2021/09/02

Wspomnień czar – limitowane wnętrza

 Dzień dobry! 

Jak Wam minęły wakacje? A może jeszcze je macie? Ja odpoczywam ostatni miesiąc, a potem wracam na studia – przede mną czwarty rok polonistyki, podobno nie będzie lekko. 

Dzisiaj dzięki uprzejmości Lavish przeniesiemy się w czasie do dawnych kolekcji LE Decor. 


1. 



To wnętrze przypomina mi salę w jakiejś galerii sztuki. Myślę, że świetnie sprawdziłoby się właśnie w takiej roli. 
Pamiętacie tę kolekcję? Posiadacie jakieś meble dedykowane temu pokojowi? 

2.



Kolejne wnętrze wydaje się nieco bardziej luksusowe – mnie przywołuje w głowie obraz luksusowego apartamentu położonego nad wodą. Myślę, że meblowanie tego pokoju byłoby przyjemnością. 

3.



Kolejny pokój, który kojarzy mi się z galerią sztuki. Ten jest jednak wizualnie mniejszy i nieco bardziej szalony. Naprawdę oryginalny pomysł na wnętrze.

4.


Myślę, że to wnętrze można wykorzystać w wielu kombinacjach, jest bardzo uniwersalne. Macie jakieś pomysły na jego zagospodarowanie? 

5.


Ostatnie wnętrze podoba mi się najbardziej i kiedy na nie patrzę, żałuję, że nie można kupować wnętrz w bazarze. Pokoje z LE Decor są naprawdę fantastyczne! 


Bardzo dziękuję Lavish za podesłanie zdjęć. Wszystkie wnętrza pochodzą z jej kolekcji. 

Pochwalcie się swoimi limitowanymi pokojami w komentarzach! 

Ja niestety nie mam żadnego, ale patrząc na te podesłane przez Lavish, bardzo żałuję, że nigdy nie zdecydowałam się na kupno któregoś z nich. 

7 komentarzy:

  1. No te wnętrza robią wrażenie! :o Ja też późno zaczęłam kupować limitowane wnętrza, żałuję, że nie mam ostatniego z zaprezentowanych w poście - jest piękne!
    Świetnie wyglądają też te minimalistyczne wnętrza - galeria sztuki to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam ani jednego wnętrza z LE. Nie lubię meblować pomieszczeń, najczęściej wykorzystuję tylko ich kawałek np. krajobraz za oknem. Wnętrza LE są najczęściej mało uniwersalne pod tym względem, bo nie wykorzysta się ani podłogi, ani ścian przez te ich dziwne kształty :P Z tego zestawienia z chęcią bym przygarnęła ostatnie wnętrze oraz te z operą w Sydney, mają duży potencjał!

    A wakacje u mnie pracujące. Bardzo chciałabym gdzieś pojechać na dłuższy weekend, przed rozpoczęciem roku akademickiego, ale to się jeszcze zobaczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te wnętrza, jednak nawet ich nie pamiętam, bo to chyba czas kiedy miałam przerwę od stardoll. Najbardziej podoba mi się drugie i ostatnie ♥

    Wakacje niby jeszcze miesiąc, ale przez tą pracę w ogóle nie czuję jakbym je miała. Teraz jeszcze dodatkowo muszę zaliczyć praktyki wakacyjne, żeby mnie przepuścili na 4 rok studiów xd żyć nie umierać

    OdpowiedzUsuń
  4. W tamtych czasach bylem na stardoll sporadtcznie i na pewno niw bylem ss. Patrzac na te wnetrza zaluje ze nie mozna ich kupowac na bazarze. 1, 2 i 4 tak bardzo mi sie podobaja! Sa niezwykle 🤩
    Tez chwytam ostatnie chwile wakacji, jakos idzie ku nauce znowu 😅 trudno powiedziec czy odpoczalem xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam takiego pojęcia jak wakacje od kilku dobrych lat dlatego ludzie - doceniajcie! XD
    Wnętrza są całkiem ładne, najbardziej podobają mi się dwa ostatnie. To brązowe pamiętam jak było jeszcze dostępne :D
    Ja mam dwa z LE, jedno, które absolutnie uwielbiam:

    https://imgur.com/dgRtsU9

    i drugie, nowoczesne:

    https://imgur.com/i0Q9NwW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze jest przepiękne :o Zazdro!

      Usuń
    2. Zgadzam sie pierwsze jest takie piekne! Drugie tez bym chcial, naprawde dobrze wykonane wnetrza

      Usuń