2011/11/20

STARDESIGN JEWERLY

STARDESIGN JEWERLY - BACKLESS

Już teraz! Nowy sklep StarDesign Jewerly zawojował na całym rynku stardolla. Każdy z nas może samodzielnie zaprojektować ulubioną biżuterię bądź inne akcesoria. Dzięki pomysłowości użytkowników powstają wspaniałe fryzury, które złożone są tylko i wyłącznie z różnorodnych ptasich piór. Według mnie to bardzo dobra opcja i kto wie, może niedługo będzie to nowy trend na stardoll. Coraz więcej stardollowiczek jak i stardollowiczów korzysta
z tej funkcji i tworzy wspaniałe, nowe motywy fryzur. Niestety, aby jednak włosy ładnie się prezentowały musi być to kolor czarny, ponieważ w innych odcieniach palety widać pierzy szablon, który daje nieciekawy efekt. Ceny są bardzo kuszące, do maks. 20 stardollarów stworzymy mega dopracowaną i efektowną fryzurę. Oczywiście jeśli wasz budżet nie pozwala na wydanie tylu pieniędzy skorzystajcie z oferty 10 stardollarów, dzięki której też zrobicie ładne ale mniejsze fryzury, które można łączyć ze standardowymi fryzurami w panelu Salon Piękności.

Poniżej są przykładowe fryzury omówione powyżej. Dziękuję za przeczytanie artykułu, backless.
http://img600.imageshack.us/img600/2882/inline.png

54 komentarze:

  1. Bardzo fajny artykuł

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne te fryzurki ;) szczególnie Tlen ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiedziałam o tym od dawna
    motylia-nasze-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się najbardziej podoba Roksetka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny artykuł,ja mam już dwie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja równiez już zaczęłam projektować fryzurki i mam już 5 zapraszam do mnie.!

    Liliana2511

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten pomysł,

    ale raczej z takich włosów mogę nie skorzystac

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam 2 fryzurki od 3 dni :P

    pawi1996

    OdpowiedzUsuń
  9. ehh, moja pierwsza, haha.
    Teraz mam ciekawszą - chyba.
    Dziękuję za umieszczenie w artykule ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogółem to większość fryzur wydaje mi się być sztuczna, ale te są naprawdę świetne, w szczególności tlen!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te fryzury są okropne takie sztuczne... mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się średnio podobają te na obrazkach ;)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jedynie zrobiłam grzywkę czerwoną ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak je się robi? Ja nie mogę ich znaleźć... ;/


    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne są :>

    ja mam taką:

    http://imageshack.us/photo/my-images/100/hairr.png/

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki wielkie za przeczytanie tego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też zaprojektowałam sobie własną fryzurkę :)

    DesignerNadine

    OdpowiedzUsuń
  18. wow no faktycznie bardzodobry pomysl :)
    szkoda tylko, ze dla ss ;p

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też o tym pisałam na swoim blogu:)
    hehe tylko ja już wczoraj
    Roksetki naj:)
    całkiem fajnie napisane
    dombika-buka

    OdpowiedzUsuń
  20. zaprojektowałam już dużo fyzur itp. niektóre usunełam niektóre kupiłam . jak się ma dobry pomysł to i fryz wyjdzie fajny :D
    kruszyna202

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się nie podobają.
    Chciałabym też prosić , abyście zmienili ten OKROPNY BŁĄD bo to nie jest stardesing jAwerly tylko stardesing jEwerly.

    diament44

    OdpowiedzUsuń
  22. ja kupiłam 1 ale zaprojektowane mam jeszcze 4 fryzy;))
    AliMakkartnej

    OdpowiedzUsuń
  23. przepraszam za błąd, nie spojrzałem bo w open office jawerly" mi się nie podkreśliło ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. rzeczywiście jet stardesign jewerly.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi tak średnio podoba się ta opcja ale fryzura Tlen jest nieziemska <:

    SuperMiss2904

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja skopiowałam tą fryzurę koczek na bok za starpunkty. Jakoś mi to wyszło...

    Podoba wam się?

    pawi1996

    OdpowiedzUsuń
  27. Pawi1996-Widziałam,fajna fryzura :)
    Artykuł fajny,najleprzą fryzurę ze zdjęci ma Tlen ,sprubuję dzisiaj zrobić,bo nawet fajnie wychodza te fryzury.

    OdpowiedzUsuń
  28. ja tam widzę jewelry, ale to już nie moja sprawa ;p
    a fryzury są mega ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. choć trochę wyglądają sztucznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. UK - zmieniłam już, nie bulwersuj się tak :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Znam to ! Boski pomysł .. Na pewno se kupię fryzurkę ; )


    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  32. JAK ZROBIC TAKĄ BO NIE MJOGE TYCH PIÓR ZNALŚĆ ?

    dominika.r1 :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Może jakąś fryzurę wymyślę:)

    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne całkiem supcio jest ta ostatnia

    OdpowiedzUsuń
  35. paskude to jest i wcale nie przypomina kreatywności co pewnie większość osób robiących takie coś chce uzystać.

    OdpowiedzUsuń
  36. Szczerze...
    to mi się nie podobają. !

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy artykuł. A ja chyba bez fryzury się obędę, a zrobię... Samą grzywkę. ;]

    OdpowiedzUsuń
  38. szkoda że wszytko dla SS ;/

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi się ten artykuł nie podoba. Wyrażam swoje zdanie i mam do tego prawo.

    OdpowiedzUsuń
  40. Hmm..Ciekawy pomysł na zrobienie fryzurki. Jednak nie jest to najlepszy temat na artykuł ;/

    OdpowiedzUsuń
  41. Super artykulik ;*

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam już jedną fryzurę i kucyki :)

    OdpowiedzUsuń