2010/12/27

Print screen

Na stardoll wieje nudą więc postanowiłam zrobić kilka poradnych notek. Na początek:
Jak się robi Print Screen? (zrzut ekranu)

Wiele osób nie wie jak go zrobić więc postaram się to wytłumaczyć.

1. Na waszej klawiaturze jest taki przycisk jak Print Screen (uprzedzam że w laptopach nie zawsze jest ten przycisk), należy go przytrzymać przez 2-3 sek.

http://img413.imageshack.us/img413/9122/klawiatura3.jpg

2. Otwórz Paint'a i kliknij: EDYCJA - WKLEJ

ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

3. Klikamy w ikonkę zaznacz, zaznaczamy to co nas interesuje, wtedy przyciskamy prawy przycisk myszki i zaznaczamy WYTNIJ.

http://img42.imageshack.us/img42/9351/etap3z.png

4. Otwieramy jeszcze raz Painta, klikamy edycja- wklej. Tam gdzie kończy się białe pole (w dolnym rogu) kursorem i ucinamy tam gdzie chcemy ( ja ucinam tam gdzie kończy się obrazek) chwytamy

http://img829.imageshack.us/img829/1043/63658354.png

5. Wejdź na Plik - zapisz, wybierz sobie gdzie chcesz umieścić obrazek, napisz tytuł obraka i gotowe!

Huh, nie wiem czy zrozumiecie, ale mam nadzieje że tak :DD

Jakie chcecie jeszcze poradniki?
Piszcie pytania a ja odpowiem na niektóre!

49 komentarzy:

  1. Ja nie mam bo mam laptopa to co wćisnąć i gabi napisz o tm że imprezy na stardoll są teraz za 5sd tylko 2 za 0sd i


    Jajka1

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to wiedziałam, ale dla innych się przyda. Zrobiłaś bardzo czytelnie :). Tylko mam jedno zastrzeżenie, bo u mnie nie trzeba trzymać kilka sekund, wystarczy nacisnąć, ale to pewnie zależy od komputera.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki ci bardzoo :)
    URATOWAŁAŚ MI ŻYCIE ! :P
    PS.TEN BLOG JEST NAJ ALE TO NAJ BARDZIEJ NAJLEPSZYM BLOGIEM O STARDOLL!
    Mój nick na stardollu to Lonleygirl.ice

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chciała poradnik jak zmienia się proxy w Internet Explorer. I jeszcze chcialam powiedzieć, że u mnie na laptopie robiąc screeny muszę użyć 3 przycisków ctrl, fn, print screen i wtedy dopiero robi mi się screen, wycinam to co chcę, daję "Kopiuj Do" i zapisuję na pulpicie, potem czyszczę całe pole painta i wklejamy nowy obrazek, który wycinam tak jak chcę, daje kopiuj, znów czyszczę polę i daję wklej i potem "Wklej z" i wklejam ten z pulpitu i już.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiedziałam ale i tak się przyda ;)
    Martula1313

    OdpowiedzUsuń
  8. także mam laptopa i powiem wam że prt sc nie chciał mi dzialac dopiero jak weszłam na forum hp abym sobie najpierw wcisła fn a później prt sc..;) a na moim laptopie nie chce dzialac proxy..;/

    OdpowiedzUsuń
  9. hej mogłabyś jeszcze napisać o zmienach proxy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to robie inaczej :)
    na początek kopiuje na painta zapisuje takie jakie były potem dodaje na picase i wycinam ;D
    sweet-limonka

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydatna instrukcja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wiedziałam, ale niektórym się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre dla tych co nie wiedzą :)
    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  14. Dodam tylko że nie trzeba trzymać 2-3 sekundy, tylko raz nacisnąć i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  15. Może jak dodać szablon do bloga, gdy jest on zapakowany w postaci pliku?
    Gepardusia

    OdpowiedzUsuń
  16. hej. mozesz napisać jak zrobić prezentacje z ładną czcionka ze strony www.wittyprofiles.com/recent/1 i tło , z kodów szablony.blogowicz.info/koloryrgb.php, ale to tylko kod na to, aby móc zmienić kolor , a kod znajduje się na blogu uzaleznieni.blogspot.com , chciałam go zamieścić , ale niestety nie mogłam . ;) na blogu nie było jak można połączyc ze sobą czcionkę i tło.? może ty wiesz gabi ?

