2021/10/02

ANTIDOTE

Czołem! Dzięki nowemu Antidote, które wczoraj wjechało do Plazy, częściowo powróciłam na stardoll, chociaż nie wiem na jak długo, bo chęci do grania raz są, raz ich nie ma. Ostatnio niezbyt chciało mi się grać. Nie robiłam doładowań, bo też nie było sensu, skoro nie grałam. Myślę, że gdyby nie fakt, że kolekcja w przeciwieństwie do poprzedniej jest tylko dla osób z superstar to wciąż bym nie doładowywała. A mnie akurat ubrania się podobały, więc stwierdziłam, że fajnie byłoby coś kupić. Bardzo lubię McQueena i chyba właśnie dlatego chciałam mieć coś z tej kolekcji. Osobiście totalnie zakochałam się w zielonym topie. Uwielbiam takie wielkie bluzki. A Wam co się najbardziej spodobało? Kupiliście coś?


_______________________

PS - szykuję małą niespodziankę, więc obserwujcie bloga! Post pojawi się w piątek i mam nadzieję, że będzie miłym zaskoczeniem, bo jest to coś nowego, czego jeszcze na blogu nie było :) 

8 komentarzy:

  1. Nie mam SS i nie zaluje, nie lubie za bardzo stylu tej marki. Moze plaszcze z pierwszego pietra sa niezle, ale to chyba i tak byloby cos na sile 😅 bardzo ciekawi mnie ta niespodzianka, wiem ze masz bardzo fajne pomysly =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, mi też się nie za bardzo chce grać :/

    Kupiłam prawie wszystko co chciałam (bo na niebieską suknię już mi brakło xD). Ogólnie myślę, że większość ciuszków jest wykonana całkiem fajnie.

    Czekam na niespodziankę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja jest taka sobie. Z ciuchów podobają mi się tylko dwie rzeczy.
    Kupiłam czarne spodnie, kozaki, naszyjnik, kolczyki i dwie torebki.
    Takie bluzki faktycznie mi się z Tobą kojarzą :D
    Nie mogę się doczekać niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się spodobało kilka rzeczy :D Zakupiłam sukienko-płaszcz z pierwszego manekina, czarne szpilki, dwie czarne torebki, zieloną bluzkę, naszyjnik i czarną sukienkę z ostatniego manekina. Moim zdaniem kolekcja jest ciekawa, choć faktycznie niezbyt pasuje do Antidote. Również czekam na niespodziankę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat nie miałam kasy, ale i tak nic mi się aż tak bardzo nie podobało

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się mega podobała ta kolekcja, szczególnie płaszczyk z pierwszego manekina oraz środkowy zestaw z drugiego piętra.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mój styl,a to co mi się podobało to już było wyprzedane

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne rzeczy, ale cóż, nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń