2022/04/17

KONKURS

 

Kochani! Zapraszamy Was do wziÄ™cia udziaÅ‚u w konkursie na najÅ‚adniejszy, wielkanocny koszyczek :) 

Koszyki możecie przygotować we wÅ‚asnych apartamentach lub (jeżeli nie macie wÅ‚asnych artykułów) - w moim apartamencie (rockarolla_ ). BiaÅ‚a Å›ciana znajduje siÄ™ w głównym pokoju, aczkolwiek dla tych, którzy majÄ… ochotÄ™ - mogÄ… przygotować również mini aranżacjÄ™, w której bÄ™dzie widoczny dekoracyjny koszyczek. 

ZgÅ‚oszenia przyjmujemy do 24.04 b.r. do północy w linkach pod tym postem :) 

Do wygrania - stardollarki!

10 komentarzy:

  1. Tak poza tematem. Czemu mi się teraz wyświetla tylko jeden post na stronie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mnie to zastanawia.. na pierwsz rzut oka wygladalo troche strasznie, jakby wszystkie postu postu wykasowane 😬

      Usuń
  2. Wydaje mi się, że blogger coś odjaniepawlił, bo ustawieniach niezmiennie widnieje ta sama liczba postów na stronie głównej co zawsze. Może się naprawi za jakiś czas, a jak nie to będę interweniować :)
    ~ Rocka

    OdpowiedzUsuń
  3. https://imgur.com/GOPyeQ5

    takie coś stworzyłam :D
    tez widzÄ™ tylko jeden post :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaj nie podpisałam. tu podpisane

      https://imgur.com/a/SmflDsS

      Usuń
  4. a gdzie masz ten koszyk, cały schowek przejrzałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w szafie w torebkach, gdzieś od końca, albo kolorkiem będzie szybciej wyszukać :)

      Usuń
  5. Zgłaszam się :D
    https://i.ibb.co/3cTgStv/jhgftd.png

    OdpowiedzUsuń