2021/09/30

Prześwietlenie: Hot Buys cz.3

 Witajcie!

Od ostatniego mojego postu minęło już sporo czasu. Niestety, wrzesień jest zdecydowanie najgorszym miesiącem w mojej pracy i nie mam czasu nawet oddychać. Idę do pracy - wracam do domu - idę spać. Tak wyglądają moje ostatnie tygodnie. Teraz siedzę na L4 i mam chwilę, żeby się zabrać za moją serię. Wiem, że ją lubicie i to napędza mnie do działania ☺.

Dziś zaglądamy do noworocznych Hot Buys 2007/2008 (próbowałam sobie przypomnieć co robiłam w Nowy Rok w tamtym czasie, ale niestety nie pamiętam - miałam wtedy 11 lat więc pewnie siedziałam u jakiejś koleżanki). Jako, że jeszcze nie miałam wtedy konta to nie pamiętam żadnej z tych rzeczy w oryginale. Kolekcja wyglądała tak:


źródło: http://theunknownstardoll.blogspot.com/

Nie prezentuje się zbyt wybitnie, jednak ciekawe jest to, że znajdują się w niej również meble i farba do włosów. Nie wiem jak było z meblami, ale farby pojawiały się kilka razy i żadna z nich nie posiadała w metce nazwy HB. Suknia w różowe pasy była swego czasu bardzo pożądana, ale nigdy jej nie miałam.

Z ubrań z tej kolekcji posiadam tylko szarą bluzkę i torebkę. Do najpiękniejszych nie należą, a prezentują się następująco:


Żadna z nich nie jest oryginalna. Torebka była darmówką i nie posiada nazwy Hot Buys. Koszulka, którą mam pojawiła się chyba w sklepie później już jako "Kiss T-shirt", ale kupiłam, bo wyglądała jak ta HB

Kolejne artykuły, które mam to kolczyki oraz wspomniana farba. Zastanawiałam się, czy ją pokazywać, bo w sumie nie jest chyba zbyt ciekawa, ale na tyle stara, że może ktoś by chciał zobaczyć jak wygląda:


Muszę przyznać, że absolutnie odzwyczaiłam się od "zwykłych" fryzur na Stardoll. W sumie ich kształty są całkiem ładne, ale boli mnie płaski wygląd i fakt, że musiałam ściągnąć wszystkie maski, żeby to jakoś wyglądało.  Jak widać, kolczyki nie mają śladu po nazwie Hot Buys, a pochodziły ze sklepu Glamorous (W tym samym sklepie był również naszyjnik do kompletu i posiadam go, ale nie wklejałam ze względu na to, że on nie był ujęty w kolekcji)

Następnie przechodzimy do kolekcji z Marca 2008. Pod koniec lutego tego roku założyłam swoje konto. Jako, że nie miałam wtedy Internetu w domu (olaboga, takie czasy były) i logowałam się na lekcjach informatyki albo w bibliotece, to takie limitowane artykuły mnie omijały. Z resztą wtedy nie wiedziałam nawet o co w tym chodzi. 



źródło: http://theunknownstardoll.blogspot.com/

Do teraz mam tylko dwa artykuły: buty oraz zieloną farbę. Różową też mam, ale nie jest to identyczny kolor, więc jej nie dodałam. Sukienka z żółtą kokardą pochodziła z DKNY - znów nie rozumiem, co robi w tym zestawieniu. 

Fun fact: Może o tym wiecie, ale jeśli nie, to naszyjniki ze znakami zodiaku pojawiały się przez cały rok i były dostępne w poszczególnych miesiącach trwania tego znaku.
Ja swój też miałam (jestem bykiem), ale niestety sprzedałam już dawno temu.
To co nadal mam, prezentuje się tak:




Za buty zapłaciłam w Baazarze 30 sd! (fortuna jak na tamte czasy), a odkąd zamienili cenę na monety, nie mają już żadnej wartości.

Dzisiejszy post nie był zbyt spektakularny, ale mam nadzieję że Wam się spodoba. Gdy przejdę do maja 2008, będzie ciekawiej. Na następny raz przyszykuję też coś zabawnego. Dajcie koniecznie znać, czy macie coś z zaprezentowanych kolekcji, albo czy coś z nich pamiętacie. Do zobaczenia!

