2011/11/13

Makijaż miesiąca - ANKIETA

Przepraszam, że tak późno, ale naprawdę mam tyle na głowie, że trudno mi znaleźć więcej czasu na Stardoll, a jednak sprawdzanie prac konkursowych trochę go zabiera. Gratuluję osobom, które dostały się do drugiego etapu konkursu, bo uważam, że wszyscy na to w 100% zasłużyli - makijaże są świetne. Zapraszam do głosowania :) Możecie wybrać max 2 osoby.

domia25
emo-niunia-
Fallen_Love
julia5121995
mikeyla12magic
Natatalia98
olgusiaczek1997
Sama_Rozkosz
Szu_szu
Tlen


46 komentarzy:

  1. domia25 ma najładniejszy makijaż :D
    se_si11

    OdpowiedzUsuń
  2. zagłosowałam :)
    miss_kasia98129

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne makijaże ; p

    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  4. takie sobie makijaze.
    zaglosowalam na Sama_Rozkosz i na domia25 ;]
    Ja jak zwykle nie przeszlam ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. No i znowu nic, a już myślałam...;p Fajny makijaż ma Tlen taki niecodzienny, chociaż sama bym takiego nie zrobiła ;p

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  6. samarozkosz wg mnie ma najładniejszy makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  7. moja mikeyla12magic1 <33333333333 aww wygraj to maleńka bo jak nie to cie zadźgam jak przyjadę ;) <333 :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA
    http://pati-chica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. domia i olgusiaczek najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej oryginalny jest julia5121995 i na niego głosowałam

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ładne, ale jakoś zaden mi się nie kojarzy z listopadem :P

    OdpowiedzUsuń
  12. VenusVirgin:
    Źle napisałaś mój nick przy pracach (nie Sama_Rozkosz tylko SamaRozkosz) ;]♠

    OdpowiedzUsuń
  13. napewno nie mikeyla12magic !!! nie mam pojecia jak to sie stało, ze ma kroka w kropke, taką samą twarz i makijarz jak ja! zmieniam lalke ! -.- głosuje na domia25

    OdpowiedzUsuń
  14. Głosuje na olgusiaczek1997 i na Tlen. Powodzenia :)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  15. Quen.dakota ja tez nie wiem jak to się stąło ale ja an napewno nie odgapiam masz coś do mnie to sobie pogadamy n a prywatnym i tyle

    OdpowiedzUsuń
  16. nawet nie wiedziąłam o twoim istnieniu a ty oskarżasz nigdy u cb nawet na prfilu nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się najbardziej podoba praca olgusiaczek1997

    OdpowiedzUsuń
  18. zagłosowałam na mikeyla12magic1

    Veronikaaa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne .. Zagłosowałam .. : ]]

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wierzę,dostałam się,dzięki :)
    Głosuję na Tlen.

    OdpowiedzUsuń
  21. najbardziej podoba mi się makijaż mikeyla12magic1 i na nią zagłosowałam

    OdpowiedzUsuń
  22. jak rzadko wszystkie makijaże są super

    OdpowiedzUsuń
  23. Domia25: Ładnie, wszystko do siebie pasuje, tworzy delikatną, subtelną spójność. Świetnie.

    Emo-Niunia-: Kiepsko, mi się nie podoba. Przesadzona ilość cieni do powiek i dziwny "siniec" na ustach.

    Fallen_Love: Ślicznie, delikatnie, niby tak, jak lubię, ale nie przemawia do mnie ta "kolorowość". To listopad, a nie maj!

    Julia5121995: Ojejku! A co to za smutas?! Dziwne elementy twarzy i okropny makijaż! Zdecydowanie nie!!!

    Mikeyla12Magic: No fajnie, szkoda, że nie w salonie piękności, ale to drobnostka. Jedyne, co mi się nie podoba, to lekko nierówne nałożenie cieni i dziwne oczy.

    Natatalia98: Ogólnie ok, ale przesadziłeś z kolorem szminki.

    Olgusiaczek1997: Hm, fajnie, w kolorach jesieni, ale nie podoba mi się kształt ust i trochę za dużo piegów.

    Sama_Rozkosz: Nie podoba mi się. Dziwne brwi, usta, oczy i ogólnie wszystko.

    Szu_szu: No nawet, nawet, ale bardziej pasowałoby to do czerwca.

    Tlen: Ojej! Ale się wystraszyłam...!!! Wszystko o-hy-dne na maksa!

    Zagłosowałam na Domia25 i Natatalia98.

    OdpowiedzUsuń