2014/01/14

Nowa mini dostawa YH

Wczoraj odbyło się wręczenie Złotych Globów - statuetki trafiły min. do Jennifer Lawrence i Leonardo DiCaprio. Admini zainspirowani całym tym wydarzeniem, postanowili dodać mini kolekcję Young Hollywood. Dostawa zawiera 5 rzeczy; 2 pary butów i 3 sukienki. Ceny wahają się od 35 do 150sd! Jak na razie dostawa schodzi średnio, najszybciej sprzedają się czarne szpilki, nieźle radzą sobie też niebieskie. Osobiście kupiłam tylko te 2 pary, bo na różową sukienkę szkoda mi sd, a inne nie są warte uwagi. Co myślicie o kolekcji? Macie zamiar coś nabyć?



Przy okazji chciałam Wam pokazać realne odpowiedniki sukienek:
- 1 od prawej wzorowana była strojem Jennifer Lawrence (Dior) i Kaley Cuoco (Rani Zakhem)


- sukienka pośrodku i czarne szpilki należała natomiast do Zoe Saldany (Prabal Gurung), choć admini zmienili trochę kolor kreacji i butów


- 3 sukienkę i buty ubrała Taissa Farmiga (Elie Saab), ale admini zmienili pudrowy róż na jasny błękit... szkoda!
Za pomoc dziękuję IndianaJonni.


Moim zdaniem na żywo wszystkie ubrania prezentują się lepiej, ale Zoe i Taissa z pewnością wypadły według mnie najlepiej!


5 komentarzy:

  1. Ostatnią sukienkę miała na sobie Taissa Farmiga i była ona biała ;)

    IndianaJonni

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to 2 i ostatnia sukienki są najładniejsze

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. te z yh są brzydkie wszystkie a realna wersja tej w beżowej w kwiaty jest boska *-*

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zachwycaja mnie stylizacje ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzyskie, nie zachwyca wcale...
    koraa7

    OdpowiedzUsuń