2021/10/20

1:3

Po małej przerwie czas wrócić do tego działu :) Na dzisiaj wybrałem Slip Dress z Tingeling Couture. Cena jak na tak dobrze wykonane ubranie za starcoins jest uczciwa, 240 sc. Długość i niezbyt zabudowana góra pozwalają wystylizować ją na wiele sposobów. W pierwszym przypadku wykorzystałem ją po prostu jako sukienkę. Inspirowałem się lookiem Yasmeen Ghauri na pokazie Dolce & Gabbana z 1995 roku. W drugim jako spódnicę, górę zakryłem cielistym topem, na który następnie nałożyłem kardigan. Całość kojarzy mi się z ubiorem Mariah Carey z 1994 roku. Piosenkarka była podobnie ubrana goszcząc na pokazie Calvina Kleina. Ostatnia propozycja na dzisiaj to coś typowego, ale bardzo eleganckiego i kobiecego na czerwony dywan. Tutaj sukienka jedynie jest jako góra kreacji. Długa spódnica, diamenty i futro - od razu można iść pozować na ściance. 



10 komentarzy:

  1. Świetne zestawienie! Bardzo lubię tą sukienkę, bo ma mnóstwo zastosować. Bardzo podobają mi się Twoje zestawienia - najbardziej drugie i trzecie. W drugiej urzekł mnie ten koronkowy stanik wystający spod kardiganu, a w trzeciej połączenie jakie tworzy sukienka, pasek i spódnica :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo =) ciesze sie ze przekonało Cie zestawienie nr 3 bo mialem obawy co do gorsetu 😅

      Usuń
  2. Ja też lubię tę sukienkę – jest bardzo uniwersalna i można stworzyć z nią fajne stylizacje. Mnie najbardziej podoba się pierwsza, druga też jest świetna, ale wymieniłabym buty, bo te mi się nie podobają. Trzecie nie przypadła mi do gustu, pewnie przez tę spódnicę, która moim zdaniem jest brzydka :(
    Swoją drogą – uwielbiam serię 1:3! Masz tyle świetnych pomysłów, wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki wielkie :) tak, ta spodnica wzorowana na syrenim ogonie jest specyficzna, mi tez poczatkowo sie nie podobala. Przede wszystkim latwo przekombinowac stylizacje z nia, wzor z jednej strony pozwala na wprowadzenie nowych barw, ale nie przepadam za krata 😅 w drugiej musialby byc takis buty aby zachowac szkolny vibe, cos w stylu miu miu =) bo przyznam, ze ze swojej szaf mialbym problem z dobraniem innych 😀

      Usuń
  3. mam tą sukienkę,ale już dawno jej nie używałam....jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się tylko druga propozycja,pierwsza wg mnie jest trochę wulgarna,ostatnia nie przypadła mi do gustu przez tą spódnicę,osobiście nie lubię spódnic o takim kroju

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://images.app.goo.gl/s12xLkd5KJggqNzk8
      To dopiero byl pokaz! A pojawienie sie Yasmeen na wybiegu to jak wejscie smoka 🤩🤩 fakt, ta spodnicajest specyficzna :)

      Usuń
  4. Ta sukienka jest super! W bardzo ciekawy sposób została przedstawiona, że jest bardzo uniwersalna i pasuje zarówno do "szalonej kocicy" ale również dla "poważnej kobiety". Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne pomysły! Absolutnie każda propozycja mi się podoba. Pierwsza mega hot i z pazurem. W drugiej bardzo podoba mi się pomysł z koronkową górą. A trzecia to klasa sama w sobie, uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń