2011/11/23

Wyprzedaż

W Starplazie rozpoczęła się wyprzedaż, a więc... zakupowe szaleństwo czas zacząć :D
W poszukiwaniu obniżonych cen zaglądajcie do sklepów:
  • Bonjour Bizou
  • Evil Panda
  • Decades
  • Tingeling
  • Voile
  • Stardoll
  • Pretty n' Love
  • RIO
  • Fudge
  • Folk
  • Fallen Angel
_________________________________________
Reklama
Chciałabym zaprosić Was na mojego bloga z grafiką - grafika-julkli.blogspot.com.
Jest tam wiele ciekawych stylizacji i pomysłów. Teraz odbywa się tam mini loteria z nagrodami.

34 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno skorzystałam zapro na moje blogi luknijcie i dodajcie się do obserwatorów linki w prezentacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam wam cudne buty z Fallen angel za starmonety.

    OdpowiedzUsuń
  4. zajrze, ale nie wiem czy cos kupie :)

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  5. w bizou są spodenki za 4 starmonety !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. tym razem nie wiele ciekawych rzeczy ,kupie tylko jakieś drobiazgi

    OdpowiedzUsuń
  8. może skorzystam ;p

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  9. W Fudge są spodenki za 4 sm :D
    sweet_girl_0123

    OdpowiedzUsuń
  10. już nie ma :(

    dominika.r1 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie skorzystam ;dkupiłam jedynie spodenki za 4sm O_O

    OdpowiedzUsuń
  12. Super na pewno coś kupię

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  13. O. Kupię na pewno wiele ubrań :* klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeee!! Ostatnie dni jako ss i wyprzedaż :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam już pare rzeczy..ale szczerze mogli by więcej dać rzeczy do evil panda i fudge, bo tam to prawie nic nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. kupiłam kilka rzeczy :D
    kruszyna202

    OdpowiedzUsuń
  17. już zaglądnęłam i nie kupiłam za wiele

    OdpowiedzUsuń
  18. Może się na coś zdecyduję. ;]]

    Magda.30044

    OdpowiedzUsuń
  19. kupiłam kilka fajnych rzeczy :) ale za wiele tych przecenionych i ciekawych to nie było ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Zapraszam na loterie mikołajkową na moim blogu ;)

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już kupiłam kilka rzeczy z przeceny ^^

    OdpowiedzUsuń