2022/04/22

LOOKBOOK: YOUNG HOLLYWOOD

Hej! Jak nietrudno się domyślić - zapomniałam o tym lookbooku totalnie. Jednak nic w przyrodzie nie ginie. Stylizacje zostały zrobione, więc muszą zostać zaprezentowane :) 

Jestem ciekawa czy coś kupiliście z tej kolekcji, ponieważ we mnie wzbudziła dosyć mieszane uczucia. Były to kreacje nie do końca takie, jakie chciałam zobaczyć, ale z drugiej strony było ich bardzo dużo. Wybór był ogromny, bo otrzymaliśmy aż 4 piętra! W tym wszystkim brakowało mi jednak dodatków. Torebek, butów, kolczyków. Sukienki w przeciwieństwie do dodatków są raczej mało praktyczne i rzadko używane - przynajmniej przeze mnie. Dlatego też nie kupiłam zbyt wiele. Swój hajs wydałam na buty i dwie sukienki, które po prostu mi się podobały, aczkolwiek gdy pojawi się taka możliwość to pewnie je sprzedam. 

 Zobaczcie co przygotowaliśmy i dajcie znać co myślicie o takim wykorzystaniu tych artykułów :)

JASSMAKA



LAVISH








IZOLDA1996-K






ROCKA


8 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje, najbardziej mnie urzekła druga propozycja od Rocki❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się obie propozycje Jassmaka,pierwsza,siódma i ósma Lavish,druga Izoldy oraz obie Rocki :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś kupiłam, ale ogromny minus za brak dodatków :(
    Wasze stylizacje są godne czerwonych dywanów :D Uwielbiam pierwszą stylizację Jassmaki, zielonkawą Lavish, złotą Izoldy i drugą Rocki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja mało użyteczna, ale kupiłam kilka rzeczy bo miałam trochę SD.
    Twoja druga stylizacja mnie pokonała, jest idealna ♥ Podobają mi się bardzo jeszcze looki od Jassmaki oraz 1,2 i 4 od Lavish

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne stylizacje jak zwykle! Żałuję, że zdążyłam kupić tylko jedną kiecke, ale stardoll miał straszne opóźnienia z tą dostawą, a ja miałam inne plany na wieczór niż koczowanie :D Bardzo podobała mi się ta dostawa i pewnie bym wydała na nią wszystkie hajsy, ale no niestety :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje są piękne, jednak moje ulubione należą do Jassmaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jassmaka stworzyła naprawde dobre looki , ten pierwszy zwłaszcza ma ladna kolorystykę. Od Lavish uwielbiam 6, 7 i 8! Genialne! Pierwsza kreacja Izoldy robi wrażenienie, wow! U Rocki naprawdę imponująco wyglada czarna suknia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jassmaka obie stylizacje bardzo ładne.
    Lavish genialna dwójka i dwie ostatnie ♥
    izolda świetna dwójeczka i trójka
    rocka...druga

    OdpowiedzUsuń