2021/10/13

hot or not + wyniki konkursu

megi127


Rockarolla: "Mam wrażenie, że już gdzieś widziałam tę stylizację i to dokładnie w takim wydaniu. Top z torebką łączy się idealnie. Dodałabym chyba tylko jakieś rajstopy, bo czarne kozaki zbyt mocno odcinają się od jasnej skóry, a jest to dla mnie połączenie, które powoduje dyskomfort kiedy na nie patrzę. HOT-"

Izolda1996-k: "Coś mi nie gra w tej stylizacji. Kolorystycznie jest jak najbardziej poprawnie, ale spodenki nie pasują mi do tej ogromnej bluzki HOT-"

Anulcia345: "Gdyby nie patrzeć na wybór butów i torby, to jest naprawdę dobrze. Niestety tamte dwa elementy pomimo, że pasują kolorystycznie, to nie wypadają już tak spektakularnie na tle całości. Widzę w tej stylizacji sandałki na szpilce z jakimiś drobnymi błyskotkami. Ogólnie to plus za estetykę YSL, którą bardzo lubię. HOT-"

Heneda


Rockarolla: "Ta marynarka jest kiepska, aczkolwiek tutaj wypadła naprawdę super. Uwielbiam połączenie spódnicy i butów - to zestawienie mega wydłuża lalce nogi. Postawiłabym jedynie na jakiś zwykły pasek zamiast nerki, bo trochę za dużo narobiło się tych torebek. Jest to jednak moja ulubiona stylka z tego zestawienia, więc HOT."

Izolda1996-k: "Nie przepadam za tą marynarką, ale tutaj świetnie współgra z całością. Bardzo podoba mi się spódnica - HOT"

Anulcia345: "Bardzo przemyślana i staranna stylizacja. Widzę ten look na jakimś tygodniu mody. Podoba mi się zabawa kształtami w Twoim wykonaniu, proporcje nadal są zachowane. Zgodzę się z Rocką co do nerki, lepiej sprawdziłby się tutaj pasek. HOT"

RuellaCruella

Rockarolla: "Doceniam kreatywność. Bardzo podoba mi się ten wzór. Niestety, ale uważam tak samo jak Izolda - ubrania ze stardesign wyglądają płasko i mało atrakcyjnie. O ile jeszcze spodnie mają jakieś cieniowanie, to marynarka niestety już nie. Poza tym wszystko jest ok, więc HOT/NOT"

Izolda1996-k: "Nic nie podoba mi się w tej stylizacji. Bardzo rzadko zdarza się, się ubranie zrobione w Stardesign wygląda dobrze. Jest bardzo płasko, a spodnie mają inny odcień i to mnie razi. Niestety, dla mnie NOT."

Anulcia345: "Widzę całkiem dobry pomysł, ale niestety kiepskie wykonanie ze stardesign psuje całość. Jest zbyt pstrokato w połączeniu z kolorowym monogramem. NOT+ "

A następnym razem sprawdzimy co słychać u Julionka11, Elizka_15,Kowalska

-------------------------------------

Na koniec jeszcze wyniki konkursu On a night like this! Bardzo mi miło, że zechcieliście dołączyć do zabawy i stworzyć tak piękne stylizacje. Każda z nich niewątpliwie oddaje klimat piosenki. Każda też dla mnie jest bardzo inspirująca! Uwielbiam zestaw diamentowej bizuterii w wydaniu Elizabet-Mary, u Ksante podoba mi sie kolorystyka (dzięki temu jeszcze trudniej oderwać oczy od tego looku), a u Izoldy rewelacyjnie sprawdza sie futro z seksowną sukienką. Nie potrafię wybrać najlepszej pracy, dlatego każdą z Was chciałbym nagrodzić kwotą 40 sd :) Zgłoście się w mojej księdze gości, a niebawem odwiedzi Was tajemniczy sponsor, który spełni Wasze zchcianki z wishlists ;)) Bardzo dziękuję Wam za udział =)

4 komentarze:

  1. Z zestawienia HoN najbardziej podoba mi się stylizacja Henedy - bardzo pomysłowe połączenie poszczególnych elementów. Lubię kolorystykę stylizacji Megi, ale faktycznie brakuje tu rajstop. Pomysł na set, który ma na sobie RuellaCruella, jest naprawdę super. Szkoda, że Stardoll nie zadbał o odświeżenie StarDesign.


    Bardzo dziękuję! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza stylizacja jest ładna :) druga byłaby ok gdyby nie ta koszmarna marynarka,przez nią doll ma szerokie bary,ostatnia mi nie przypadła do gustu,ciuchy ze stardesign wyglądają źle

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń