2011/11/25

Berety HB

Do starplazy doszły dzisiaj dwa nowe Hot Buys'y - 2 berety w panterkę (jeden szaro fioletowy a drugi brązowy). Jedna sztuka kosztuje 9 stardollarów i jest tylko dla superstars. Moim zdaniem są nawet ładne i dosyć tanie, więc kupię je na 100%. Podobają się wam? Oryginał pochodzi ze sklepu Topshop.

Z komentarzy wylosuję 4 osoby które dostaną stardollary na ich zakup.
ROZLOSOWANE
http://img690.imageshack.us/img690/3591/berety.png
http://img190.imageshack.us/img190/8060/beret1.png
Zdjęcie oryginału pochodzi z bloga ''Seen on stardoll!''

89 komentarzy:

  1. Śliczneeeee bardziej mi się podoba brązowy :)
    lucy11123

    OdpowiedzUsuń
  2. marze o takich
    se_si11

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne!
    Niestety nie mam kasy by je kupić :(

    kladynka119

    OdpowiedzUsuń
  4. Sąąą śliczne :)

    Laurus01

    OdpowiedzUsuń
  5. Są naprawdę śliczne. Szkoda, że mnie na nie nie stać. Nawet na jednego ;(

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne są te berety, na pewno je kupię;)))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  7. brązowy jest super. już go kupiłam, ale ten pierwszy też kupię na stówę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest super tylko nie wiem który wybrać... Wolałabym 2 ale starcza mi tylko na jednego. :) ;/

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  9. mi sie podoba ten fioletowyyyy ;-*
    sliczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już kupiłam... a jakbym chciała sprzedać to zaraz pójdzie bo to hb ;)) (ja się tego nie pozbędę więc nie pytajcie)
    AliMakkartnej

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłam obydwa ... ;p

    weronika075

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne i już w szafie od godz. 0:26
    , czekałam ;]

    misskesha7676

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczna ! w panterkę mrr ! ładniejsza jest orginalna - brązowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne są! :)
    Kupiłam oba:D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Są boskie ! Napewno je kupie ;*

    Ecia111

    OdpowiedzUsuń
  16. niemogłam się zdecydować jaki kupić więc kupiłam oba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wowww ;o sa genialne, kupie brazowy albo obydwa ;d

    JulieWolf

    OdpowiedzUsuń
  18. jaaaaaaaaaaaaakie śliczneee a mi się wczoraj ss skończyło !

    OdpowiedzUsuń
  19. Są ślicznee, i takie taniee...
    SZLAG! czemu ss musi się kończyć :C

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podobają. zwłaszcza brązowa jest śliczna. :)

    Alex-xiTH

    OdpowiedzUsuń
  21. na pewno kupie kocham rzeczy w panterkę ;P

    ladybecia102

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne,ale dla mnie bardziej przypadł do gustu ten szary :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja to chcę :3
    Raczej kupię ten drugi ; ]


    wercia57

    OdpowiedzUsuń
  24. Tragicznie kiczowate. Na pewno nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne są. kupilabym ale nie mam sd :(

    taylorowa13

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne!!!

    Sandrusia1496

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne kupię oba choć bardziej podoba mi się brązowy.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  28. faktycznie ładne ale mam dylemat który kolor kupić

    OdpowiedzUsuń
  29. Są boskie! Najbardziej podoba mi się siwy. Szkoda że nie mam takiego w realu ;D

    Misia11000

    OdpowiedzUsuń
  30. Może być.Nawet fajny i bardzoo tani.
    zmzia1

    OdpowiedzUsuń
  31. super te berety :) niestety nie jestem superstar ;(

    OdpowiedzUsuń
  32. Są super.!;)
    tylko mi zostalo 2 sd i nie mam okazji żeby je kupić, a bardzo chcee.!;) ;p

    Malinka55178

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne są, kupiłam ;]
    domi99993

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne!
    Kupiłam narazie jeden ale zastanawiam się nad drugim ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne, kupilam już 1 i 2 ;))
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  36. Uważam że brązowy może być przydatny do stylizacji :)
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  37. Lepszy brązowy ale są świetne ; ] .

    sandrimcee

    OdpowiedzUsuń
  38. Super ,zapraszam na bloga o nazwie :
    stardoll-mentallee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. uu, panterka ^.^ piękne c: kupiłam sobie ten szary i zaprojektowałam do niego legginsy w taką samą panterkę :D

    Anitka005

    OdpowiedzUsuń
  40. jakies takie ogromne,nie podobaja mi się,moze kupię by potem sprzedać ;-P

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładne są. Na pewno kiedyś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten brązowy jest śliczny.

    Magda.30044

    OdpowiedzUsuń
  43. są po prostu prześliczne chętnie je zakupię. wymyśliłam już nawet bardzo fajną stylizację z tymi beretami. są naprawdę cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo mi się podobają. :)
    Na pewno je kupię, ale muszę się doładować ;)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  45. Mnie także bardziej podoba się brązowy, dlatego tylko ten kupiłam ;d

    LadyPrincesslov

    OdpowiedzUsuń
  46. Woow! Aż 4 osoby?! Fajna zmiana!
    Zg się!

    MartaVA1912w

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Są śliczne podobają mi się obydwa.
    Mój nick na stardoll to missfizia01

    OdpowiedzUsuń
  49. są super brązowa lepsza :)


    lilian567

    OdpowiedzUsuń
  50. Obydwa są na prawdę bardzo ładne, pewnie będą dużo warte później, warto kupićmoim zdaniem.
    Na stardoll jestem kasiulka-12

    OdpowiedzUsuń