2011/11/19

Wyniki konkursu na stylizację - konkurs etapowy

Spośród około 200 prac musiałam wybrać 20 najlepszych, nie było to łatwe, ale jakoś sobie poradziłam.
Do następnego etapu przechodzą: Rubi6700, LealAngel, AniesDesing, Lady_Ellin, XXXKlaudusia99, Paulinka20074, koteq193, liverlill, Sandrusia1496, SuperMiss2904, Angelinaa96, Lola-chan, SamaRozkosz, Kellseay, nacik_cool, sandra100kot, dorotka7550, Lolka15, Weronika0508, kochanaEmilciaa.

Poniżej ich prace:
http://i40.tinypic.com/20z7atv.jpghttp://img638.imageshack.us/img638/8136/nasdimy2.pnghttp://img217.imageshack.us/img217/7701/111zsd.pnghttp://s2.ifotos.pl/img/Beztytuu5_rpxnhrs.pnghttp://i43.tinypic.com/mjy1ie.jpghttp://img249.imageshack.us/img249/8002/hinduska.pnghttp://i40.tinypic.com/hvp7r6.jpghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjguOG41xLqD0U6Vlgqe44_qj0rrgjOXU-zuXon8_Ynm64oruVRL5bpEiovmh9ziXvYBxnYmxgj35pmQYBpY4o6pcI_Ci7OWnaRXwzmGQT5hV07cmnHaW1hyphenhyphenq2DuAV0tQ8802YjgkFCtss/s400/%252C000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000http://i42.tinypic.com/22ynbm.pnghttp://img36.imageshack.us/img36/3831/hinduizmp.jpghttp://i39.tinypic.com/2349ow.jpghttp://img849.imageshack.us/img849/8572/11111111111111111111111y.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEimEXWxgQGUJRK2N58z9EYdGw6qwghEbpL8FVYEnTpHC0gp0gkvgnBbzgSsSPstDk5k_N2FSwwtrbawIVcSmkF5Hl8hR1Y8CXm2slYRhy5NGTO5g85lrS55sNKV1qqxrxWaDyspaTzxl3cz/s640/hinduska.bmphttp://img819.imageshack.us/img819/8002/hinduska.pnghttp://img715.imageshack.us/img715/8002/hinduska.pnghttp://img502.imageshack.us/img502/7514/chiny.pnghttp://img256.imageshack.us/img256/4856/nakonkdorotka7550.jpghttp://img511.imageshack.us/img511/8600/5432.pnghttp://img811.imageshack.us/img811/6681/71451417.pnghttp://img257.imageshack.us/img257/6715/80627727.jpg
Następny temat do wykonania przez te 20 osób podam jutro, więc czekajcie cierpliwie :)

78 komentarzy:

  1. Gratulacje !
    Świetne stylizacje, naprawdę brawo :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre prace są dupne, i nie powinny tu być :p Ale to moje zdanie.Chociaż kilka prac jest tu naprawdę świetnych.Szkoda ,że ja nie przeszłam (:
    PS:nie piszę tego z zazdrości D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Kasia♥
    Niektóre prace są naprawdę do dupy. Co to tylko dać jakąś bluzkę i spódniczkę, prawda? Skoro i tak się przechodzi. Widziałam prace oryginalne i dopracowane, a te są jakieś dziwne. Niektóre prace są genialne, a niektóre do tyłka.
    :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie z Kasia ♥ . Ja nie robiłam , ale nie które prace są dupne , tak jak powiedziała Kasia ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje :)
    Tylko nie podoba mi się praca SamaRoskosz

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wybranie mojej pracy ;) xxxklaudusia99

    OdpowiedzUsuń
  7. O super, nie mogę się doczekac ;) Dzięki! :D
    Angelinaa96

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaa! Yay *.* Dostałam się c: Bardzo dziękuje i gratuluję innym ;*

    Lola-chan

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się zgadzam się z Kasią,
    Że prace są nie które dupne,
    Np. Lady_Ellin ( strasznie banalna stylizacja),
    Sandrusi też -.-

    Ja mogę tylko gratulować xXxKlaudusi, według mnie ona bardzo bardzo piękną stylizację.

    No mi też szkoda że nie przeszedłem jak tej Kasi -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję nie spodziewałam się że przejde

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje ;] szkoda że nie przeszłam.
    mi się podobają tylko prace:rubi6700, aniesdesign i xxxklaudusia99 :p

    OdpowiedzUsuń
  12. reszta z nich niezbyt przypomina hinduskę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. niektóre wyglądają nawet ok ... Ale nie które to ... Zostawię bez komentarza ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Choć nie brałam udziału w konkursie, to myślę,że ŻAL. Połowa z uczestniczek przeszła do kolejnego etapu mimo tego, że ich lalki ZDECYDOWANIE hinduskami nie są. Prawdziwe hinduski mają ciemną skórę i oczy(chyba, że ostatnio zaszła jakaś specyficzna mutacja, o której jeszcze nie słyszałam ;D)!!!!
    Jakoś nie wyobrażam sobie rodowitej mieszkanki tego kraju bladej, blond i z piegami na twarzy ;DD Dziwię się więc, że niektóre osoby brały się za ten konkurs myśląc, że hinduski wyglądają jak europejki Choć podziwiam staranność wszystkich prac uważam, że bez zachowania tych podstawowych zasad wiele z nich powinno być wykluczonych już na samym początku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Banalne, ale uwierzcie że reszta była dużo gorsza. Zobaczymy jak wypadną dziewczyny w następnym etapie i wtedy będziecie mogły się kłócić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Poza tym trzeba dać szansę innym i właśnie to robię, doceńcie to.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuję za szansę. Choć krytyczne uwagi odbierają mi trochę radości z tego to jednak postaram się w kolejnym etapie dorównać tym najpiękniejszym.

    OdpowiedzUsuń
  18. No i jeszcze jedno - nie wypowiadajcie się, skoro same nie potraficie zrobić lepszej pracy. Tyle mam do powiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ladne prace :) gratuluje. szkoda, ze ja nie przeszlam, ale coz byly lepsze :) powodzenia w nastepnym etapie :*

    Wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkim serdecznie gratuluję! Widać, że włożyłyście w to dużo pracy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. kurczę zapomniałam oddać pracy .. nie zdążyłam. bo zobaczyłam, że jest konkurs miałam zrobić pracę i ... zapomniałam .. kurdę .. ;/

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku, nie spodziewałam się, że przejdę! Dziękuję bardzo i gratuluję pozostałym :* Już nie mogę się doczekać następnego etapu! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ej mam pytanie co do konkursu , tu jeszcze raz moja stylizacja bo chyba jej nie widziałaś //imageshack.us/photo/my-images/696/konkursky.png/ i powiedz mi dla czego ja się nie dostałąm , wyglądam lepiej niż reszta o co chodzi ???

    LadyGagaVEVO.

    OdpowiedzUsuń
  24. wow,po raz pierwszy wziełam udział w konkursie na stylizacje i cieszę sie ze sie udało ;-) gratuluje reszcie uczestników ;-) i dziekuję TruskaFFce za docenienie mojej pracy ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciesze się że przeszłam ;) I nie obchodzi mnie ta krytyka ;) dzięki.
    Sandra100kot

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że się nie dostałam :(. Gratylacje dla tych, którym się poszczęściło.

    OdpowiedzUsuń
  27. Taaa ciekawe jak będzie w następnym etapie -.-

    OdpowiedzUsuń
  28. Yeeeeey jakie do dupy! Bylo duzo lepszych, a tu? BOSH

    OdpowiedzUsuń
  29. LadyGagaVEVO.- to miała być hinduska a nie królowa śniegu

    OdpowiedzUsuń
  30. Z niektórymi zgodzic się nie mogę, ale zdecydowana większośc jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapomniałam się zgłosić.;/

    OdpowiedzUsuń
  32. O jejku... Jak ja się cieszę. Bardzo dziękuję :** Czekam na kolejny etap

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy mi się zdaje, czy kosmetyki Natura Faces, z których kilka produktów było dla nie superstar teraz są tylko za stardollary ?!

    OdpowiedzUsuń
  34. Hhmm,większość to jakaś okropność,nie podoba mi się ,one nawet hindusek nie przypominają.Ogólem temat do d....

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę z innymi się zgodzić.Niektórych naprawdę nie powinno tu być,bo zbyt banalne stylizacje.Widać że niektóre robili na odczep się.Nie będę oczywiście wymieniać kto.
    xXxKlaudusia99 i nacik_cool widać że się postarały,Podoba mi się jeszcze praca kochanaEmilciaa

    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się większość prac, ale niektóre nie powinny tu być. Tak czy inaczej, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzięki za wybranie mnie :) Gratuluję innym :) Czekam na drugi etap :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Najbardziej podoba mi się praca kochanaEmilciaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. magic blog! I love your unique taste towards modern fashion .All these pictures are remarkably satisfy my eyes .thaNK you for all these works ,you are one of the most stylish blogger i've ever seen .LOVED!!

    http://romwe-romwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Rubin i klaudusia99 najlepsze sa kreatywne i naprawde amazing :) heh

    OdpowiedzUsuń
  41. Moim zdaniem widać że te dziewczyny ,które wygrały sporo konkursów przestały się starać i wgl . i myślą że ludzie na nich zagłosują bo są rozpoznawalne ;d

    OdpowiedzUsuń
  42. z całym szacunkiem, nacik_cool skopiowała MÓJ pomysł na sukienkę!

    OdpowiedzUsuń
  43. Doceniam ,że wybierasz prace mniej rozpoznawalnych lalek. Rozumiem,że wybór z tak dużej puli zgłoszeń musi być pracochłonny i uciążliwy.
    Zastanawiałam się już kiedyś ,że powinien być jakiś sposób szyfrowania autorów prać ,żeby nie sugerować się nickiem.
    Co do poziomu prać to przychylam się do zdania ,że wiele z nich jest mało nowatorskich natomiast pracochłonności odmówić im nie można. I/lub nie mieszczących się w kanonie urody hinduski(co faktycznie w moim odczuciu powinno być decydujące)
    Jednak z ciekawością będę śledzić następne etapy.

    OdpowiedzUsuń
  44. niektóre są naprawdę beznadziejne.

    OdpowiedzUsuń
  45. Szkoda że nie przeszłam dalej :(

    OdpowiedzUsuń
  46. niektore sa bardzo ladne a inne takie spox moga byc ;)
    nacik cool - skopiowala moj pomysl
    to moja praca: http://i44.tinypic.com/287ds7s.png i mam pytanie co bylo w niej zlego ?

    OdpowiedzUsuń
  47. Po raz pierwszy ktoś się ze mną zgadza XDD

    OdpowiedzUsuń
  48. Kotek321, ja pierwsza napisałam, że ukradła moją sukienkę, więc sorry!

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie spodziewałam się, że przejdę. Dziękuję. Zgadzam się z Wami, że prace są banalne. Pokażę więcej w kolejnym etapie. Szczerze powiedziawszy nie podoba mi się żadna praca :D

    OdpowiedzUsuń
  50. ColorsAreLikeRain
    no to nam dwiema ;p

    OdpowiedzUsuń
  51. ładne ale niektóre są takie ,,napaćkane'' i to jest nieestetyczne i hinduska powinna mieć ciemną karnację i czarne włosy,a nie jasną karnację i blond włosy,jak u niektórych jest

    ps.kotek321girl:ja też miałam tą samą sukienkę (według mnie to nie może być przypadek że aż 3 osoby mają tą samą sukienkę,ktoś musiał skopiować)

    OdpowiedzUsuń
  52. No wiem.. I to jeszcze takie super nie fair. Myślę, że aby nikt nie kopiował, prace na następny etap są na emaila.

    OdpowiedzUsuń
  53. zgadzam sie z ColorsAreLikeRain ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuję, że dostałam szansę i przeszłam do drugiego etapu ;] Postaram się zrobić lepszą pracę w następnym etapie ;]

    OdpowiedzUsuń
  55. kasiad10 wlasnie tez tak mysle ale to na pewno nie ja bo gdy dowiedzialam sie o konkursie na poczatku zrobilam swoja i sie zglosilam a teraz dopiero zauwazylam ze wiele osob mialo ten sam pomysl lub po prostu skopiowalo ;/

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziękuję, tak naprawdę to się nie spodziewałam ;)

    Gratuluję reszcie dziewczyn i powodzenia życzę ;)

    P.S. Jeśli uważacie, ze wiele z tych prac nie zasługuje na następny etap to trudno. Nie Wy byłyście w jury, nie Wy zorganizowałyście konkurs, więc dajcie oceniać tym, do których to należy.

    OdpowiedzUsuń
  57. Dostałam się ^^.Bardzo dziękuje za wybranie mnie do tej wspaniałej 20.Teraz postaram się jeszcze bardziej. : ]

    SuperMiss2904

    OdpowiedzUsuń
  58. wiem to nie fair,najlepiej prace wysyłać mailem.Ja tez od nikogo nie skopiowałam tylko zrobiłam,zalinkowałam i wysłałam i teraz jest problem bo były 3 takie same sukienki,a jedna praca przeszła.

    OdpowiedzUsuń
  59. A i chciałabym też pogratulować innym dziewczynom które się dostały : ].
    Tak poza tym krytyka nie zna granic co?Akurat w mojej kwestii kierowałam się fantazją.Chociaż to nie przypomina hinduski za bardzo ale starałam się zrobić tak żeby medollka na nią wyglądała ; ).

    OdpowiedzUsuń
  60. Dzięki za usunięcie mojego komentarza. -.-

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie spodziewałam się, ale i tak moja jak zawsze najbrzydsza. Pewnie i tak odpadnę w następnym etapie. ;p

    OdpowiedzUsuń
  62. Prace są fajne ,ale powinien być jeszcze uwzględniony typ urody ( np. ciemniejsza cera ,włosy itp. ) :P

    OdpowiedzUsuń