2022/04/02

LOOKBOOK: SUBCOUTURE

 

Hej! Nie powiem - poczułam się zaskoczona kiedy zobaczyłam nową kolekcję Subcouture, bo nie dostałam wcześniej żadnego powiadomienia. Zazwyczaj pojawiały się jakieś oferty typu "doładuj stardollary". Niestety nie wykupiłam wszystkiego co mi się podobało, bo zbiegło się to z informacją o wycofywaniu Tributów, w które wolałam zainwestować bardziej. Głupia decyzja, cóż. Subcouture już od dawna nie ma w sklepie, a Tributy nadal są :D Stardoll </3

Kolekcja była całkiem ładna. Da się w niej znaleźć perełki. Mnie najbardziej przypadły do gustu sukienki (srebrna, falbaniasta oraz ta z bufiastymi rękawami), aczkolwiek kupiłam również różowe spodnie, torebkę i jedną parę butów. Dobre i to :D

Dajcie znać co Wy kupiliście! 

ROCKA


JASSMAKA

ANULCIA345



IZOLDA1996-K



ELIZABET-MARY


10 komentarzy:

  1. Dopiero zobaczyłam, że ten dzień nie schował mi się pod włosami haha, nie zwracajcie na to uwagi, proszę XD

    Bardzo podobają mi się stylizacje całej ekipy SiM! Świetnie sobie poradziliście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być "cień" oczywiście :D
      Matko, same wpadki w tym lookbooku z mojej strony.

      Usuń
  2. Cała kolekcja z jednej strony mnie jakoś specjalnie nie zaskoczyła, a z drugiej nie była taka zła. Na pewno wpadły mi w oko różowe buciki z kokardkami, niebieska sukienka, falbaniasta sukienka i żółta torebka.
    Bardzo podobają mi się Wasze stylizacje, jak zwykle ciuszki i dodatki można ujrzeć w różnych odsłonach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie jak u Elizabet-Mary wspolgra makijaz ze stylizacja. Chociaz cos dziwnie makijaz oka nachodzi na wlosy ;) od Ilozdy uwielbiam dwie pierwsze, druga jest taka urocza! Jassmaka zachwycila mnie swoim pierwszym lookiem, rewelacyjnie wyglada calosc z tym kapeluszem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowoczesny makijaż haha :D
      A tak poważnie, to nie wiem, co się tam zadziało XD

      Usuń
  4. Nie byłam zbyt wielką fanką tej dostawy, ale parę rzeczy mi się spodobało. Stylizacje jak zwykle super, mega podziwiam te z tą falbaniasta sukienką - bo mi się podobała, ale nie kupiłam bo nie umiałabym totalnie jej wystylizować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nic nie kupiłam, a w sumie to żałuje, bo Wasze stylizacje przekonują mnie do tego ze te ubrania mają duży potencjał :D Najbardziej podobają mi się stylizacje: druga Rocki, wszystkie od Jassmaki, druga Anulci, pierwsza Izoldy i Elizabet-Mary.

    Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  6. nie moje klimaty,kupiłam tylko różową torebkę na ramię i pasek z malutką torebką....co do stylizacji to podoba mi się pierwsza i druga Jassmaka oraz pierwsza i druga Izoldy,reszta to nie moje klimaty

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądacie! Bardzo podobają mi się wszystkie prace, Jassmaka i Rocka jak zwykle dały czadu :D Ja uważam dostawę do SC za dosyć udaną, kilka rzeczy wpadło w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje są piękne!

    OdpowiedzUsuń