2010/12/27

Pytania

  • MissJul13 pisze...
a moze powiesz jak sie robi to takie, yyy ze jest obrazek, a jak sie w niego klika to wchodzi sie na jakas strone, takie jak Ty i Ola macie pod REDAKTORKI, w pasku bocznym?

Moja odpowiedź: Jest to gadżet 'Lista blogów", dodaje się tam adresy różnych blogów a w opcjach zaznacza co ma być widoczne np. kawałek notki, obrazek itp.Chyba że chodzi ci o obrazek Stardoll's Most Wanted - to jest gadżet "zdjęcie", miejsce "Link" to Adres URL, z którym zostanie nawiązane połączenie po kliknięciu tego obrazu , a w "Obraz" wgrać z komputera dany obrazek. Mam nadzieję że zrozumiałe :)

  • Ania i Agnieszka. pisze...
Jak zrobić taką stronę jak u Was jest np. "regulaminy,cennik reklam ..." wiem tylko ,że to trzeba wejść w dodatki na bloga ale tam jest sama strona główna ale ja nie wiem jak dodać jeszcze jedną inną. Anusinia555

Moja odpowiedź: Jest to gadżet ''Lista linków'' tylko że w 'górnym' gadżecie a nie w bocznym. Wystarczy tam wpisać linki które chcemy, nazwać je i gotowe!

  • 19magda96 pisze...
Ej mam pytanie? Czy ma ktoś może link do kolekcji kosmetyków LOCCITANE?


Moja odpowiedź:
KLIKNIJ TUTAJ to przeniesie cię do przymierzalni i będą tam te kosmetyki.

Jeszcze jakieś pytania? :)

80 komentarzy:

  1. Jak dodać reklame na bloga ?
    princess_asch

    OdpowiedzUsuń
  2. np jak chce np mieć stronę darmówki to jak zrobić zęby tam były rzeczy oznaczone etykietą darmówki?? olka

    OdpowiedzUsuń
  3. princess_asch:
    Eee? Normalnie, jako notka :PP

    OdpowiedzUsuń
  4. Może powiesz nam , coś o twoim bloogu jak do niego dochodziłaś i wgl , że stał się tak popularny i przy jednym poście masz 300 komów .;p

    HappyFiolet

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam: jak zrobić spoilery tzn. skopiować je i połączyć

    OdpowiedzUsuń
  6. olqq - musisz znaleźć link do tej etykiety, na razie nie masz na blogu żadnych notek więc nie możesz.

    OdpowiedzUsuń
  7. a jak zrobić to czarne tło w prezentacji????

    OdpowiedzUsuń
  8. HappyFiolet - dużo by opowiadać

    OdpowiedzUsuń
  9. pati9120 - trzeba robić zrzuty ekranu, później wycinać ciuchy i tak cały czas.. nudna robota ;PP

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zrobić takie powyginane ciała ? ( medoll )

    OdpowiedzUsuń
  11. Super fajnie ze pomagacie:D
    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  12. gabrysia01010- http://uzaleznieni.blogspot.com/2010/12/jak-miec-kolorowa-prezrentacje.html

    OdpowiedzUsuń
  13. aha. dzięki za radę bo często próbowałam na inne sposoby i mi nie wychodziło

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasia - trzeba mieć program graficzny i przynajmniej trochę się na tym znać, to nie jest takie chop siup :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki Gabi, skumałam, chodzi mi o takie jak ze Stardoll's Most Wanted.

    MissJul13

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak Kochana mam pytanko^^
    Jak jeszcze Gosia pisała na blogu to miałyście taki fajny nagłówek ;) A w pasku bocznym były wasze ikonki z mrugającymi oczami. Jak zrobić mrugające oczy???


    kulotacio

    OdpowiedzUsuń
  17. Ma ktos link do starej kolekcji LE ?
    princess_asch

    OdpowiedzUsuń
  18. Bym Chciała założyc blooga , ale wiem że przez miesiąc bym wszystkie posty pisała i tak do sibie ; //
    I co ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zrobić taką fajną czcionkę w prezentacji??? np. taką jak ty masz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dodać zdjęcie lub obrazek do konta google ?
    princess_asch

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy będą wyniki loteri.?? :)

    julacz

    OdpowiedzUsuń
  22. kulotacio - nie wiem, nie ja robiłam :)

    princess_asch - i tak nie można jej kupić już...

    HappyFiolet - trzeba bloga reklamować :)

    czarnaMelissa - skopiowałam z jakiejś strony ale nie pamiętam z jakiej ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak to zrobić, że w tych pod nagłówkiem linkach robicie, że jak się np klika w Gabisia9 to się jej konto na stardoll otwiera jak to zrobić?
    kotcica_manka

    OdpowiedzUsuń
  24. Gabisia chciałabyś mi zrobić jeden z zamknietych pokoji ?
    princess_asch

    OdpowiedzUsuń
  25. princess_asch - nie wiem jak na google, ale na bloggerze tutaj: http://draft.blogger.com/edit-profile.g#photo

    OdpowiedzUsuń
  26. kotcica_manka - jest napisane w notce, czytaj uważnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. jak zrobić czarne tło w prezentacji?

    OdpowiedzUsuń
  28. ja mam pytanie-
    jak mogę pisac z kimś mojego bloga?
    tzn: jak mogę utawic że ktos moze wejść na mojego bloga i go ze mną pisać?

