2021/09/22

wnętrze #10

Nie wiem, czy się cieszycie, ale wracam do dekorowania. W czerwcu była naprawdę niezła wyprzedaż mebli w StarPlaza i sporo kupiłem - czas to w czymś wykorzystać. Aranżacje tworzyłem w scenerii, jest o wiele łatwiej i można użyć dekoracji wiele razy, do tego dużo bardziej powiększyć jak w apartamencie. Na początek przedstawiam dosyć prosty, ale elegancki salonik. Stonowane wnętrze ożywiłem granatem i odrobiną złota. Kominek i welur czynią pokój bardziej przytulnym. Co o tym myślicie?



6 komentarzy:

  1. Nie wpadłam na pomysł robienia dekoracji w scenerii, a to faktycznie dobry pomysł :D
    Bardzo ładna aranżacja, jest bardzo przytulnie i nowocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze skusisz sie na zrobienie jakiegos pokoju? Chetnie bym zobaczyl efekkty =) dziekuje 🙂

      Usuń
  2. Ale ładniutkie, chętnie bym się tam znalazła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna aranżacja,lubię niebieski kolor :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, bardzo mi się podoba niebieski akcent :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba! Idealne miejsce, żeby usiąść z kubkiem dobrej kawy i książką.

    OdpowiedzUsuń