2021/09/08

męskim okiem

No i mamy wrzesień. Łapmy ostatnie wolne dni póki nowy semestr się nie zaczął... Pozostańmy jeszcze przez chwilę z letnimi stylizacjami. Dzisiaj w każdej z moich propozycji występują szorty. Pierwszy wariant jest zdecydowanie sportowy, idealny na siłownię. No, ale dodatki zostawiamy w przymierzalni ;) Wyszedł trochę sebix w patriotycznych kolorach, ale z mało prawilnym akcentem w postaci okularów i siateczkowej bluzki. Podoba się?

Druga stylizacja z nutką safari, wszystko za sprawą wisiorka i kolorystyki. Chociaż przyznam, że góra stylizacji kojarzy mi się też z Indianą Jones. W każdym ubiór pasuje na spacer po plaży. Starałem się, aby było praktycznie, stylowo i wygodnie jednocześnie. Swoją drogą lubicie kolory ziemi? 

To chyba będzie tyle z wakacyjnych stylizacji dla mężczyzn. Mielibyście ochotę jeszcze kiedyś zobaczyć jakieś propozycje ode mnie? :)
źródło zdjęć: Image Amplified

6 komentarzy:

  1. Druga stylizacja bardzo fajnie się prezentuje, podobają mi się te beże, khaki :D
    Pierwsza kojarzy mi się z kolesiem, który idzie na siłkę na wolnym powietrzu w jakimś gorącym miejscu w USA :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo :) Przyznam, ze sam od jakiegos czasu dodaje do swojej szafy kolory ziemi :) o tak trafne skojarzenie, ah te wszystkie wysportowane meskie sylwetki! 🤩

      Usuń
  2. Obie stylizacje są super! Pierwsza bardzo prawilna. Mi się ta koszulka kojarzy z "żonobijką", więc tym bardziej idealnie dla sebixa xD A tak serio, to też mam takie odczucia jak Ksante - jakiś hot guy trenujący na plaży w Kalifornii :D Druga propozycja idealna na safari, uwielbiam kolory ziemi. A Twoich zestawień nigdy za wiele, mogłabym oglądać i oglądać ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki =) o tak, az chcialoby sie przeniesc na taka plaze 🤩 co do safari to zawsze mnie zastanawiaja te kurtki i dlugie rekawy/nogawki 🥵

      Usuń
  3. Obie stylizacje są fajne. Akurat ta koszulka nie kojarzy mi się z żonobijką xD
    No i jak zwykle - fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😊 nie jest wystarczająco prawilna prawda haha ;) ciekawe, ktore lubisz najbardziej :D

      Usuń