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki za wszystkie odpowiedzi :*

    OdpowiedzUsuń
  30. O0ther - http://uzaleznieni.blogspot.com/2010/12/jak-miec-kolorowa-prezrentacje.html

    OdpowiedzUsuń
  31. SaraCzyrska1998 - Pulpit nawigacyjny- ustawienia - uprawnienia - tam się dodaje

    OdpowiedzUsuń
  32. Gabisia a jak ty robisz ze piszesz ,,KLIKNIJ TU" i jak sie kliknie to nas gdzies przenosi?

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoje odpowiedzi Gabi się na pewno przydadzą.


    gusion

    OdpowiedzUsuń
  34. Misskara1919 - zaznaczam tekst i klikam "link" lub "hiperłącze" i tam mozna wpisać link

    OdpowiedzUsuń
  35. I mam jeszcze jedno pytanie.. Kiedy dostanę tą sukienkę w klubu Royalty?

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja na razie nie mam. Dzięki za odpowiedzi i instrukcje.

    OdpowiedzUsuń
  37. wow Gabi ty na wszystko umiesz odpowiedzieć jesteś świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej Gabi :) Ja mam pytanie :
    Czy dziś na Twoim bloogu zostanie ogłoszony wynik konkursu na narysowanie np. jednorożca lub syrenki ? Bardzo się starałam i chcę zobaczyć jak mi wyszło.
    milciafal.1

    OdpowiedzUsuń
  39. Njee mam żadnych ;)


    gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej! Skąd zabrać spoilery? :) Proszę o odp. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja nie mam pytań .. fajnie że odpowiadasz ... inni się nie interesują , ty jestes hmm.. inna w dobrym tego słowa znaczeniu xd

    OdpowiedzUsuń
  42. gdzie można zamówić licytację na Check and bid?

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej !
    Czy są jeszcze kosmetyki Sephora?
    Jeśli tak poproszę o link ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak zrobić tło w prezentacji na stardollu?

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też nie mam żadnych pytań. :p

    Biedna Gabi, nie nadążysz z odpowiadaniem. :D

    Uważam, że niektóre z pytań (te zamieszczone m.in. w komentarzach) są zupełnie zbędne. GOOGLE NIE GRYZĄ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gabisiu, mam pytanie. Czy tobie po zmianie proxy również tak długo ładują się strony z darmówkami ? Bo mi bardzo, czasami nawet mi się nie otwierają... Może mam za słaby komputer ?

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam pytanie jak zrobić taki obrazek z lalkami stardoll jak masz w nagłówku na blogu? prosze powiedz na wielu blogach jest coś takiego, ale nieumiem tego zrobić

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak się robi spoilery ? :D
    Pozdro dla stardollowiczek ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  49. jak zrobić na blogu takie coś jak macie wy redaktorki te zdjęcia .Marti_1998

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam od dzisiaj AP. Więc chciałam się coś spytać:Czy planujesz z 'Alex.Hall1995' jakieś kolejne konkursy na grafikę lub coś w tym stylu? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. ja nie mam żadnych pytań :)
    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  52. No ja nie mam żadnych pytań
    ; ] również nie wiedziałam jak sie to robi z pytania MissJul13 , ale na przyszłość będę wiedziała ; *

    OdpowiedzUsuń
  53. jak zrobić, że jak dodajesz w poście link to zamiast tam stardoll/voś tam coś tam jest kliknij tutaj?

    OdpowiedzUsuń
  54. ja chyba skorzystam z ostatniej odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  55. 1. Ktoś już zadał to pytanie : Jak np. ten blog stal się popularny. Czy potrzebne jest dużo reklam i gdzie ?
    2.Wprawdzie na waszym blogu nigdy tego nie było ale, co trzeba zrobić aby osobą wchodzącym na bloga wyskakiwała wiadomość i blokowała na niego wejście (coś takiego było na blogu http://martynadembinska.blogspot.com/) Może ktoś wie ?

    Z góry dziękuję ;*
    Na sd. RichieNicole :)

    OdpowiedzUsuń
  56. milciafal.1 - tak

    Pietrucha1514 - http://cdn.stardoll.com/flash/items/0/30097.swf i tak cały czas zmienia się ostatnią cyferkę, po kolei

    OdpowiedzUsuń
  57. ecipse19995 - nie

    emijka - patrz kilka komentarzy wyżej, pisałam już

    OdpowiedzUsuń
  58. Olka_97 - też mi słabo chodzi ;)

    pauli027 - pisałam już wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. 1.jaki program graficzny jest najlepszy wg was? :)
    2. Są konkursy, które "wspierają" admini. Czy wystarczy do nich napisać?? Czy może oni sami proponują?

    OdpowiedzUsuń
  61. gdzie można znaleźc takie mocniejsze odcienie cieni do powiek z DOT(niebieski, fioletowy). tj. ma ta dollka (http://www.stardoll.com/pl/user/medoll.php?id=4982419)
    z góry dzięki za odpowiedź. :)
    jeju, jaka ty cierpliwa jesteś gabisiu :D szacun

    --
    rossalie742

    OdpowiedzUsuń
  62. ja mam pytanie jednak xd

    Jak zrobić przechylany tekst w gimpie? :)

    OdpowiedzUsuń
  63. nie mam pytan .
    mialam z ta koekcja ale pozniej znalazlam u lucasa link. ;d

    OdpowiedzUsuń
  64. Mam takie wstydliwe pytanie.
    Jak dajecie zwycięzcom stardolary?

    OdpowiedzUsuń
  65. Trochę głupie pytanie, ale nie wiem jak doładować ss przez przelew.

    OdpowiedzUsuń
  66. skad się wzięły MKA RC na stardoll ?

    OdpowiedzUsuń
  67. Jak zrobic takie wielkie litery w prezentacji? Takie jak ty masz na poczatku???

    OdpowiedzUsuń