2021/10/11

Stylizacje za Starmonety


 Dzień dobry! 

W piątek admini uraczyli nas nową dostawą do Basics, dlatego postanowiłam skorzystać z dodatków, które pojawiły się w kolekcji. Uważam, że ubrania są całkiem ładne, dlatego z pewnością wykorzystam je w kolejnych odcinkach tej serii. 



W pierwszej stylizacji postawiłam na żółte akcenty. Uwielbiam połączenie zwykłych koszulek i golfów, dlatego skusiłam się o zrobienie czegoś takiego w grze. Co sądzicie o takim zestawie? 

W stylizacji wykorzystałam: Buty – Basics | Skarpetki – Basics | Spódnica – Nelly | Torebka – Nelly | Koszulka – Giardini | Golf – Basics + Basics | Spinka – Vinyl




Druga stylizacja jest nieco bardziej elegancka. Zdecydowałam się na biel w połączeniu z lekkimi różowymi akcentami. 


W stylizacji wykorzystałam: Szpilki – Velvet Orchid | Spodnie – Basics | Golf – Basics | Pasek – Basics |  Apaszka – Pretty N' Love | Torebka – Basics


Jak zawsze czekam na Wasze komentarze i sugestie. 


P.S. Za niecałe dwa tygodnie wychodzi nowa płyta Lany Del Rey i jestem tym bardzo podekscytowana. Czekacie na "Blue Banisters"? 

Na lepszy poniedziałek wstawiam link do nowej piosenki Lanity, w której się zakochałam: 




Miłego tygodnia i do zobaczenia w czwartek! Szykuję dla Was coś nowego (dla niektórych może nie będzie to nowość, ale sami się przekonacie już za kilka dni). 


6 komentarzy:

  1. Dostawama potencjal, ale zeby nie bylo tak pieknie to musieli spieprzyc grafike i kolory zeby nie wyszyly z tego ciuchy za sds xd jak dla mnie jest zbyy matowo, malo co mi sie podoba. Podziwam jak wykorzystalas te rzeczy w stylizajcach ktore ja od razu odrzucilem widzac dostawe ;) druga propozycja zwlaszcza pieknie sie prezentuje =) gdybys nie napisala to bym nie wiedzial ze wychodzi nowy album 🙈 co ze mnie za fan xd Twoje niespodzianki to zawsze cos fajnego, czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi dostawa nie przypadła do gustu. Brakuje mi klasycznych odcieni, te są dla mnie zbyt szałowe xD A grafika, jak to grafika Basics - nie powala. Propozycje stylizacji bardzo mi się podobają, zwłaszcza pierwsza. Myślę, że wiele nastolatek by się tak ubrało :D Druga przypomina mi z kolei stewardessę, chyba przez apaszkę. Bardzo ładna, elegancka stylówka! Ja też nie wiedziałam, że Lana wydaje nową płytę. Ale z chęcią przesłucham jak już wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie miałam czasu jeszcze spojrzeć na dostawę do Basics, ale super, że są nowe ciuszki. Zawsze można wydać trochę fioletowej waluty.
    Podobają mi się obie stylizacje, pierwsza idealnie pasuje na piękne, jesienne dni, a druga to idealna propozycja na wyjście na spacer w jakimś eleganckim miejscu :D

    Muszę posłuchać nowej Lany ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. druga stylizacja jest prosta,ale ładna :) może dodałabym jeszcze jakąś narzutkę,pierwsza nie w moim stylu,wg mnie torebka wgl tam nie pasuje,lepiej wyglądałby tam jakiś plecak

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja jest mega :D
    Co do kolekcji Basics... część rzeczy ma taki babciny vibe (jak ta długa kamizelka - koszmarek :D).

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie mi się bardzo podobają.
    Ja Lany nie lubię.

    OdpowiedzUsuń