2021/09/01

#duet

Dzisiejszy duet być może uznacie za mało odkrywczy, ale tym razem nie chodzi mi o stylizację, lecz samą inspirację. Uwaga, uwaga, co mogło mnie zainspirować tym razem? Chanel - ah, nic nowego u mnie. Już od ponad roku zachwycam się nagraniem na YouTube przedstawiającym kolekcję Cruise 2020/21 stworzoną przez Virginię Viard. To co pierwsze rzuca się w oczy to forma pokazu - nie ma typowego wybiegu, jest za to fototapeta i imitacja śródziemnomorskiego tarasu i wybrzeża. Na nagraniu możemy obejrzeć ubrania na czterech modelkach, sama kolekcja zaś była promowana kampanią z udziałem Lily - Rose Depp. Zdjęcia wykonał Karim Sadli. Jeśli chodzi o samą kolekcję ubrań, to pozwolę sobię zacytować fragment artykułu z polskiej edycji Vogue. Kolekcja, sesja i pokaz stanowią spójną całość, która od razu na myśl przywołuje wakacje spędzone na południu Europy. Viard tworząc kolekcję, chciała, aby ubrania były uniwersalne, noszone na różne okazje i łatwe do spakowania na wakacyjny wyjazd. Jeśli chodzi o mnie, to właśnie ze względu na sam styl śródziemnomorski pokochałem tę kolekcję. Drugie, co mnie zachęciło do wielokrotnego obejrzenia pokazu to muzyka. W tle możemy usłyszeć Time - Arca, Famous Monsters - Chromatics i Domestic TasksSebastien Tellier. Przyznam, że drugi kawałek po prostu uwielbiam! Polecam Wam zapoznać się z nagraniem chociażby ze względu na muzykę i przyjemną oprawę wizualną, nawet jeśli nie uwielbiacie estetyki Chanel. Przechodząc do sedna, przedstawiam moje stylizacje wzorowane na tych z pokazu:
Podejrzewam, że uznacie je za zbyt proste i nic specjalnego, więc załączę kilka zdjęć z Cruise 2020/21. Zapraszam do oglądania!







źródła zdjęć: Chanel.com

Czekam na Wasze opinie w komentarzach :)

10 komentarzy:

  1. Kurcze, mega ładna ta kolekcja Chanel! Zakochałam się w tym przedostatnim, różowym zestawie...
    Bardzo podoba mi się Twoja pierwsza stylizacja - lubię takie połączenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten zestaw jest bardzo uroczy :) patrzac teraz na sama Lily jako modelke mysle ze kolekcja pasuje do jej urody. Jest bardzo subtelnie i dziewczęco!

      Usuń
  2. Nie mój styl ani kolory, ale obie stylizacje są śliczne ❤️ z kolekcji podoba mi się biała suknia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) prosta biala suknia pojawila siw rowniez w kolekcji cruise w tym roku, ciekawe czy rowniez przypadlaby Ci do gustu :D

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe pomysły na stylizacje, widać inspiracje kolekcją :D
    Post jak zwykle świetny i mega dopracowany!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czytać Twoje posty, zawsze czegoś ciekawego można się dowiedzieć :D Fanką Chanel bym się nie nazwała, ale muszę przyznać, że szczególnie przemawiają do mnie zdjęcia z tej kolekcji. Bardzo podobają mi się tweedowe komplety, pastelowe kolory i plecione motywy na torebkach! Twoja interpretacja stylizacji też jest bardzo trafiona, od razu czuć ten klimat. Druga propozycja jest boska, patrzysz i widzisz Chanel ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo milo czyta sie takie komentarze ❤ ciesze sie ze rowiez tresc zwrocila Twoja uwage :) mnie rowniez w tej kolekcji kupila kolorystyka, a koszyki od Chanel sa naprawde stylowe! Tweed na plaze - założyłabys? :)

      Usuń