2011/11/18

Sukienka Hot Buys

Do starplazy doszedł dzisiaj nowy Hot Buys - jest to czarno fioletowa sukienka. Kosztuje 17 stardollarów i jest tylko dla superstars. Jest śliczna i z pewnością trafi do mojej szafy. Podoba się wam? Oryginał został zaprojektowany przez Betsey Johnson.

Z komentarzy wylosuję 2 osoby które dostaną stardollary na jej zakup.
ROZLOSOWANE
http://img43.imageshack.us/img43/6492/99239797.pnghttp://img64.imageshack.us/img64/5306/111sw.png
Zdjęcie oryginału pochodzi z bloga ''Seen on stardoll!''

84 komentarze:

  1. Świetna na pewno kupię.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  2. ta sukienka jest cudna na pewno kupię

    WikiVania

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prześliczna :D



    Allunia252

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna !! cena jest jej warta ! zależy jaki kto ma styl .

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła,chyba ją kupię jak będzie kasa.
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  6. perfekcyjne wykonanie ! (;

    backless

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, tylko nie mam kasy ;/// Wrrr.
    Posprzedaję coś i kupię.!
    Musi mi sie udać.!


    wercia67

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo...♥ Tylko, że nie jestem ss :(

    julia-loveee

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham !! Zakochałam się w niej <33 Długo na nią czekałam i na pewno ją kupię !! :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna jest ta sukienka,tyle na nią czekaałam,odrazu jak ją zobaczyłam to szybko kupiłam.
    zmzia1

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna .

    Jakby była sama góra to by był ładny topik XD

    Laurus01

    OdpowiedzUsuń
  12. Już kupiłam, gdyż jest zajebista ;>

    PauluSss129

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jest! A ja nie mam kasy. ;c
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie przed chwilką ją przymierzałam i jest śliczna, myślę że znajdzie się w mojej szafie;)))

    ChicZuzka0

    OdpowiedzUsuń
  15. Boska! Kupię ją z pewnością!
    kladynka119

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest bardzo efektowna. Podoba m mi się jej krój jest oryginalny i spontaniczny. Kolor jest idealnie dopasowany.

    rihanna7755

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna .
    Kupiłabym , ale nie mam stardollarów

    OdpowiedzUsuń
  18. Woow !Admini się postarali : D
    Niestety nie mogę kupić ; c

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba.
    Ładne kolory i bardzo pasuje do kolekcji HotBuys. ;)

    Magda.30044

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna !!
    se_si11

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest przepiękna tylko kasy braak ale od czego sa konkursy ?! :) może w koncu wygram? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładna i dość tania, muszę ją mieć !

    domi99993

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna ta sukienka, niestety, nie stać mnie na nią ;(

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest śliczne, taka dziewczęca :)

    Cinderella255

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest śliczna Bardzo kobieca i w moich kolorkach.Kocham takie ciuch które mają ładne kolory i krój.A ta sukienka ma to wszystko w sobie ;)
    na stardoll magi2645

    OdpowiedzUsuń
  26. booże ona jest taaka śliczna a ja wczoraj cało kase wydałam T_T

    olafaza

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę super !!
    Ja raczej HB nie kupuje, bo są za drogie, ale ta jest prze śliczna :]

    miss.domi132

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliiiiczna . XDe. Kupiłabym problem w tym że cierpię na brak kasy . T.T

    OdpowiedzUsuń
  29. ładna i lalka fajnie w niej wygląda

    OdpowiedzUsuń
  30. teraz choruję na brak sd, ale jak bedę miała to na pewno kupię. pasuje do mnie ;D chyba właśnie powiedziała do mnie 'mamo!' ;P

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna jest, szczególnie w realu. Chyba ją kupię, chociaż nie jest do końca w moim stylu(:
    Sweet_001_

    OdpowiedzUsuń
  32. jest boska, wszystko idealne to był najbardziej wyczekiwany przeze mnie hb ostatniego czasu

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna <3 kupię !

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczna jest, ale oryginał jest ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna już jest w mojej szafie .. : ]


    SabinaMonika

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta sukienka jest przepiękna, chciałabym miec taką w realu C:

    PuniaSuzy

    OdpowiedzUsuń
  37. Tu nie ma zmiłuj, wszystko co złe i chamskie zostanie odkryte. Spinanie pośladek, cieknący pot, drżenie nóg każdy najmniejszy błąd zostanie ukazany. Strona ta poświęcona jest skandalom polskiego stardolla!



    http://www.ohsshit.blogspot.com/



    XOXO Team OHSSHIT!

    OdpowiedzUsuń
  38. jest fantastyczna, strasznie mi się podoba
    lilian567

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny Hot Buys, ale nie kupię go.

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna, najładniejszy HB's z tego miesiąca...

    bifa2961

    OdpowiedzUsuń
  41. Jest niezła, kupię.
    Dodanie do niej przez adminów różowego dołu było ciekawym pomysłem, ale sądzę, że sukienka byłaby bardziej praktyczna gdyby miała w sobie tylko odcienie czarnego koloru.
    Mimo to, nadal uważam że sukienka jest bardzo dobrze wykonana i z pewnością znajdzie się ona w mojej szafie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Jest przepiękna - już kupiłam!

    gig7

    OdpowiedzUsuń
  43. masakra jest świetna tylko dużo kosztuje;/

    ladybecia102

    OdpowiedzUsuń