2021/10/06

+18

Dzisiaj spojrzymy na grę w dosyć krytyczny i sztywny sposób. Dokładniej, mam na myśli ubrania, które nie powinny się znaleźć w grze "dla dzieci".... O ile nas starszych graczy mało co już szokuje (tak zakładam), to dla dzieci taka odzież może być małym szokiem. Chyba, że są zdemoralizowane (?), albo za wcześniej odkryły ciemniejszą stronę świata dorosłych. A może z drugiej strony administratorzy są świadomi, że większość graczy już dawno dorosła, nowi użytkownicy to też już nie takie dzieci i bez obaw serwują nam skąpe/wulgarne kreacje? Te pytania zostawmy sobie na później albo bez odpowiedzi. Teraz czas na moją 5. Sprawdźmy, co się kryje w tych zestawach.

5. Wyzywające?


4. Kiedy chcesz pokazać więcej niż zamierzasz


3. Dół bez tajemnic


2. Druga skóra



1. BDSM



Jestem ciekaw co myślicie o tym zestawieniu. O ile wiem, że część ubrań można spotkać na wybiegu, a później w sieciówkach, to niektóre z nich bez wątpienia kojarzą się z filmami dla fetyszystów. Chociaż.. jeśli sklepy ze zwyczajną odzieżą się kiedyś znudzą, to może warto zajrzeć do sex shopu po garść inspiracji?

21 komentarzy:

  1. Myślę że czasy, kiedy to na SD przesiadywały dzieciaki już dawno minęły. Admini doskonale zdają sobie sprawę, że ich grupa dorosła, a skoro siedzi na SD, to jakieś pojęcie czy zainteresowanie modą ma. To co pojawia się w grze w jakiś sposób odwzorowuje to, co ukazuje się aktualnie w trendach.
    Te inspiracje ani mnie rażą, ani szokują - w końcu jeśli spojrzy się na świat gwiazd, to mozna zobaczyć równie niezłe kwiatki - i każdy ma do nich tak samo łatwy dostęp (nawet dzieci). Skoro widze na Fashion Weeku Nicki Minaj, która przyszła z cyckiem na wierzchu, to czemu mam nie ubrać dollki we uprząż? xd

    Te spodnie z 3 podpunktu to złoto XD przypominają mi takich ziomeczków, co chodzili ze spuszczonymi spodniami, tak że majtki było im widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z pierwsza i druga czescia, porownanie w trzeciej mnie bardzo rozbawilo haha :)

      Usuń
  2. Niektóre rzeczy na pewno nie kojarzą mi się z grą, która pierwotnie miała być dla dzieci. Z drugiej strony większość graczy, jak napisałeś, to już nie dzieci, dwa - wiele z takich "kontrowersyjnych" ciuchów, dodatków można znaleźć w normalnych sieciówkach :D
    Totalnie mi nie przeszkadza ten "trend", z takich ciuszków i dodatków często można stworzyć coś niepowtarzalnego i pomysłowego :D

    Również rozbawiły mnie te spodnie z "Dołu bez tajemnic" XD Jakie one muszą być niewygodneee!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasy sie zmienily, moda tez a stardoll ze swoimi zasadami nadal stoi w miejscu... ale wlasnie haha mi tez to pasuje, lubie takie niestandardowe looki i trzeba czasem zrobic przerwe od tego co mozna spotkac na co dzien :) ciekawe co graficy mieli w glowie tworzac te spodnie :D

      Usuń
  3. Też mi się wydaje, że admini doskonale zdają sobie sprawę, że stardoll gdzie grupą docelową były dzieci już dawno się skończył. Ciuszki z punktów 5-2 są całkiem "normalne" (poza dziwnymi spodniami spod 3 XD) i można je często spotkać w sieciówkach, więc już się do nich przyzwyczaiłam :P Te spod 1 są już konkretne i szczerze zdziwiłabym się, jakbym na ulicy zobaczyła kogoś w lateksowym wdzianku, ale na stardoll bardzo mi się to podoba :D Lubię dollki w tym stylu a'la bdsm. Ostatnio też spodobało mi się użycie gorsetu jako ubrania wierzchniego, np. założonego na koszulę!

