2022/04/29

Wyniki pierwszego etapu


 Kochani, dziękujemy za udział w pierwszym etapie konkursu i nadesłanie rozwiązań. Wszystkie stylizacje bardzo nam się podobały, ale wiadomo, że w konkursie chodzi o to, żeby wybrać najlepsze. Zdecydowałyśmy, że trzy prace, które szczególnie skradły nasze serca, otrzymają po 10 punktów, a reszta po 9. Mam nadzieję, że nikt nie poczuł się dotknięty naszą decyzją. 

 Poniżej prezentuję tabelkę z wynikami: 


Jeżeli ktoś uważa, że zasługuje na więcej punktów lub potrzebuje wyjaśnienia, zapraszam do kontaktu. 

Premiowałyśmy także osoby, które jako pierwsze przesłały CAŁE zadanie (rozwiązanie i stylizację). 


Czekajcie cierpliwie na kolejne zadania i sprawdzajcie swoje stardollowe skrzynki. 

Do zobaczenia! 


11 komentarzy:

  1. O wow nie wiedziałam że szybkość będzie premiowana 😅😅😅 ech ten brak czasu

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Ciekawe jaka będzie kolejna próba. Wyskakuje mi komunikat "nie można połączyć się z usługą recaptcha" na innych przeglądarkach, dopiero na Maxtonie udało się zamieścić komentarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem :( Też tylko z Maxthona mogę pisać, nawet tryb incognito nie pomaga.

      Usuń
    2. Jestem na Operze i wszystko mi działa cacy. Ogólnie polecam Operę.

      Usuń
  3. Gratuluje wszystkim zdobytych punktów! Czekam na kolejne zadania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu, gratuluję! Izolda zmiotła konkurencję, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej nie spodziewałam się! Mega mi miło :D nie wiedziałam, że czas się punktuje a spieszyłam się, bo przez ten tydzień nie miałam dostępu do komputera. Jestem ciekawa kolejnych etapów, gratuluję każdemu kto wziął udział 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy cierpliwie już 4 dni. Czy wszystko tam w porządku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Zadanie pojawi się po weekendzie majowym, ponieważ nie chciałyśmy zawracać Wam głowy w majówkę. Być może inny wyjeżdżali i woleliby zająć się czymś innym niż grą :D

      Usuń
    2. Po ostatnim weekendzie majowym, 30 maja? ;) :)

      Usuń