2021/09/13

Stylizacje za Starmonety

 


Dzień dobry! 
Dzisiaj przychodzę do Was z postem przygotowanym przez BadGerl..
Zapraszam do obejrzenia niesamowitych stylizacji stworzonych przez mojego gościa specjalnego: 


1. 

Wykorzystane ubrania: 


Stylizacja: 



2.

Wykorzystane ubrania: 



Stylizacja: 




3. 

Wykorzystane ubrania: 



Stylizacja:



Bardzo dziękuję Kamilowi za przesłanie swoich propozycji. Ja jestem zachwycona jego kreatywnością! Dajcie znać w komentarzach, czy Wam również podobają się jego pomysły. 

Miłego dnia! 


13 komentarzy:

  1. W ostatniej stylizacji jestem pod wrazeniem pomyslu na top - musiałoby to rowniez niezle wygladac jako sukienka! W rozowym looku dodanie rekawow i kwiatowych aplikacji od razu czyni te sukienke warta uwagi. Tez uwielbiam ten kwiat wykorzystywać, pozwala na wiele kombinacji =) pierwsza propozycja jest genialna, kostium prezentuje sie spektakularnie! Moze buty to taki powrot do 2012, ale to mniejsza ;) wszystkie stylizacje sa naprawde oryginalne, Kamil ma dobre wyczucie stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z sukienką z tych nakryć głowy kombinowałem, ale tutaj minimum 4 sztuki by wchodziły w grę. Cieszę się, że stylizacje się podobają! :D

      Usuń
  2. Jestem pod wrażeniem kreatywności :D Moja ulubiona to stylizacja nr 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :D Cieszę się, że stylizacje się podobają!

      Usuń
  3. Baardzo pomysłowe stylizacje! Naprawdę nieziemskie pomysły, jestem pod wrażeniem topu z ostatniej stylizacji - wow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :D Przyznam, że nie myślałem, ze tworzenie stylizacji za starmonety może być tak wymagające. Wielki szacun dla każdej osoby, która sobie z tym radzi!

      Usuń
  4. Wow, te stylizacje to kosmos :o Pierwsza kojarzy mi się z zakonnicą z filmów dla dorosłych :P Druga pozornie prosta, ale robi niesamowite wrażenie przez te kwiaty. W trzeciej podoba mi się absolutnie wszystko, genialny pomysł na wykorzystanie tego turbanu! Jestem pod wrażeniem Twojej kreatywności ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😅😅😅 haha z ta zakonnica;))))

      Usuń
    2. No w sumie inspiracją była zakonnica, ale przez Ciebie patrzę na nią teraz troszkę... inaczej :D Bardzo się cieszę, że stylizacje skradły serce :)

      Usuń
  5. Boskie! Kocham wszystkie trzy <3
    Nie mogę się nadziwić jakie super stylki można zrobić za fioletowe grosze =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie myślałem, ze tak ciężko jest stworzyć coś fajnego tylko z fioletu!

      Usuń
  6. Bardzo fajne i kreatywne stylizacje, najbardziej podoba mi się pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że stylizacje się podobają :D Przyznam, ze też najbardziej lubię "zakonnicę" :D

      Usuń