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha racja, przeciez teoretycznie targetowana grupa to sa dzieci/mlode nastolatki.

    ale admini sa idiotami. bo niby wiedza, ze wszyscy juz doroslimy, a srednia wiekowa na sd to jakies 21 lat, wiec dodaja takie ciuchy, ale z drugiej strony wciaz trzymaja sie tych swoich glupawych zasad jakby strona wciaz targetowala male dzieci - nie mozna przeklinac, uzywac zadnych 'brzydkich' slow, wymieniac sie social media-mi, kupowac od siebie sd/ss itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie najbardziej wkurzajaca w tym jest ta udawana poprawnosc i przekonanie o niewinnosci graczy kiedy to co jest wulgarne albo zwiazane z seksem jest prawie wszedzie. I oni nam tez to serwuja, alr w sposob posredni. Mogliby bardziej dostosowac gre do graczy a nie tkwic w czyms dzieciecym kiedy tych dzieciakow tam praktycznie brak.

      Usuń
  5. Rzeczywiście gra niby dla dzieci, cenzurka w pisaniu ''brzydkich'' słów jest, a niektore ubrania jak z filmu dla dorosłych xd
    Czarne spodnie z dołu bez tajemnic to hit :D
    Ogólnie fajny post i jeszcze fajniejszy zestaw BDSM ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. O, nie wiem dlaczego ale usunął się mój komentarz :(
    Chciałam napisać (i w zasadzie napisałam), że ubrania w punktach 5-2 są spoko, widzę sporo takich ubrań w sieciówkach i myślę, że można je w ciekawy sposób wykorzystać. No, może oprócz spodni spod 3 xD Prześwitujące bluzki można zakryć fajnym oversize'owym t-shirtem i można wyjść na ulice! Propozycje spod 1 są hardcorowe na polskie realia, ale w staroll bardzo mi się podobają! Lubię dollki ubrane w tym stylu. No i też coraz częściej widać inspiracje bieliźnianymi rzeczami irl - np. gorsety w formie wierzchniego ubrania, założonego na koszule czy sukienkę. Podoba mi się ten styl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze zdecydowałaś sie jeszcze raz skomentować :) mi w takich sytuacjach sie nie chcialo i pisalem cos krotkiego xd ja mysle ze na polskie realia 3/2/1 sa najbardziej nieprzystosowane 😅 widzialem tylko raz kogos w tych przeswitujacych bodach z golfem. Mi rowniez podoba sie inspiracja bielizna w codziennej odziezy i uwazam ze naprawde fajnie to wyglada :)

      Usuń
  7. mój komentarz też się usunął ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze i sie pojawił w koncu! Nie mam pojecia co to za blad bloggera. Wiem, ze czasami potrafi zdublowac komentarz, ale tego ze sie usunal/pojawil z opoznieniem to jeszcze nie widzialem... :( zestaw bdsm wyglada fajnie ale jakos zlozyc w całość sensowna stylke z tego jest trudniej 😅

      Usuń
  8. Mój też się usunął - no dzięki wielkie xD
    A chciałam się odnieść do każdego z tych punktów.

