2014/01/04

Chanel Tribute: ostatnia szansa - co warto kupić?

Wczoraj na nasze skrzynki dostarczono wiadomość, że 5 stycznia Chanel Tribute zniknie ze starplazy. Mamy więc ostatnią szansę na bliższe przyjrzenie się ubraniom i ich cenom, a także na ostateczną decyzję... czy coś jeszcze kupić? Sanae dodaje same stylizacje, a wciąż nie mamy drugiej redaktorki ds. mody, więc postanowiłam, że pokażę Wam moje własne zdobycze i stylizacje z tegorocznym Chanel, które może Was zainspirują i zachęcą do kolejnych zakupów!



~ Powyżej widzicie rzeczy, które nabyłam. Pod koniec zakupów byłam bardzo zadowolona, choć mój portfel ucierpiał. Podobały mi się też inne ciuchy, ale brałam pod uwagę to, czy dam radę potem z nimi coś stworzyć: kupując - nie zapominajcie o tym!

Teraz zapraszam do stylizacji z kilkoma wybranymi ubraniami!




Post jest krótki, ale nie muszę chyba opisywać stylizacji - każdy z nas je widzi :)

Teraz Wasza kolej!
Pochwalcie się co kupiliście i powiedźcie, czy notka Wam się spodobała.
Dwie wylosowane osoby zdobędą 20sd+prowizja.



22 komentarze:

  1. Niezłe ciuchy poleciłaś w artykule! Z twojego posta mam tak: bordową sukienkę z srebrnymi akcentami, kurtkę z burgudnowymi rękawami, kurtkę w kratkę, kopertówkę i naszyjnik. Poza tym jeszcze kupiłem 2 spodnie, zakolanówki i takie tam. Mam zamiar zakupić różową torebkę.
    Stylizacje ładne, najbardziej mi się podoba ostatnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sklep ogólnie mi się podobał, ale mnie nie zachwycił. Kupiłam czarną kopertówkę i żakiet ze złotymi wstawkami. Bardzo ładne stylizację. Najbardziej podoba mi się druga i ostatnia.
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje są świetne, ale druga dosłownie mnie powaliła, skąd masz kapelusz?

    Olicjoza

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar kupić niebieską i czarną prześwitującą bluzeczkę. Uwielbiam 2 i 4 stylizację. Te rajstopy/pończochy w ostatniej są genialne <3

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Notka jak najbardziej fajna C:Sama mogę się pochwalić dość dużą ilością ciuchów zakupionym w tym sklepie, jest to mni. ten leather chanel jacket (z rękawami w krate)sukienka chanel red carped dress i inne :) jestem z nich zadowolona i z dumą będę je nosić '^'XD a stylizacja każda mi się podoba zwłaszcza 2 i 4 :)
    pozdrawiam
    Karolinka526

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie się zastanawiałam czy coś kupić :) Dziękuję, przydatny artykuł :3
    Poza tym zgłaszam się do tej mini loterii na 20 sd ;D
    ~Myszkafiona9

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zakupiłam jescze dwie kremowe bluzki. Stylizacje bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  8. czarna kopertówka to totalny must have! ♥ Super stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokupiłam dwie pary spodni, nie będę wymieniać wszystkiego, ale z poleconych ciuchów posiadam torebkę, buty i dwie kurtki. Myślę jeszcze nad tą bluzką za 24sd. Z twoich stylizacji najbardziej spodobała mi się ostatnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia stylizacja jest świetna, mmm :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety nic nie kupiłam, brakowało mi funduszy na cokolwiek z tej kolekcji aczkolwiek kolekcja bardzo dobrze wykonana, podoba mi się. Rzeczy, które przedstawiłaś, że warto je kupić są świetne. Moim zdaniem są to jedne z najlepszych. perełki kolekcji. Stylizacje też bardzo mi się podobają a najbardziej ostatnia. Jest cudowna. Ta kurtka jest boska :).

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnia stylizacja najładniejsza!
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  13. Artykuł świetni i stylizacje również! Szkoda, ze nie ma konkursu z jakąś rzeczą z chanel ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupiłam dosyć mało rzeczy z tej kolekcji, ponieważ niestety dysponuję małą ilością SD :P Różowa kamizelka bardzo mi się spodobała ♥

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  15. @Olicjoza

    Kapelusz jest z PPQ, ale nie ma go już w starplazie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Post jest super ja osobiście nic nie kupiłam ale żakiet jest cuuudny

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nic nie kupiłam, i już nie zakupię ;c Trochę źle bo ubrania były na prawdę bardzo ładne. Co do twojego postu : Fajny jest i podobał mi się, stylizacjom też nic nie brakuje ;) Jest dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki trikowi z wishlistą jestem szczęśliwym posiadaczem 2/3 kolekcji ;D. Mam wszystkie kurtki, bluzki, spodnie, torebki i cala bizuterie. Mam rowniez dwie suknie :3

    Stylizacje mega :DD

    em12468dzej

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogólnie kolekcja była świetna. Twoje stylizacje bardzo mi się spodobały. Ja kupiłam czarną kopertówkę, długą suknię, tą kurteczkę ze złotymi wstawkami oraz zwykłą bluzeczkę (na środku niej jest znaczek Chanel) napisałam to bo nie wiedziałam jak wam to opisać abyście wiedzieli:D I to chyba wszystko:)
    Pozdrawiam natala2476!

    OdpowiedzUsuń
  20. czerń i złoto - klasa! super kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekności te stylizacje! Bardzo mi się podobaja. Wszystkie. Ale zdecydowanie najbardziej podoba mi się ostatnia. Kto podziela moje zdanie?
    Myslę ,zę ten blog jest fantastyczny. Często na niego wchodzę. Czytam komentuję i poieram. Tak jak wszystkie StarDoll fanki! Założyłam swoją stardoll w 2011 roku. A 21 lipca minie dokładnie 3 lata! Barsdzo się z tego cieszę i użądzam imprezę. Zapraszam!
    edi347

    OdpowiedzUsuń