2021/10/31

LOOKBOOK: HALLOWEEN

 


Jak co roku poprzebieraliśmy się na Halloween. Bardzo lubię przebierać swoją dollkę, ponieważ lubię te klimaty. W tym roku muszę się przebrać także w realu, ponieważ idę na imprezę halloweenową do znajomych, ale tutaj przyznam, że już mam większy problem. Stardoll jednak oferuje większe możliwości w tym temacie haha :D W tym roku nie przebrałam lalki po prostu - w mrocznym stylu. Tym razem miałam myśl przewodnią, którą mogłabym zatytułować swoje przebranie. Tak więc jeśli kogoś to interesuje, moja stylka ma tytuł "moda". Bo moda jest jak pająk, który łapie ofiarę w swoje sieci. Człowiek dorasta, zaczyna interesować się tym, co na sobie nosi, a kończy przeglądając oferty sklepów z ubraniami z Gucci, Balmain lub innego Versace i bije się z innymi klientami o zakup, ponieważ zazwyczaj są to ubrania o określonej ilości sztuk. Chęć posiadania drogich, markowych ubrań potrafi czasami sterować człowiekiem i chociaż sama tego nie doświadczyłam, to ze względu na moją pracę, obserwuję właśnie takich ludzi. Ok, dosyć gadania! Zapraszam Was do obejrzenia naszych stylizacji, ponieważ redakcja dała z siebie wszystko, tworząc szeroki przekrój halloweenowych przebrań :D


ROCKA


IZOLDA1996-K




ELIZABET-MARY







ANULCIA345




LAVISH







6 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowy modowy pająk! No i to sama prawda xD
    Super macie propozycje, każdy może znaleźć coś dla siebie.

    Marzy mi się kiedyś iść na przebieraną imprezę na Halloween, może się kiedyś doczekam...

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba pierwsza stylizacja Lavish,pięknie to wygląda :) pierwsza stylizacja Elizabet jest fajna,a jeszcze ci państwo obok którzy się uśmiechają xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Rocka wymiatasz!!! Super przebranie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne stylizacje. Nie jestem w stanie wybrać mojego faworyta, bo dosłownie każda robi na mnie wrażenie! Wow :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Woah twoja stylizacja zmiotła mnie z planszy!
    Niestety ja w tym roku przez brak jakiejkolwiek sensownej dostawy wymyśliłam tylko ten jeden look.
    Strasznie podoba mi się też pierwsza propozycja Lavish i ta lala od Elizabeth-Mary

    OdpowiedzUsuń
  6. Rocka naprawdę trafnie zinterpretowała swój pomysł. W pełni się z tym zgadzam. Stylizacja wygląda rewelacyjnie. Lavish - WOW, jestem pod wrażeniem! 4,5 i 6 są mistrzowskie! Przebranie Izoldy to idealny pomysł na wejście smoka podczas imprezy :D U Elizabet-Mary naprawdę uroczo wyglądają te kucyki w stroju upiornej lalki :)

    OdpowiedzUsuń