    5. Jakbym była dzieckiem, w życiu bym tego nie skojarzyła z czymś nieprzyzwoitym. To starość sprawia, że jest inaczej xD
    4 i 2 - Takie ciuchy są pokazywane wszędzie non stop - a często w dużo odważniejszych wersjach.
    Nie rusza mnie to w ogóle, a niektóre mi się całkiem podobają.
    3. Hahah, nie rozumiem idei, ale również nie rusza jakoś specjalnie.
    1. A te rzeczy mi się nawet podobają, lubię czasem ubrać tak lalę. A przypominam tylko, że pejczyk był do KONIA.. do konia!! :DD

    Podsumowując - tak jak kto wyżej wspomniał. Może i gra jest dla dzieci, ale wydaje mi się, że stanowią one zdecydowaną mniejszość. Na SD teraz są te "wyrośnięte" dzieci z lat 00-10 które siedzą z sentymentu. Zastanawiam się, czy kiedyś zrobią coś z tą cenzurą, bo to stanowcza przesada co się dzieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dużo użytkowników jest jeszcze starszych niż 00-10 :D Często mi się w oczy rzuca ustawiony wiek na 40-50+ i sądząc po lalkach tych użytkowników to wierzę w to xD Sama jestem rocznik 97 i myślę, że grupą docelową stają się użytkownicy po dwudziestce. Oczywiście cieszę się z tego i jest tak dużo raźniej, niż w młodszym gronie ;)

      Usuń
    2. Tak, też widziałam parę osób 40+. W sumie źle to opisałam. Chodziło mi o to, że w latach 00-10 było się takim 12 latkiem, a nie, że się wtedy urodziło :p

      Usuń
    3. O tak, ja tez kiedys bym nie pomyslal ze ten napis jest na swoj sposob wyzywajacy 😅 wlasnie mnie ciekawi az jakie odwazniejsze wersje masz na mysli bo jak dla mnie same te ubrania w sobie takie sa 🙈 tez czasem sie inspiruje bdsm :) pejczyk na konia no wlasnie przemoc w grze dla dzieci.. a w kolekcji Gucci byl kiedys inny pejcz (tak zakladam) i mega zaluje ze go nie kupilem :((( brakuje mi tu jeszcze takich dodatkow.. byly kiedys jakies kajdanki na przyklad? Smycz do reki i takie tam ;)) mysle ze DzikaNaomi ma racje co do grupy docoelowej, jakby ie patrzec wlasnie tamte dzieciaki najlepiej zapamietaly stardoll.

      Usuń
    4. No na przykład goły cycek Nicki albo przezroczystą kiecke Rihanny :D
      Aaa to nie wiedziałam o tym pejczu. Kajdanek chyba nie było, chyba że w tym takim sklepie co są ciuchy do pracy, ale nie kojarzę.

      Usuń
    5. https://gramhir.com/media/2498851281410913472
      Mowisz o tym looku Nicki? Ah TA sukienka Riri to jest naprawde przepiekna! Kajdanki na bank byly przy takiej jeansowej sukience w antidote ale czy wiecej? :( z 9 to 5 mozna sie przebrac w sexy pielęgniarke/lekarza 😄 co do Gucci to tak to wygladalo:
      http://thestardolllookbook.blogspot.com/2019/12/i-n-s-p-i-r-e-d-b-y-g-u-c-c-i-tribute.html?m=1
      Mega zaluje ze tego nie mam ://

      Usuń
  9. stardoll już dawno przestał zwracać uwagę na to co dodaję i czy to jest odpowiednie czy też nie,ta gra już dawno przestała być kierowana do dzieciaków,odnoszę wrażenie,że tam jest teraz więcej osób dorosłych,a zresztą może to zabrzmi chamsko albo co ale sory te dzieciaki to teraz wcale nie wyglądają i się nie zachowują jak na swój wiek,te nastolatki jak się ubierają to głowa mała,dziewczynka lat 14 a ona nakłada ciuchy i nawali tone make-upu jak laska po 20 roku życia....mnie już tam nic nie zdziwi xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Super są te rzeczy, niektóre mam, lubię świecić biustem na Stardoll haha Realnie kiedyś też się wyzywająco ubierałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spore nadużycie i przypisywanie ubraniom dorosłego zastosowania, o którym nawet dzieciak nie pomyśli

    OdpowiedzUsuń