2014/01/20

Zniknięcie catwalku

Jak co dnia zarabiając starmonety spostrzegłam brakujący mi element do zarabiania, a mianowicie catwalk. Przeszukałam cały stardoll, okazało się, iż nasz wybieg został zlikwidowany prawdopodobnie na zawsze. Oczywiście ma to parę plusów :) Ncg nie będą zostawać niezasłużone lalki, minusem jest to, że stardoll odebrał nam opcję zarabiania sm oraz zobywania pucharu za catwalk. Jedynie w aplikacji Stardoll Access działa owa opcja. Co sądzicie o zmianie? Podoba się wam? 

11 komentarzy:

  1. Możliwe są także zmiany wyglądu catwalku

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli został zlikwidowany, to jest to gó**iana zmiana :C

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak ja zbierałam kase , no zauważyłam ,że nie ma . Ale gdy kliknęłam w SM , na zadania i tam był odnośnik do wybiegu to się przeniosłam tam bez problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wchodziłam teraz na Catwalk przez historię i normalnie działa :P Mam 9 miejsce :O XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Po co nam CW skoro mamy Vote ? W Vote możemy zarobić więcej sm + robienie zdjęć jest ciekawsze =]


    ~~Mjoko

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet dobrze ale tez trochę głupio:/
    Przeżyje się:)
    natka556

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie to zmiana na gorsze

    OdpowiedzUsuń
  8. W Catwalk można wejść poprzez kliknięcie monety sm i można tam głosować. Myślę, że to tymczasowy błąd i admini to naprawią:)

    Klaudyna99111

    OdpowiedzUsuń
  9. mi to nie przeszkadzało.. choc bylo juz troche nudne, moze wymysla cos nowego?

    OdpowiedzUsuń