2011/11/26

Kołnierzyk na 3 sposoby

Hej. Z tej strony _Krysztal_, ale mówcie mi Natalia. Może zacznę od krótkiego wstępiku na temat mojej osoby. Jak już wcześniej wspomniałam, jestem Natalia, mam 18 lat i moją pasją jest m.in moda i fotografia, a także niedawno grafika. W dzisiejszym artykule mam zaszczyt zaprezentować Wam trzy różne stylizacje z jedną bluzką z kołnierzem, krzykiem sezonu i trendem tego miesiąca. W gazetach proponują nam zestawiać kołnierze z czarną-białymi ubraniami i sukienką lub spódnicą. Ja dzisiaj wbrew magazynom i czasopismom pokażę Wam moje propozycje, hardcorowe ALE niezwykle modne - dla każdej z nas. Jesteś; maniaczką śliczych kolorów/zafascynowana stylem vintage/zafascynowana stylem punk? Ten post jest stworzony SPECJALNIE DLA CIEBIE!

http://img854.imageshack.us/img854/2189/82977775.jpg
1. Zacznijmy od propozycji dla dziewczyn kochających śliczne zestawienia kolorów. Jest to prosta, biało-kolorowa stylizacja składająca się m.in z kamizelki i botków. Kolory tu dominujące to: wrzos, fiolet i biel + małe ilości niebieskiego i turkusu. Idealna na randkę lub na miasto.

http://img403.imageshack.us/img403/3878/79516541.jpg
2. Teraz moja ulubiona stylizacja, inspirowana stylem vintage. Co raz więcej widzę dziewczyn na Stardoll'u zainspirowanych tym stylem. Nieco miejski, wygodny, modny... Połączenie Coco Chanel (Paryża) z stylizacjami rodem z Rosji, jednak bliżej jej do tzw. "paryskiego szyku". Nie obyło się bez mocnej kawy, która dodaje tej stylizacji uroku i wplata nas w paryski nastrój. Kołnierzyk nieco przykryły zwiewne fale mej medoll :) Beret - niezbędny jako "znacznik" paryskiego stylu. Stylish dla romantycznych poetek lub dziewczyn zainspirowanych wspaniałą Coco - i choć brakuje tu chanelki, to ja odnoszę wrażenie, że to stylizacja paryskiej geniuszki ;) Inspirujmy się COCO CHANEL!

http://img696.imageshack.us/img696/3662/58332071.jpg
3. Dosyć ostra stylizacja - i - wbrew pozorom - choć kołnierzyk teoretycznie nie pasuje do glanów czy też podartych rajstop tu wygląda super. Chyba nie mamy wątpliwości, że te ostre ubrania (poza kołnierzykiem ;) pochodzą ze sklepu Fallen Angel. Nie bądź upadłym aniołem - postań i poprzez tę stylizację wyraź siebie i swą ostrą, inną i twardą osobowość! Bądź oryginalna i daj się ponieść! PUUUUNK!
http://img210.imageshack.us/img210/517/22041091.jpg
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam - _Krysztal_ :)

39 komentarzy:

  1. fajny artykuł! ŚWIETNE STYLIZACJE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie.
    ..zuza...

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne są te stylizacje.

    Rewelcja

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podoba mi się ta druga stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja jest naprawdę urocza... Masz talent! Pozdrawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta druga calkiem spoko , a reszta taka troche kiczowata :F

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny artykuł,2 stylizacja najleprza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nejtl - spoko, to zależy od stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzecia stylizacja najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie piszesz, chociaż stylizacje nie specjalnie mi się podobają. Jedynie ta środkowa jest sympatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super artykuł mnie urzekła 2 stylizacja :)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezbyt podobają mi się Twoje stylizacje. Z pewnością druga jest najładniejsza. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. artykuł na szóstkę ; )

    ema202

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga najlepsza reszta mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. FAJNIE NAPISANE I JAK WIADOMO PODOBA MI SIĘ NAJBARDZIEJ 2 STYLIZACJA (TAK JAK WIĘKSZOŚCI) ;P
    MAM PYTANKO, W JAKIM PROGRAMIE PRZEROBIŁAŚ NOGI I WŁOSY??? PROSZĘ NAPISZ MI W KG :)
    MOJ NICK TO : Kociara5678

    POZDRAWIAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. @slimshadie < 3 - Tak, wiem. Ja po prostu piszę, co myślę.

    OdpowiedzUsuń
  18. no.. może być, nie są te stylizacje najlepsze, ale ok.

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacje są śliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Druga stylizacja najbardziej do mnie przemawia, jest rewelacyjna.

    Magda.30044

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam. Miło Cię poznać ; ]


    Ciekawa jest 2 stylizajca; )

    OdpowiedzUsuń
  22. swietne stylizacje, 2 najlepszaa :*

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  23. ujdą w tłumie nie zauważone.

    OdpowiedzUsuń
  24. druga mi się najbardziej podoba..

    OdpowiedzUsuń
  25. Tylko druga mi się podoba. W pierwszej nie podobają mi się buty i skarpetki(zgaduję, że miało być 'oryginalnie'. Za stylem punk nie przepadam, więc trzecia stylizacja jest ogólnie w porządku, ale mi osobiście się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  26. Spoko artykuł, ale mi się jakoś nie spodobały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Druga stylizacja ładna. Reszta nie podoba mi się specjalnie.

    MissAneta314

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne stylizacje ;)

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystkie 3 stylizacje sa bardzo pomyslowe i ladne,chyba musze kupic bluzke z kolniezykiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście, że trzecia najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń