2021/10/17

LOOKBOOK: ANTIDOTE

 


Cześć! Nowe Antidote zaskoczyło mnie nie tylko tym, że kolekcja dosyć mocno przypadła mi do gustu, ale też tym, że został naprawiony błąd i była to już kolekcja dostępna tylko dla osób ze statusem superstar. Cóż, wolałam wcześniejszą politykę, bo nie musiałam robić doładowań, ale trudno =D Doładowanie zrobiłam, bo lubię McQueena i podobały mi się ubrania inspirowane tą marką. Nie podoba mi się tylko fakt, że limitowane kolekcje nie są dodawane do aplikacji Access. W tym momencie jest ona zupełnie bezużyteczna. Pozostaje ją albo skasować, albo napisać do adminów hejt. 

Koniecznie zostawcie swoje opinie na temat naszego - tym razem trochę ubogiego lookbooka, bo niestety tylko ja z Izoldą zrobiłyśmy zakupy i miałyśmy chwilę czasu na przygotowanie stylizacji. Mamy jednak nadzieję, że nam wybaczycie :D 


ROCKA


IZOLDA1996-K


8 komentarzy:

  1. Bardzo dobre stylizacje! Najlepsze to pierwsza Rocki i dwie ostatnie Izoldy :D

    Ja Access już dawno odinstalowałam, po tym jak wyzerowało mi zadanie na 365 dni :c

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się tylko pierwsza Rocki i ostatnia Izoldy,reszta wgl mi nie przypadła do gustu....a co do kolekcji to słaba była,nic z niej nie kupiłam

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja była w sumie słaba, podobały mi się tylko dodatki i te spodnie, których użyłam.
    Bardzo podobają mi się Twoje propozycje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za McQueenem, kolekcja ominela mnie, ale nie zaluje. Dzisiaj wszystkie stylizacje bardzo mi sie podobaja! Pierwsza Rocki i ostatnia Izoldy szczególnie przypadly mi do gustu, jest tak bardzo stylowo i wytwornie 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, mega stylówki! Total look zielony Rocki - miłość ♥

    OdpowiedzUsuń