2021/09/06

Stylizacje za Starmonety

 


Dzień dobry! Jak się macie w ten piękny poranek? Ja cieszę się z wrześniowej pogody i jesiennej aury, którą uwielbiam. Ten tydzień zapowiada się pracowicie, ponieważ niedługo odwiedza mnie moja siostra i muszę się przygotować na jej przyjazd :D 
Ale dzisiaj planuję cały dzień oglądać filmy i się relaksować. 
A jakie Wy macie plany? 


Przygotowałam dla Was dwie propozycje stylizacji za fioletową walutę. Dajcie znać, co sądzicie o moich pomysłach. 



W stylizacji wykorzystałam: Buty – Fallen Angel | Spodnie – Archive | Pasek – Fallen Angel | Koszulka – Fallen Angel + Evil Panda | Rękawiczki – Evil Panda | Bransoletka – Archive | Kolczyk – Fallen Angel. 




W stylizacji wykorzystałam: Buty – Fallen Angel | Skarpetki – Vinyl | Torebka – Special Offer | Spódnica – Evil Panda | Bluzka – Basics | Sweterek – Basics | Kolczyk – Fallen Angel | Krawat – Archive.

Do stworzenia tych stylizacji zainspirował mnie teledysk do piosenki "I'm Not Okay (I Promise)" zespołu My Chemical Romance: 


Boże, mam prawie 23 lata i nadal uważam, że Frank Iero jest po prostu przesłodki... 
Zabijcie mnie. 


13 komentarzy:

  1. obie stylizacje mi się podobają :D u mnie jest kiepsko,przyszła nowa kierowniczka i zabiera nam wolne bo co chwilę któraś z dziewczyn odstawia szopkę i nie przychodzi do roboty bo jest na l4 :( a ty siedź i ryj po 20 dni,jedyne co niedziela wypada wolna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że stylizacje przypadły Ci do gustu i współczuję z powodu nowej kierowniczki. Mam nadzieję, że trochę się poluźni w Twojej pracy i za jakiś czas będziesz mogła odpocząć.

      Usuń
    2. no niby wstępnie mam mieć w czwartek wolne,ale zobaczymy czy znowu któraś komedii jakiejś nie zrobi,a jeszcze tyle urlopu mam niewykorzystanego,chyba z 14 dni,to kierowniczka za głowę się złapała że załoga ma urlopu tyle i doszła do wniosku,że będzie to ogarniać i nas wysyłać bo tego jest za dużo,więc mam nadzieję że w październiku coś tam dostanę

      martusia-16

      Usuń
    3. W takim razie trzymam kciuki, żeby udało Ci się trochę odpocząć w październiku :)

      Usuń
  2. Ja właśnie jestem na małym spacerze po mieście, w miejscach gdzie dawno nie byłam, potem lecę do pracy :(( na 12 godzin (*)
    Ale ładna pogoda jest, więc korzystam póki mogę.
    Obie stylizacje świetne, pasują do teledysku. Bardzo lubię glany z pierwszej stylizacji i styl na uczennice z drugiej 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ałć... 12 godzin :/ Życzę powodzenia i miłej pracy!
      Teraz pogoda rzeczywiście jest ładna, więc warto korzystać.

      Usuń
  3. Cieszę się, że w końcu słonko wyszło, bo jestem z tych osób co ładują akumulatory wtedy.
    Obie stylizacje bardzo klimatyczne, kojarzą mi się z moimi nastoletnimi czasami :D
    No i MCR na koniec <3 Kocham! Ja zawsze za Gerardem szalałam XD Dalej odczuwam pewien sentyment...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze byłam team Frank haha :D I nadal uważam, że jest po prostu słodki, pozostało mi to z nastoletnich czasów.
      Ostatnio wróciła mi faza na MCR i na czytanie... fanfików o Frerardzie (nie wierzę w to, ale lubię te opowiadania, niektóre są naprawdę dobre, a niektóre... szkoda gadać).

      Usuń
    2. O matko! Muszę chyba poczytać w wolnej chwili! :D Gdzie znajdujesz te fanfiki?

      Usuń
    3. Na Wattpadzie 😀 Polecam z całego serduszka „Unholyverse” – genialny! Jeżeli chcesz link, możesz napisać do mnie na priv 🌻

      Usuń
  4. Bardzo mi sie podoba drugi look, lubie ten styl uczniowski :) z pierwszej stylizacji zazdroszcze rekawiczek ;) chyba juz nie sa dostepne w starplaza, prawda? Bardzo fajnie sie polaczyly z bransoletka z cwiekami. Powoli jesienny nastrój zawitał rowniez u mnie. Coraz czesciej siegam po specjalna playliste i grubsze ubrania. Temu wszystkiemu towarzyszy czas porzadkow i roznych formalnosci. Ah niedługo powrot na studia 🥴 chetnie pomoglbym przy sprzataniu, spraeia mi to duzo przyjemnosci =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje są super, natomiast bardziej przemawia do mnie nr 1, bo też lubię też uczniowski vibe :D Nigdy nie byłam jakąś szczególną fanką My Chemical Romance i nie znam wielu ich piosenek. Ale Twoje stylówki właśnie tak kojarzą mi się z rockiem w latach 2000 ;) A co do jesiennych planów na ten tydzień, to u mnie jak zwykle praca xD A, no i idę z kotem do weterynarza (błagam, obym wyszła cała i bez szwanku z misji łapania go do transportera).

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie fajne, w takim klimacie, który kiedyś uwielbiałam :D Pamiętam jak rękawiczki z 1 były strasznie popularne.
    Też słuchałam kiedyś MCR, ale nie jakoś dużo.

    OdpowiedzUsuń