2010/12/23

Nowy projekt

W stardesign pojawił się nowy projekt- tym razem jest to torebka.
Jest dostępna tylko dla superstars i kosztuje 5 stardollarów.

http://img339.imageshack.us/img339/9432/torebkaaaaaaa.png

______________________________________
Reklama
Cześć!Chciałabym was bardzo zaprosić na mojego bloga: one-i-stardoll.blogspot.com. Prowadzę go z moimi przyjaciółkami i bardzo chcemy do końca tego roku dobić do 100 obserwatorów. Mamy nadzieję że nam w tym pomożecie.Codziennie dodajemy nowości, darmówki i porady.Planujemy zrobić wielką loterię, ale musi być nas 100.
Zapraszam Isabella_love13 !

38 komentarzy:

  1. Tani :) Ale ja tradycyjnie nie projektuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bawię się w projektowanie. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet ładna, ale ja nie projektuje. .

    OdpowiedzUsuń
  4. mało co mi sie podoba szczerze mówiąc. A poza tym tak jak inni - nie bawię sie w projektowanie ;)
    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna torebusia :D ale je nie projektuję. kiedyś próbowałam i miałam bardzo ładne (jak dla mnie) rzeczy,jednak nikt nie kupował :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Wigilijny nadszedł czas, całujemy mocno Waschcemy złożyć Wam życzenia w Dniu Bożego Narodzenia,niechaj Gwiazdka Betlejemska,która świeci Wam o zmroku doprowadzi Was do szczęścia w nadchodzącym Nowym Roku! sorki ze dziś ale jutro nie bedzie czasu .

    HappyFiolet

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet ładna torebka ;)


    Ladarcia1997

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet spoko, ale raczej nie kupię...

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak za bardzo to ona do torebki nie jest podobna i jej nie zaprojektuje...


    gusion

    OdpowiedzUsuń
  10. moze cos zaprojektuje :)

    missbaybe07

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jest aż taka zła, zależy jak się ją zaprojektuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie ładna :)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  13. Średnia. Nie projektuje więc nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Eee.. nie robię.

    Cinderella255

    OdpowiedzUsuń