2021/10/31

RELACJA Z IMPREZY


Czołem! Już po imprezie. Było super, jak na każdej zresztą :D Stardollowy czat nie pozwala na zbyt wiele, bo zacina się jak szalony, ale i tak sobie poradziliśmy. Zagraliśmy nawet w grę "Bitwa na ubrania", więc było śmiesznie :D 


Tym razem co prawda, frekwencja nie dopisała tak bardzo jak podczas imprezy z grillowaniem w tle. Zostawiłyśmy pierwotną datę, chociaż przez chwilę zastanawiałam się czy jej nie zmienić, ale nie chciałam mieszać, bo niektórzy już mogli zaplanować sobie coś pod tę datę. Przy następnej imprezie postaram się zrobić ankietę z datą i na jej podstawie dostosować termin imprezy :D


Naszą imprezę zaszczycił swoją obecnością Mati Morawiecki z dynią na głowie. Co osobiście bardzo mnie zszokowało, ponieważ byłam przekonana, że Premier będzie zawoził znicze i wiązanki na groby tego dnia zamiast przebierać się i przychodzić na jakieś pogańskie imprezy :D


Mieliśmy także parę wróżek! Pięknie razem wyglądali, prawda? :) 


Impreza skończyła się jak zwykle w tym momencie, kiedy rozmowy rozkwitły na dobre. Nie zdążyliśmy omówić wszystkiego, więc napiszę o tym jeszcze tutaj. Następny czat chcemy zaplanować w porozumieniu z czytelnikami, dlatego w komentarzach pod tym postem czekamy na propozycje - na jaką okazję mogła by być następna impreza, kiedy Waszym zdaniem byłby najbardziej dogodny na to dzień i godzina tak, żeby najwięcej z Was mogło przybyć? Zależy mi na tym, żeby to była tematyczna impreza, ponieważ można pobawić się w przebieranie lalek. Na wczorajszej imprezie padła propozycja - Mikołajki. Pomyślcie zatem i dajcie znać! A tymczasem pora na wyniki loterii:


1. Anulcia345

2. DzikaNaomi

3. lola24shy

Po nagrody należy się zgłosić do Elizabet-Mary. Można już teraz, ale zaznaczam, że odebrać będzie można dopiero wtedy, gdy Elizabet-Mary doładuje superstar. W przyrodzie nic nie ginie i możecie być pewni, że nagrody będą na Was czekać :) 

Dziękujemy za wspólną zabawę!

7 komentarzy:

  1. Ale musiało być super! Pięknie byliście poubierani :D

    Mikołajki to super pomysł! Jeszcze wcześniej są andrzejki, ale mikołajki fajniej brzmią ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mati to już stały bywalec imprez SiM.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę ostra biba była haha szkoda, że jak zawsze nie mogłam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie mogłam wpaść ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie! Było super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie mogłam być bo byłam na realnej imprezie, ale następnym razem chętnie wbiję! ♥ Mikołajki brzmią dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, andrzejki to faktycznie fajny pomysł jak wspomniała Ksante :D ciekawe, czy dałoby jakieś zabawy z rzeczywistości przenieść do gry :) Cieszę się, że udało mi się przybyć :) Rocka jak zawsze fajnie relacjonujesz imprezy :) Oczywiście dziękuję też za prezent, sukienka Prady to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń