2011/11/26

Pixelowa miłość

Pixelowa miłość coraz bardziej staje się popularną rzeczą na Stardoll. Ludzie szukają swojej drugiej internetowej połówki, obdarowują się prezentami, symbolami graficznymi typu ':*' oraz ogromnymi wyznaniami w Księgach Gości. Co dzień robi się tego więcej i więcej! Może Admini wprowadzą funkcję bycia ze sobą, wszystkie dzieci przed komputerami podskakiwały by z radością do góry. Niektórzy członkowie wymagają nawet, aby jego druga połówka była sławna. Wy też chcecie, aby Stardoll, który do tej pory jet poświęcony modzie zamienił się w portal randkowy? Ja też nie. Większość osób poszukujących swojego Love to dzieci w wieku 10 lat. Wy też macie swoją miłość w tej witrynie? Co o tym sądzicie?

Dziękuję za przeczytanie artykułu oraz opinie na jego temat, MissPaulaa1112
http://img408.imageshack.us/img408/1944/sdlove.jpg

83 komentarze:

  1. żałosne jest takie coś jak związki na sd ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Głupota stardol to nie portal randkowy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam swojej miłości na sd i nie zamierzam !! To jest żałosne .

    julia-loveee

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uważam że to strasznie żałosne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z wami to się zmienia w portal randkowy...

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, dość powszechny problem w sieci ...
    ( artykuł genialny , drawo za taką umiejętność pisania :D )

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z z komentarzami powyżej, to jest żałosne i w ogóle bez sensu to tylko gra a nie żaden portal randkowy

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie to jest mega żałosne.....lepszego miejsca dzieci nie miały???? Jeśli w realu nie mają chłopaka/dziewczyny to uważają, że na stardoll to będzie to samo.....a tak niestety nie jest...

    OdpowiedzUsuń
  9. To właśnie same dzieciaki piszą w wieku 5-10 lat. To jest bardziej niż żałosne. Po sposobie pisania widać ,że to dzieci. Żałosne jest też to ,że niektórzy podają się za starszych (np. Ma 10 lat ,a mówi ,że 15 itd...) a widać ,że tyle nie mają po sposobie ich pisania np. Je$$teeem Martyńka :**

    pawi1996

    OdpowiedzUsuń
  10. sądzę, że to żałosne..
    Ogarnicje się! Stardoll to nie jest portal randkowy dla neo .. -,-
    Sweet_001_

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie rzeczy piszą tylko dzieci w wieku 10 lat którym strasznie się nudzi i zamiast zrobić coś pożytecznego piszą jakieś bzdury na stardoll...

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam 10lat, ale nigdy nikogo nie podrywałam na tych Stardoll'owych pixelkach..

    OdpowiedzUsuń
  13. no cóż, po prostu szukają wrażeń, ja jednak nie należę do tej grupy osób i nie chcę, żeby stardoll zmienił się w portal randkowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To już jest widocznie powszechne prawie na innych stronach, gdzie jest duża popularność użytkowników
    Jest to za przeproszeniem '' chore ''
    Ta strona nie po to tutaj jest, ale nie wiem czy do kogoś to dociera .. ; /

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie to bardzo dobry artykuł .ja osobiście ie chcę aby na stardoll były związki.ta gra nie jest po to aby znajdywać miłość

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja "Koleżanka" takiej szuka, bo w realu nie za bardzo ma szanse :) Ja nie szukam ani w realu, ani w wirtual'u- nie jestem gruba ani brzydka ;p

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny artkuł , przydatny dla nieświadomych zagrożenia, ale chciałam wtrącić, że ja znam baaardzo dużo np. koleżanek z mojej szkoły ( około 14 lat ) które mają chłopaka na stardoll - nie tylko 10-cio latki

    OdpowiedzUsuń
  18. po prostu żałosne ... Do mojej kg też piszą jakieś dzieci czy będę jego laską ... To naprawdę jest żałosne !!. Ale wkurza mnie też zabawa w t]rodzinkę ...

    OdpowiedzUsuń
  19. ludzie nawet dzieci szukają. biorą te związki na poważne . . .

    Arli12

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam , nie mam i nie będe miała ! Mam 11 ale to jest yy . głupie;p . też widzałam taka jedną miała chłopaka ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. te związki są żałosne, przecież nigdy nie wiesz kto siedzi po drugiej stronie może to być : obleśny 40latek xd, albo jakiś 9latek ;P, albo dziewczyna, która gra z konta chłopaka o.O JAK CHCĄ SE RANDKOWAĆ TO NIECH IDĄ DO CZATERII LUB NA INNY PORTAL RANDKOWY, A NIE ZAŚMIECAJĄ STARDOLL ! O g A r N i J c I e D u P s K a ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. dla mnie to jest Ż-A-Ł-O-S-N-E . ! głupie dzieci , nie wiedzą , co robią a rodzice mają to gdzieś . :/ żaal .

