2021/09/27

Stylizacje za Starmonety

 


Dzień dobry! Jak się miewacie? Czujecie już jesień? Ja zdecydowanie tak! Uwielbiam tę porę roku, więc cieszę się jak dziecko na widok spadających liści i na myśl o cieplutkiej herbatce. 

Dzisiaj przygotowałam dwie stylizacje z użyciem fioletowej waluty. Dajcie znać, co sądzicie o moich propozycjach. 





W stylizacji wykorzystałam: Bluzka – RIO | Spodnie – Bonjour Bizou | Buty – Perfect Day | Torebka – Wild Candy | Okulary – Wild Candy | Naszyjnik – It Girls. 





W stylizacji wykorzystałam: Buty – Fallen Angel | Rajstopy – Archive | Spódnica – Bonjour Bizou | Bluzka – It Girls | Narzutka – It Girls | Torebka – Fallen Angel | Kolczyki – Fallen Angel. 


Miłego dnia! 

14 komentarzy:

  1. Lubię jesień jak jest słonecznie i ładnie, a jak jest deszczowo i zimno to mam ochotę siedzieć w kocyku z kakao i robić nic :D

    Obie stylizacje są bardzo ładne, ale pierwsza bardziej wpisuje się w moje gusta - ten odkryty brzuszek i sandałki mówią, że jeszcze jest ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deszczowa pogoda, kocyk i kakao to połączenie idealne :) Do tego jakaś książka albo wciągający serial i już niczego więcej nie trzeba.

      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
    2. No no wszystko miodzio tylko najgorzej jak o tej porze z tylu glowy trzeba miec na uwadze kupe nauki 😥😥

      Usuń
    3. No, to niestety prawda :c Najgorzej jak się z notatkami w kocyku siądzie i za 5 minut się drzemie xD

      Usuń
    4. No tak, studia czekają... i te zajęcia do późnego wieczora. Tęsknię do czasów licealnych, kiedy zajęcia kończyły się najpóźniej o 15:15.

      Usuń
  2. Stylizacje bardzo fajnie oddaja obecna pore - mamy ciepły dzien ale niebawem przyjdzie juz ta prawdziwa ponura jesien kiedy trzeba zalozyc cos cieplejszego :) ja za to jesieni nie wielbie, tylko te sloneczne dni lubie, jak przyjemnie jest wtedy lezec na sloncu i czytac albo zatapiac sie w myslach 🥰 co do lookow ;) w pierwszej prawie wszystko mi sie podoba poza okularami, sa zbyt tandetne 😅 uwielbiam to polaczenie podwiazanej koszuli z szerokimi spodniami. Wyglada oblednie i nie jak za starcoins. Druga stylka mysle ze jest bardzo na czasie, duzo dziewczyn teraz tak sie nosi: spodnica w krate prosto z lat 90, cięższe buty i jakas dzianina. Do ręki zamiast kopertowki dac plecak i bedzie look do szkoly :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :*
      Ja z kolei nie jestem fanką słonecznych dni, nienawidzę upałów.
      Mnie też spodobało się połączenie tej bluzki z szerokimi spodniami, a okulary dodałam, żeby nie było pusto :D

      Usuń
  3. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) w drugiej mi się nie podoba ten płaszcz

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jesień, to moja ulubiona pora roku. Kocham zapach spadających liści i te kolory ♥
    Pierwsza stylizacje niemalże identyczna do stylki, którą sama kiedyś nosiłam (bo za fiolet :D) i bardzo mi się podoba. Druga stylizacja też mi się podoba, kojarzy mi się trochę z uczennicą, a wiadomo, że jesień to powrót do szkoły czy na uczelnię. Moim ulubionym elementem drugiej stylizacji jest czarna narzuta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień jest najlepsza, uwielbiam tę porę roku, ma w sobie coś magicznego!
      Dziękuję za miłe słowa :) Ta czarna narzutka jest świetna, w dodatku w bazarze można ją kupić za niewielkie pieniądze.

      Usuń
  5. Jesień bardzo lubię, ale jak ja siedzę w domu i się wygrzewam xD No chyba, że to faktycznie taka piękna, złota jesień to wtedy trzeba wyjść na jakiś spacerek :D Stylizacje wyszły super, szczególnie do gustu przypadła mi druga! Jest w niej taki studencki vibe, akurat na powracające zajęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię jesień jeśli chodzi o pogodę - upały to dla mnie koszmar.
    Natomiast nienawidzę jej w kontekście pracy na uczelni- totalny chaos, zamieszanie i tłumy.
    Stylizacje bardzo ładne, zwłaszcza ta druga. Sama bym się tak mogła ubrać.
    Pierwszą mam wrażenie że już widziałam kilka razy tylko z innymi dodatkami, dlatego nie jestem jej fanką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza to sztos totalny! Kolory i kroje, extra! Druga też super, tylko ten "płaszczyk" tak średnio mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń