2022/04/06

Julia Fox

Dzisiaj przygotowałem tylko jeden look, a moją inspiracją była Julia Fox - aktorka, o której ostatnio zrobiło się głośno za sprawą kilku wyjść z  Ye (dawniej Kanye West). Tak jak w przypadku Kim Kardashian, raper postanowił również zaingerować w styl gwiazdy. Jej stylizacje nawiązują do estetyki BDSM i są wzorowane na wizerunku dominatrix, której rolę Fox odgrywała w filmach. Nie jestem wielbicielem jej stylu w 100%, jednak jej niektóre looki mają w sobie coś intrygującego. Co do makijażu, mam mieszane uczucia. Charakterystyczny dla niej jest mocny czarny cień do powiek i gruba kreska. Raz wygląda to efektownie, a raz coś idzie nie tak... Sami oceńcie, na pewno widzieliście zdjęcia z paryskiego tygodnia mody. 

Sam na początku niezbyt byłem przeknany do nowego wizerunku Julii Fox, tym bardziej, że bazuje na markach, których projekty od jakiegoś czasu do mnie nie trafiają... Mam na myśli Balenciagę, Schiaparelli i Ricka Owensa. W swoim looku natomiast wykorzystałem te elementy, które naprawdę lubię w stylu Fox. Ciekaw jestem, jakie jest Wasze zdanie. 

Czujecie się zainspirowani, zachwyceni? 


11 komentarzy:

  1. Do mnie ona nie dociera,nie potrafię dostrzec jej fenomenu. Jej charakterystyczny makijaż też jest dla mnie taki karykaturalny.
    Mam wrażenie, że jej stylizacje (które widziałam) to trochę powrót do lat 2000.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym makijażem bywa różnie 😅 raz jest ladny, raz przeciwnie. Widziałem cos podobnego na pokazie Chanel nawet: https://www.google.com/amp/s/www.wmagazine.com/beauty/dark-black-eye-makeup-trend-batman-chanel-couture-julia-fox/amp

      Usuń
  2. Musiałam sobie wygooglować, bo kompletnie nie kojarzę tej osoby. Jej styl w ogóle mi się nie podoba, nigdy bym się tak nie ubrała.
    Nie czuję się zainspirowana, a tym bardziej zachwycona haha :D
    Ale stylizacja dobrze oddaję istotę jej stylu, więc dla Ciebie duży plus!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie Vogue i Pinterest tez bym jej nie znał ;)

      Usuń
  3. Od razu wiedziałam, że to Julia Fox! Koło takiego makijażu nie można przejść obojętnie :D Super Ci wyszła ta inspiracja, bardzo mi się podoba :) Czy jej styl mnie zachwyca i inspiruje? Chyba nie, ale trzeba przyznać że przykuwa uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) niewątpliwie, nie da się przejść obojętnie!

      Usuń
  4. Ta Twoja dollka coraz bardziej rozebrana niż ubrana. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dlatego ze robi się coraz cieplej, czekamy na lato 🌞

      Usuń
  5. Twoja propozycja jest naprawdę ciekawa i na pewno odzwierciedla styl Juli Fox.

    OdpowiedzUsuń