2010/12/08

Darmowa lampa

1. Przez bramkę proxy dostyp.ru wejdź na http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=816
2. Zaloguj się
3. Ponownie przez bramkę wejdź na http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=816
4. Gotowe!


Przepraszam, ale nie mam zdjęcia, godzinę musiałabym robić darmówkę z tak działającym internetem, a to nieco za dużo wysiłku na zrobienie zdjęcia.

zdjęcie z bloga http://underneathstardoll.blogspot.com/

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjtVj-7HkimePNNTYCjk7AkVTuqLWM84RWZyXlCOauSPbP9aZNaBbMy0o_ZW9x4_acDjjQiBeU0bTdQ2wRd0Sqc5y6DjZWVwG092C7wyE-ZEbR9qk_QpUxwDl0nKSFtXtbzvZo2qCIaZpY/s320/icelamp.png

37 komentarzy:

  1. Spróbuję zeobić ale jak zmieniam proxy to strasznie mi internt muli ;/

    a ladna chociaż? ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. ps o bożeee to nie jest proxy hahaha ale jestem glupia ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka zwykła ale ładna, godzinę to robiłaś? ;O jakie poświęcenie dzięki ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. xDDD dla jaskinowców ;DDpf ;d ale do łazięki fajna dziaa i pozdrawiam Kasinka11

    OdpowiedzUsuń
  5. nie fiem jak wygląda jak sie dowiem to moze zrobie xd

    gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już wstawicie obrazek , to się zastanowię ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. ZOBACZ NA MOJEGO BLOGA MAM OBRAZEK
    LINK: STARDOLL-KOTY A NA GOOGLE
    STARDOLL-KOTY ZUZIAZAZUEMMA


    ZUZIAZAZUEMMA OBSERWUJE JAKO ZAZU2002@O2.PL :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, śmieszna. :D
    Ale zrobiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie robię raczej. Taka sobie.

    krytyczna

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna zaraz zrobie :)
    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też zamula :) Lampa ładna taka jak ze sklepu ( podobana) FASHION lub MINIMALISM . Uniwersalna i ładna do każdego apartentu. Nie wiem czy zrobię, bo rzecz biorąc nie chce mi ię ;P . Nie martw się, że nia masz zdjęcia 10 już będzie ;3 Chyba t an blog nie ucierpi, że od nich zapożyczyłaś:)

    Zbyszka_XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybaczamy Ci ten obrazek;D
    Ładna, może zrobie :)
    110Aga110

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest świetne, już ją robie :)

    anusia12_10

    OdpowiedzUsuń
  14. nie podoba mi się ;p ale ją zrobie ^ może kiedyś się przyda...

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna ale mogła by być lepsza
    Miss.Monka

    OdpowiedzUsuń
  16. Yyyy .. taka sobie , ale zrobię x D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja chyba nie będę brała tych darmówek gdzie trzeba wchodzić na takie rózne strony internetowe bo wirusy są na nich ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. jak na darmówkę to ładna ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. taka sobie, nie robie xd

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  20. jest cudna.
    podoba mi się ;d
    dupsznia.

    OdpowiedzUsuń
  21. zapraszam na bloga nasz-stardoll-xoxo.blogspot.com !
    teraz trwa mega konkurs na 250 SD !!

    OdpowiedzUsuń
  22. O ile wysiłku w to włożyłaś . Chyba lubisz pisać tego bloga. Ja niestety nie robię :D

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna ta lampa, już ją robie ;)

    Asiunia97

    OdpowiedzUsuń
  24. była rok temu do kupienia... ;/

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  25. nawet fajna ;]

    julacz

    OdpowiedzUsuń