2021/10/31

STARDOLL ALTERNATYWNIE



Hej! To już chyba taka moja tradycja, że ten dział wraca podczas specjalnych okazji. Już po raz kolejny taką specjalną okazją jest Halloween, bowiem moda alternatywna ma wiele wspólnego ze stylistyką tego zwyczaju. Tym razem przygotowałam dla Was kolejną markę ubrań, którą bardzo lubię. Przygotujcie się na dużo zdjęć, no i oczywiście na końcu - garść stardollowych inspiracji stylem tej marki.



HELL BUNNY

Hell Bunny to marka ciuchów dla kochających ubrania w stylu vintage. Dla tych, którzy nie chcą płynąć z prądem mainstreamu. Dla wielbicieli klimatów retro. Hell Bunny to marka tworząca ubrania, które powstały z myślą o tych, którzy chcą więcej. Chcą czegoś co jest: inne, stylowe i piękne.



Hell Bunny powołana została do życia w 2003 roku w Londynie. Od początku marka zyskała sobie renomę tworzącej odważne ubrania zainspirowane przez estetykę związaną z nurtami takimi, jak gothic, punk, czy też rock. Wraz z biegiem czasu wyewoluowała w kierunku bardziej wyrafinowanej estetyki obejmującej epokę od lat 20. do lat 50. minionego stulecia.




Projektanci Hell Bunny znani są z tego, że tworzą ubrania, które zdobią słodkie i oryginalne nadruki. Moda inspirowana złotymi czasami rockabilly łączy się tu z odrobiną mrocznej atmosfery. Wszystkie projekty i wzory są tworzone przez własny team marki. Wzory i design ubrań wciąż są odświeżane. M.in. dzięki temu Hell Bunny to marka niezmiennie ciesząca się tak dużym powodzeniem.




Brytyjska marka dostarcza ubrania w rozmiarach od S do 4 XL. Dzięki temu każdy ma szansę na to, by stać się ambasadorem stylu. Swobodnie falujące sukienki, rozkloszowane spódnice, słodkie bluzki i kostiumy kąpielowe - to i więcej można znaleźć w ofercie sklepu. 


zdjęcia i materiały tekstowe: hellbunny.com // emp-shop.pl

Swoje propozycje podzieliłam na trzy grupy. Pierwsza Vintage - tutaj użyłam elementów moim zdaniem charakterystycznych dla marki Hell Bunny - luźna koszule z kokardami, rozkloszowana spódnica z wysokim stanem oraz spodnie dzwony. Druga grupa, którą nazwałam "Dark" to stylizacje,  które najlepiej określą słowa "mix vintage oraz gotyku". Nie jest łatwo połączyć te dwa style, tak aby nie przesadzić w żadną stronę, ale mam nadzieję, że udało mi się osiągnąć zamierzony efekt. Trzecia grupa to stylizacje pastelowe. W stylu vintage, ale bez mrocznych elementów, bo takie ubrania również możemy znaleźć w ofercie marki Hell Bunny. Ja osobiście bardzo lubię tego typu ciuchy. Zwłaszcza te, które są połączeniem stylu retro z gotykiem. To jest coś, co w ubraniach kocham najbardziej :D

Vintage

Dark

Pastel


Mam nadzieję, że post Wam się podobał. Dajcie znać co myślicie o tej marce =D

8 komentarzy:

  1. Jej, ten sklep musi obfitować w piękne ciuszki *.* Super, że sklep oferuje szeroką rozmiarówkę, nikt nie powinien być pominięty :)

    Twoje stylizacje jak zwykle są na bardzo wysokim poziomie, moje ulubione to 2,4,6 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sklepu nie znam i raczej nie zajrzałabym tam,bo to wgl nie mój styl....co do stylizacji to podoba mi się tylko pierwsza i czwarta,reszta nie przypadła mi do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy, a Twoje stylizacje, to sztos!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej ja tęskniłam za tą serią! :D Na co dzień tak się nie ubieram więc chyba nic bym tam nie kupiła. Twoje stylizacje są przepiękne, zwłaszcza 1 i 4 ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też brakowało tej serii, zawsze mogę poszerzyć swoje spojrzenie na modę, a nie tylko to co oferują magazyny modowe, wybieg i potem sieciówki. Podoba mi się idea marki, ale ich projekty już tak średnio wyglądają. Przejrzałem ofertę sklepu i o ile kroje mają dobre, to wzory dużo psują :( Tym razem patrząc po Twoich stylizacjach widzę, że zasób ubrań na stardoll naprawdę był obfity :D Ubrania są dużo ładniejsze jak te z Hell Bunny. Wszystkie looki mi się naprawdę podobają, najbardziej drugi Vintage i pierwszy Dark :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tym sklepie, kilka lat temu było o nim głośniej :D Ubrania vintage bardzo mi się podobają, ale na kimś. Sama chyba bym się tak nie ubrała, choć pojedyncze dodatki myślę, że można fajnie wpasować w każdą stylizację. Twoje propozycje są śliczne, w stylu Dark na pewno bym się pokazała! Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten Hell Bunny, zachęciłaś do odwiedzenia strony sklepu :D
    Twoje stylizacje cudne wszystkie ♥

    OdpowiedzUsuń