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi to nie robi żadnej różnicy, ale jest do dziwny i coraz bardziej rozpowszechniający się zwyczaj. Jak ktoś chce to niech szuka, jak ktoś nie chce to niech to olewa, po co się oburzać i obrażać kogoś od razu.


    Aravilar

    OdpowiedzUsuń
  24. no trochę dziwne te związki i to jeszcze w wieku 10 lat?????? żałosne i wiem że nie mam zamiaru się w to bawić

    OdpowiedzUsuń
  25. Żałosne i beznadziejne. Aż mi ich szkoda, bo nikt ich nie kocha oraz nie mają noc robić w swoim "domu". W związku z tym przesiadują w bibliotekach itp. na komputerach "randkując" na portalach typu stardoll. Gdzie ci nastoletni rodzice, którzy się nie opiekują swoimi przypadkowymi dziećmi?
    Żałosne to jest, jak już wspomniałam. Mnie byłoby głupio pisać, że kogoś kocham i jestem z nim w związku nie znając go kompletnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. taak dla mnie to rowniez jest zalosne :D i niedojrzale, no zeby miec milosc przez internet a w dodatku przez gre to juz wgl trzeba miec desperacje ;dd.

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  27. NIe mam nic do związków na odległość bo sama w takim jestem ale to nie polega tylko na wysyłaniu sobie '';*'' więc jesli to miałoby być na stardoll to mówię stanowcze NIE! Stardoll to ubieranka dla dzieci (no i czasami starszych dziewczyn które nie mają co robić xd)

    OdpowiedzUsuń
  28. Po pierwsze to ma być stronka internetowa z modą czy portal randkowy ? To jest po prostu przegięcie, serdecznie popieram Gabriele, ponieważ 10-latki mogą się bawić w portal randkowy (Uwaga dzieciom poniżej 18 lat nie wolno wchodzić na portale randkowe to jest zakazane, ale to jest strona o modzie a nie coś takiego...). Uwaga jakaś sławna DIVA na stardoll, podkreślam DIVA nie będzie chodziła z takim szmatławcem, a po za tym wiele jest takich stronek gdzie możesz sobie znaleźć chłopaka/dziewczyn,ę ale bez przesady by zaśmiecać fajną stronkę ,,Och mam foch'a i zrywam z tobą'' albo ,,Szukam chłopaka, jesteś chętny ?'' Dzieci kochane to jest strona o modzie !! Zapamiętajcie to sobie raz na zawsze...



    laskadjego09

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmm... ŻAŁOSNE. ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim zdabiem to zły pomysł :]

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie to jest chore ... zwymiotować idzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. to żałosne a tak poza tym lepiej mieć kogoś w realu
    AliMakkartnej

    OdpowiedzUsuń
  33. Według mnie też jest to żałosne..To gra o modzie a nie portal randkowy ! Skandal ! ;/

    OdpowiedzUsuń
  34. Czemu nie, admin mógł by dodać opcję typi "mój chłopak" czy coś, tak jak to jest na wonderlife.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie chcę, żeby stardoll zamienił się w głupi portal randkowy dla rozwydrzonych 10latków xD lol ;P takie dzieci nie mają rozumów xD

    No ale cóż, ich sprawa xD Podzielam twoje zdanie tak jak większość ;)

    _O_Emma_O_

    OdpowiedzUsuń
  36. Według mnie to głupota. Mają 10 lat i nie wiedza co to prawdziwy związek ;d
    jak szukają drugiej połówki to w telewizji reklamują edarling i niech tam szukają!

    OdpowiedzUsuń
  37. Żałosne. To psuje opinię stardollowi, jak takie dzieci uważające, że rozumieją co to jest miłość (w realu, a nie nawet na stronie internetowej). Dla mnie to jest nawet niewarte zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja wolę szukać miłości ale w realu.Niektóre osoby są na prawdę chore...
    Do mnie już takich gości napisało już kilku,umieściło mnie nawet na scenerii pt. Moja miłość (wtf?)
    Niektórzy kolesie piszą w prezentacji szukam żony,pragnę mieć z nią dzieci... (teraz to już przegięcie).

    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie .!
    To jest przecież portal poświęcony MODZIE .!
    Tu są ważne, markowe cenne ciuchy, dla niekórych popularnosc , i wgl
    A nie jakies internetowe zwiazki. Juz jest masa takich gier. ! Stradoll nie musi dołączać do Tego typu ''rozrywek '' .
    Ja osobiście jestem przeciw .


    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję za umieszczenie artykułu i opinie wyrażone na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Serio to dziewczyny się podszywają że są chłopakami itp. Bo który chłopak założył by konto na różowej stronie ? Jedynie tacy którzy na prawde lubią mode lub chcą zabłysnąć. A tak to to jest 100 % pewne że po drugiej stronie siedzi dziewczyna choć pisze w prezentacji że jest chłopcem.

    OdpowiedzUsuń
  42. Moje obie przyjaciółki mają takich ,,chłopaków", a ja mam 12 lat i nie zamierzam -głupstwo- co najwyżej przyjaciel z którym się dobrze gada. A i w realu chcę o tym pomyśleć dopiero w gimnazjum, nie tylko dlatego, że będzie większe pole manewru, ale też będę bardziej dojrzała, bo to trochę śmieszne jak takie dziecko( no bo właściwie w podstawówce są dzieci, nawet nie nastolatki) mają chłopaka/dziewczynę. Czyli chodzenie dla szpanu.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie wiem jak wy,ale takim dzieciom nie powinno się dawać w ręce klawiatury.Ja mam 11 lat ale w porównaniu do moich niektórych rówieśników na stardoll,dorównuję inteligencją osobom które są już w gimnazjum...

    OdpowiedzUsuń
  44. takim dzieciom to ja bym na komputer wejść nie dała :]]

    OdpowiedzUsuń
  45. To jest żałosne. Albo jak konta.. zboczone konta. ;/ Może jak byłam młodsza to tez grałam na stardoll i tego typu stronach, wtedy, kiedy miałam jeszcze bardzo, bardzo, baardzo dziwne lalki (xd), no ale takie coś to nie dla mnie. ;/

    OdpowiedzUsuń
  46. Haha dobry artykuł xD

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja mam 11 lat. O chłopaku chcę pomyśleć dopiero w gimnazjum. Szkoda mi takich dzieci, co szukają miłości w internecie. Jeżeli są to starsze dziewczyny, to robią to z powodu albo za niskiej samooceny albo chłopak znimi zerwał. A dzieci: dla szpanu, dla zabawy. Często dlatego, że pragną akceptacji. Jak oglądam prezentacje niektórych jedenastolatek na stardoll, to normalnie czuję się nieco starsza od tych pokemoników i neo -.- . Raz na jakiś czas trafi się fajna 11-latka.

    MissAneta314

    OdpowiedzUsuń
  48. MissAneta314- twoje pierwsza dwa zdania są takie jak moje! Czyli nie jedyna chcę mieć chłopaka w gimnazjum ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak kto woli.Taki związakek daje wiele korzyści codziennie dostajesz 5/5 we wszystkim i oczywiście prezęty

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny post. Uważam, że mądrze zrobiłaś dodając go na bloga. Sądzę, że miłość przez neta to kompletna żenada.

    ~ Veronica
    _sweet_girl_22

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja to pozostawiam bez komentarza. Dzieci które nie wiedzą co znaczy miłość parodiują ją w żałosny sposób.

    Kiryee

    OdpowiedzUsuń
  52. taa na sd, najbardziej zalosne co moze byc? :')


    albo slub nie weim czy Lucasa i dawidde albo Tina1stm nie pamietam xD

    OdpowiedzUsuń
  53. zgodzę się z wszystkimi.Choć na początku też szukałam sb chłopaka na stardoll.Ale teraz uważam że to głupota na maxa.Przecież to tylko zwykła gra.Noo przepraszam może nie taka zwykła bo gra w nią 138 mln ludzi,a większość z tego to (przepraszam za wyrażenie) rozpuszczone bachory które chcą się pobawić w dorosłych.I jeszcze ta durnowata zabawa w dom.Phi! przecież to w ogóle nie ma sensu.Jeszcze jedno.Czy ludzie którzy mają wirtualnych chłopaków/dziewczyn naprawdę potrafią ich kochać,nie widząc ich i nie rozmawiając z nimi w cztery oczy?

    OdpowiedzUsuń
  54. Niestety... ludzie myślą, że jeśli w "realu" im nie wychodzi, to kiedy dodadzą sobie nie wiadomo ile lat to będzie inaczej... Ale tak nie jest.
    sami na pewno jesteście świadkami, kiedy na imprezach przychodzą jakieś
    "laski" które dopiero co kilka dni mają konto i pochodzą do chłopaka i strzelają tekstami "Masz dziewczynę/laskę?". To samo z chłopakami.... Pamiętam, że kiedy można było samemu pisać nazwy imprez to aż roiło się od np:
    "szukam chłopaka/dziewczyny"
    Większość użytkowników Stardoll'a to pewnie dzieciaki 8-10 lat, które dopiero, co odkryły "świat internetu"... Z resztą tak jest pewnie na innych stonach społecznościowych...

