2021/10/21

ZAPROSZENIE

 

Hej! Do Halloween już niedługo, więc chcielibyśmy zaprosić Was na atrakcje, jakie przygotowaliśmy tego dnia. Mamy nadzieję, że będziecie się bawić razem z nami :) W Halloween idziecie na imprezę? Luz, my też mamy już plany, dlatego wszystkie ewentualne konkursy/loterie będą trwały dłużej niż jeden dzień. Zapraszamy Was również na imprezę, która nie odbędzie się w samo Halloween, bo zarówno ja (Rocka), jak i Elizabet-Mary mamy w ten dzień realne spotkania ze znajomymi, dlatego nasze stardollowe chcemy zorganizować wcześniej =D Przewidziana jest również loteria dla uczestników imprezy, którzy się przebiorą. Każdy kto pojawi się na dłużej niż pięć minut otrzyma numerek, który weźmie udział w losowaniu trzech nagród rzeczowych: 

A teraz najważniejsza informacja:

Zapraszamy Was 30 października 2021r. 
Czat zacznie się o godzinie 19:00 i tradycyjnie na blogu pojawi się do niego link. 

Obowiązuje dresscode: Halloween! 

Do zobaczenia!

11 komentarzy:

  1. Super, mam nadzieję ze uda mi się wpaść :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde a ja mam 30 o 19:00 imprezę halloweenową w domu.... najwyżej zamknę się z laptopem w łazience, żeby mi nikt nie przeszkadzał

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy do wygrania, ale pewnie nie dam rady być...

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety mnie nie będzie, wyjeżdżam poza miasto na Haloweenowa 30 stke. Fajne nagrody, bawcie się dobrze 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli dużo osób nie będzie mogło 30 to przełożymy na 29 :) Tylko proszę pisać pod tym komentarzem, żebyśmy wiedziały ile jest chętnych i czy wszystkim odpowiada taki termin :)
    ~ Rocka

    OdpowiedzUsuń