2010/12/27

Linkowanie obrazka

Jak już potraficie robić print screeny, to teraz LINKOWANIE OBRAZKÓW. Na pewno w naszych konkursach spotkaliście się z tym określeniem, niektórzy nie potrafią linkować, więc przeczytajcie tą instrukcję.

1. Wejdź na stronę na której linkuje się obrazki np. imageshack.us

2. Kliknij na " Browse " i wybierz obrazek który chcesz zalinkować.

http://img204.imageshack.us/img204/4905/40742656.png

3. Kliknij "Prześlij teraz " i poczekaj aż obrazek się wgra.

http://img440.imageshack.us/img440/7527/222nb.png

4. Skopiuj link z okienka "Link bezpośredni"

http://img41.imageshack.us/img41/5770/3333333333ji.png

5. Gotowe! Link który został skopiowany to link do twojego obrazka więc np. w konkursach właśnie jego należy podawać.

29 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze klikałam na miniaturę i dopiero kopiowałam ale to jest na skróty więc lepiej xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Gabi jesteś świetna:) ty wszystko potrafisz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście to umiałam ;DD

    OdpowiedzUsuń
  6. znałam, ale moze niektórym sie przyda ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej strony, ale poznałam, bo mi sie 'popsuł' tinypic XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Znałam to wcześniej ;)

    gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze linkuję na tinypic.con , bo tam się łatwiej linkuje , a z tej instrukcji nie za bardzo coś zrozumiałam .

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie. Wiedziałam, ale co niektórzy nie więc gi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. tez wiedzialam jak..ale dla innych moze to byc przydatne ..bo jak patrzylam w jakims konkursie na naglowek .. ludzie pisali cos w stylu.. C/:Mojeobrazy/nagłówek/kasia , xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju, to jest strasznie łatwiutkie. A ci którzy ciągle się pytają 'jak', chyba nie umieją z googli korzystać. ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. ja osobiście to umiem , ale może komuś innemu się przyda :)
    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  14. Umiem, ale myślę, że niektórym się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na 100 (czyt.stówę) się przyda. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki bardzo mi się to przydało
    texi22

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne:)


    martyniusia11

    OdpowiedzUsuń