    OdpowiedzUsuń
  55. To jest straszne po prostu. Raz zrobiłam sobie konto chłopaka i nagle każda chce ze mną być. Oczywiście jakieś dzieci bo jest różnica jak piszą na stronach dzieci a jak powyżej 11-latki -.-

    ancurek33

    OdpowiedzUsuń
  56. zgodze sie ze wszystkim to jest okropne przeciez tutajj chodzi o mode a nie o milosc graficzna (mmo) naprawde to nie jest lekka przedada ale i ogromna to nie moze tak byc zeby stardoll zmienil sie w portal randkowy ja tefgo nie chce bo sie interesuje moda i swiatem a nie miloscia na grach i zalosnymi liscikami a po za tym co drugi chlopak na stardollu do mnie pisz ,, hej chceasz ze mna chodzic?'' okropne to jest a ja odrzu to usuwam bo nawet jesli ktos do kogos to pisze to ta osoba do ktorej zostalo napisane to bardziej sie wstydzi i to nie moze tak byc naprawde bo ja nie chce glupich randek na stardollu tylko wspaniala mode a nie dzieci ktore maja po 7-10lat zakladaja sobie konta dla jaj ale pozniej z tego wynika ze pisza nr telefonow gdzie mieszkaja i sie spotykaja w przyszloscci naprawde ,,masakraaaa!!!!'' ja chce mode na stardolu! a nie randkowy swiat! pomozcie to zmienic zglaszajcie kazda osbe ktora tak pisze do admina moze cos z tego dobrego wyniknie wiem ze dlugo napisalam ale mam nadzieje ze ktos to przeczyta! chociazby nasza wspaniala zalozycielka bloga :) dziekuje za uwage

    OdpowiedzUsuń
  57. nie,dla mnie to tez głupota miec wirtualnego chlopaka,stardoll powinien byc portalem o modzie !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  58. ~BOŻE~
    Stardoll to portal o modzie.
    Jeśli jakieś głupie dzieci szukają
    chłopaka/dziewczyny to są 'portale randkowe' np. e-darling czy jakos tak
    xD :)

    OdpowiedzUsuń
  59. gasz jakie dziwaki ;/

    OdpowiedzUsuń
  60. lol ;p a jak u nas w Polsce jakiś chłopak robi impre to odrazu jest max osób ;p

    OdpowiedzUsuń
  61. Lepiej zajmijcie się Stardollowymi prostytutkami i ginekologami, to przynajmniej podchodzi pod regulamin.
    Parki owe mi nie przeszkadzają, niech se żyją.

    OdpowiedzUsuń
  62. to jest żałosne ..macie racje .
    sama nazwa wskazuje , że to jest star - doll a nie jakieś kurde star - dating do cholery .

    OdpowiedzUsuń
  63. Żalosne! Miałam duużo razy takie komentarze typu : zostaniesz moją dziewczyną itd a co gorsza są jeszcze różne postawy takie jak L E SS i Ge** Więc takie cos się powiększa! A i zaczyna się zabawa w rodzine Żałosne po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  64. Ahaha xd Do mnie kiedys dom dziecka pisal xd Hahaha! Bawia sie ze sa niemowlakami itd. BOSH! XD

    OdpowiedzUsuń
  65. teraz to żałosne a tak to połowa z was taki pisała ! ja pisałam ale się nad tym zastanowiłam i pomyślałam że nawet 54latek na nk może sobie szukać drugiej polówki i imprezy typu bz i inne było to ,, molestowanie w internecie! Ja jusz tego nierobie i mam nadzieje że wy też nie!

    OdpowiedzUsuń
  66. Przepraszam wszystkich bardzo, ale sama mam 10 lat, i tez uważam, iż to idiotyzm totalny. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  67. no włacha to nie porta randkowy, ludzie sie nie znają, nigdy na oczy nie widzieli a chodzą ze sobą, przez internet ;) 10 latnie osoby ;/
    o co kamaan?

    OdpowiedzUsuń
  68. kiedyś swoim starym kontem takim starsznie brzydkim do zabawy byłem na imprezie i flirtowałem a admini wyslali mi na drugi dzień wiadomość żę moje konto zostanie usunięte jęsli to się powtórzy

    OdpowiedzUsuń