9 komentarzy:

  1. Milo jest po krótkiej przerwie znowu widziec posty od Ciebie =) ojej w tamtych czasach bylem takim dzieciakiem 🤯 chyba juz wtedy nie dalo sie wyszukac stronki przez haslo "gry i ubieranki gwiazd"... albo kazali konto zakladac malo swiadomym dzieciakom 😃 wiem cos na temat pogrywania w szkole ;) tezna infie zagladalem haha chociaz flash nie dzialal i nie na kazdym kompie wyswietlalo apartament. Jedynie te punkty zeby zebrało:) nie wiedzialem ze niekotre rzeczy byly jako hb np. ten fotel czy bluzka z ustami. Wydaje mi sie ze ona jest nadal dostepna ale moze sie myle xd nie wiem czy widzialem te suknje wieczorowa w grze, resztd hb z innych obrazkow tak i serio zastanawiam sie czemu nie maja metki HB. Malo systematyczne podejscie adminow? Obecnie w szafie mam Amy Bag, nawet lubie :) pozostale hb wydaja mi sie juz bez szalu. No ja juz sie zastanawiam co w tym maju sie szykuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku taaak, ja wchodziłam na Stardoll właśnie po te punkty, żeby dostać upragnione 10 sd z nagrody xD Co do bluzki - nie wiem, może jest w wyszukiwarce.
      Nie będzie to nic spektakularnego, ale jak o tym pomyślałam, to się uśmiechnęłam :D

      Usuń
  2. Odpoczywaj dużo na tym L4! ^^
    Mimo, że nie było mnie wtedy jeszcze na Stardoll, to pamiętam kilka rzeczy i mam pojedyncze z darmówek - bordową torebkę, niebieską farbę. Z marcowych HB kojarzę tą bransoletkę.
    Te naszyjniki ze znakami zodiaków to jest moje marzenie :D Kiedyś jakiś dostałam i zakochałam się, mam kilka sztuk. Teraz ich w ogóle nie widzę w SB, a szkoda :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ chociaż to nie jest proste. Tak czy siak do mnie ciągle dzwonią.
      Niestety, mało osób chyba je w ogóle ma. One były w 2008 roku to jednak większość tych kont już nie ma :(

      Usuń
  3. Mega, pamiętam obie te kolekcje :D Z pierwszej na pewno najbardziej jarałam się lustrem. Pamiętam, że pasowało idealnie żeby przykryć szafę z butami (kto pamięta, że były przesuwane szafy na buty i ubrania w głównym pokoju?), więc to były początki jako-takiego meblowania pokoi! Mam też czarny fotel, ale na pewno nie oryginalny. Druga kolekcja też zapadła mi w pamięci przez sukienkę z DKNY, uwielbiałam ten sklep. No i seria naszyjników ze znakami zodiaku to już klasyk - pamiętają najstarsi użytkownicy. Bardzo nie podobał mi się mój znak zodiaku (wodnik) i nosiłam jakiś randomowy, ale ładniejszy xD
    Zdrowia Ci życzę, leniuchuj ile wlezie :D Czekam na dalsze posty, są bardzo nostalgiczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pamiętam tą szafę! Była też biała toaletka z taką ręką na bransoletki :D
      Też uwielbiałam DKNY, teraz już prawie nic nie mam.
      Dziękuję ♥

      Usuń
  4. O kurczę, ale nostalgia mnie wzięła. Na SD byłam jeszcze wtedy na starym koncie, 2 miechy później założyłam swoje obecne :D Ta czerwona kurtka z marca 2008 to był mój osobisty hit, bo kojarzyła mi się z ubiorem My Chemical Romance z "Welcome to the black parade", a że byłam emo w tym czasie, tooo... xD
    DKNY to był klasyk, nadal uważam że to jedne z najlepiej zrobionych ciuchów na SD (kosztowały swoje, ale no cóź). A te zodiakalne naszyjniki uwielbiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. z pierwszego zdjęcia mam tą beżową bluzkę i kolczyki,ale nie mają one w nazwie Hot Buys,z drugiego zdjęcia miałam kiedyś tą kurtkę a potem ją sprzedałam,ale nie ubolewam xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczy są nawet teraz fajne jak dla mnie. DKNY do teraz uważam, za jedne z lepszych rzeczy, ogólnie szkoda, że już nie ma tego sklepu nawet w Tribute.

    OdpowiedzUsuń