2011/11/29

Zmiana w stardollarach

Od wejścia star monet osoby bez superstar nie mogły kupować rzeczy za stardollary, a te sd. które pozostawały na koncie były blokowane. Teraz zostały one odblokowane i można za nie kupować rzeczy - jest to sprawdzone, bo kupowałam HB na koncie NSS :) Jak myślicie, to zmiana na stałe czy pomyłka adminów?
http://img337.imageshack.us/img337/1560/obrazekf.png
EDIT: Kolejna zmiana przy kupowaniu superstar i stardollarów:
http://img560.imageshack.us/img560/411/34091455.png
EDIT 2: Można zarabiać 50 starmonet na dzień! :) Za info dziękuję pawi1996
http://img521.imageshack.us/img521/8923/10390547.png

50 komentarzy:

  1. i jeszcze można zariabiać 50 sm zamiast 40sm i ten pasek na dole zmienił kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajnie zdziwiłam sie na poczatku , ej to osoby nie ss będą mogły kupować LE ??

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie ;D
    se_si11

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiem, miałam tylko 16 stardolarów więc szybko kupiłam sobie ten nowy lakier do paznokci i mam już 0 xd Ale dobrze jakby jeszcze nie ss mogły wymieniać starmonety na stardolary, albo chociaż zarabiać stardolary tak jak kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie i jeszcze zmieniło się : teraz można raz w miesiącu wymieniać sm sd, można wymienić tylko 500 sm, ale można robić to na raty np. po 200sm - 20 sd

    ema202

    OdpowiedzUsuń
  6. Super same świetne zmiany, chwała adminom hehe ;)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  7. http://why-only-stardoll.blogspot.com/2011/11/wazne.html

    i każdy kto to zrobi wygra 100sd

    OdpowiedzUsuń
  8. zmienia się ten stardoll teraz nie ma po co kupować ss...

    OdpowiedzUsuń
  9. to jest nie fair! wczoraj wydałam 23.45 czy jakoś tak na ss. ;/ Ja chce z powrotem mój hajs!

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. teraz nie ma sensu kupowac ss skowa rzeczy za sd mogą kupować nie ss

    OdpowiedzUsuń
  12. nooo to nie pomyłka .. właśnie... można będzie kupować LE xDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Znalazłam darmowy lakier do paznokci .. polished strona 4 !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko SS może zarabiać dziennie 50 sd

    OdpowiedzUsuń
  15. ` domo ;* - wczas się zorientowałaś xD To już jest daaawno xD

    SC18

    OdpowiedzUsuń
  16. A że można zarabiać 50sd to też fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, ale fajnieee! :D
    mam nadzieje, ze na zawsze ;>>

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  18. dla ss to trochę nie fair ale dla nss to extra

    OdpowiedzUsuń
  19. dla ss to trochę nie fair ale dla nss to extra

    OdpowiedzUsuń
  20. Już chyba nie ma tych 50 sm, ja mam 40.

    OdpowiedzUsuń
  21. Te Stardolary to na stałe - admini rozesłali nam o tym wiadomość . Ciekawe jeszcze, że nss dostają jeszcze więcej pokoi nie za starpunkty! ! !
    Po co ja kupowałam tą promocję świąteczną...
    MajaPretty2000

    OdpowiedzUsuń
  22. 40 starmonet jest dla nie ss a dla ss jest 50

    OdpowiedzUsuń
  23. sądzę że to zmiana na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Warkocze w evil pandzie za 60 sm uwagaa !

    OdpowiedzUsuń
  25. OSOBY Z NSS MOGA ZARABIAC TYLKO 40 MONET A SUPER STAR 50!! I NIE MOGĄ WYMIENIAĆ MONET NA STARDOLARY

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się ostatnia zmiana ; )).

    OdpowiedzUsuń
  27. moim zdaniem zmiana na lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Boshee ! Kocham adminow ; ] Chyba duzo osob pisalo o przywrocenie sd ;] Wyslalam im jeszcze pomysl o przywroceniu mozliwościu zarabiania sd ; ] tak jak kiedys ;3

    OdpowiedzUsuń
  29. 50 sm mogą zarabiać tylko ss

    OdpowiedzUsuń
  30. no właśnie, ja zarabiam 40 :(

    OdpowiedzUsuń