2010/12/26

26 dzień

Dzisiaj w kalendarzu możemy kupić torebkę za 1 stardollar (tylko dla superstars) oraz ozdobę za 2 stardollary (dla wszystkich). Kupujecie coś?

PS: Przepraszam że wczoraj nie pisałam, miałam ważne sprawy do załatwienia.

http://img233.imageshack.us/img233/8022/kalle.png
____________________________________________________________________
hej jestem gerl56 chciałabym zaprosić wszystkich na mój blog ty-i-stardoll.blogspot.com a także na mój profil na stardoll Kiedy zostane cg obdaruje was wspaniałymi nagrodami!!! Zagłosujcie warto pozdr. gerl56

40 komentarzy:

  1. Ja kupiłam obie rzeczy ;)

    Misia79

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się nie podobają :/
    nie kupuje

    Malina_229

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się torebka i ją kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. raczej niee .
    a to dla nss , to chyba jest indjański łapacz snów ;P

    PS .
    wchodźcie na mojego blogaa plissss :
    http://vogue-be-me.blogspot.com obecnie jest konkurs więc zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba kupię torebkę, ale nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie kupię nie potrzebne mi są.


    gusion

    OdpowiedzUsuń
  7. To pierwsze o ile się nie mylę to jest łapacz snów. Ja nic nie kupuję, bo wszystko zmarnowałam, a już nie mogę zarabiać :(.

    OdpowiedzUsuń
  8. kupilam tylko torebke

    missbaybe07

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kupię xD
    Beyonce1040

    OdpowiedzUsuń
  10. Może kupię, jeszcze nie wiem.
    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  11. ja kupiłam, ale okropne są te rzeczyy.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem po co, ale torebkę kupiłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic mi się nie podoba..
    gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kupilam torebke ale teraz sie zastanawiam po co
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Stardoll już dawał lepsze rzeczy za 0 SD, raczej nie skorzystam ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam obie rzeczy xd
    Zbieram cały kalendarz xd

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest odstraszacz złych snów ;p Torebka jest ładna ale nie kupie jej bo zbieram kaskę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kupiłam wszystko, ale podoba mi się tylko ten "łapacz snów" xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie kupię , bo mi nie potrzebne ; /

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle nie mogę kupićź D:

    OdpowiedzUsuń
  22. ta torebka często pojawia się w starbazarze :)

    OdpowiedzUsuń