2022/04/17

Wielkanocne stylizacje

Hejka Kochani! Jak tam spędzacie Święta? Ja jak zwykle, czyli jedząc pyszne jedzonko, pijąc dobre drinki i spotykając się z rodzinką. Przygotowałam dla Was dwie świąteczne stylizacje - pierwsza jest typowo wielkanocna. Użyłam tutaj pastelowych kolorów i założyłam na doll ciuchy w stylu "o tej porze roku wszyscy chcielibyśmy się tak ubierać", czyli bez żadnych kurtek i szalików. Bardzo tęsknię za ciepłem i nie mogę się doczekać momentu, kiedy będzie można wyjść na dwór bez kurtki. Druga to stylizacja na aktualną temperaturę przez użycie płaszczyka, aczkolwiek wyjście grozi ekskomuniką i dziwnymi spojrzeniami miejscowych halinek :D Dopóki jednak nie rozpięlibyśmy płaszcza wszystko byłoby w porządku :D

6 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja jest Å‚adna :) druga kompletnie mi siÄ™ nie podoba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie sÄ… przepiÄ™kne ❤️ z lewej taka wiosenna A z prawej hot

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta druga stylka jak ekshibicjonistka w parku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje! Ja dla siebie na święta wybrałabym tę drugą hihi :'D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku w ogóle nie obchodzę świąt i mówiąc szczerze jest w porządku :D
    Obie stylizacje są super. Pierwsza w radosnych kolorach, które mówią "nie" zamulaniu. Druga mega seksi :D

    OdpowiedzUsuń