    OdpowiedzUsuń
  17. a, no i jeszcze jak w prezentacji na stardoll robi się takie fajne czcionki jak np. ty masz w prezentacji??

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie to zrobiłaś , tylko niektórzy mają innego painta tak jak ja bo mam windows7 .
    A usuwać można też deletem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja wiedziałam ,ale przyda się tym którzy nie wiedzieli ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. super! bardzo prosze abyś napisała jak się robi takie coś jak masz na blogu w tytule (chodzi o ten obrazek z dwoma lalkami) ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny pomysł! a moze napiszesz jak się robi czarne tło w prezentacji, bo z tego co widziałam to dużo osób o to pyta i ja sama jestem ciekawa! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. wiedziałam o tym, ale dobrze, że piszecie o takich sprawach
    mam nadzieję że to nie ostatni taki wpis może dowiemy się czegoś nowego ; )

    powodzenia R.oxana

    OdpowiedzUsuń
  23. a i jeszcze jedno !!
    na moim laptopie jest program Picasa i kiedy jest włączony robię zrzut i obraz pokazuje się w okienku i dołu ekranu, jest automatycznie zapisywany w pamięci, później w picasie go kadruję
    obrazy są wtedy ostrzejsze, radzę spróbować

    R.oxana

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie wiem jak robić tła więc nawet mnie o to nie pytajcie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zmianę proxy dodałam ale w Mozilli, bo innej przeglądarki nie mam

    OdpowiedzUsuń
  26. pauli027 - to jest nagłówek, trzeba go wykonywać w specjalnych programach, w takich sprawach trzeba być już doświadczonym żeby zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. przyda się dla nowych ; ]

    OdpowiedzUsuń
  28. możesz napisac jak robic spoilery no wiesz jak je kopiowac i wgl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tez wiedziałąm ale przyda sie :D Fajnie ze tłumaczycie takie rzeczy
    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja wiedziałam ;)
    Ale miło, że pomagasz innym ;

    OdpowiedzUsuń
  31. jak masz laptopa to też jest w akcesoriach coś takiego jak Narzędzie wycinanie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ro bie inaczej, klikam PrSc, otwieram Paint Windows Vista, klikam Edytuj>Wklej, zapisuje, otwieram w Galerii Fotografii Systemu Windows Vista, podcinam, zapoisuje, znowu otwieram w GFSWV, podcianm i dodaje podpis w Picassa 3.
    Bo mi sie popsuły screeny, i teraz po zapisaniu są małym avkiem w lewym górnym rogu XD

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki , znaczy znałam ale njee dokładnie ;)

    gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja wiem jak się to robi ale może się przydac w przyszłości jak ktoś ma krótką pamięc (czyli ja).


    gusion

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie skorzystam z instrukcji , bo już to od dawna umiałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Hey!!
    Ja bym cię prosiła żebyś mi pomogła ;/
    Bo jak już zrobię sobie print screena to jak go zapiszę i chcę zalinkować na bloga { przez imageshack} no to pisze że za duży rozmiar ;//

    Pomożesz?? Pliss!

    FlashlyCherry

    OdpowiedzUsuń
  37. Spoko, chyba nie ma innego sposobu xD Dzięki, że umieściłaś, ale wiele osób o tym wie. Spoko niektórzy nie wiedzą.

    OdpowiedzUsuń
  38. napewno mi sie przyda
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  39. hmmm. wedzialam jak to zrobic .. ALEE! mam teraz laptopa i tu nie ma tego klawisza xd

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja robię to troszkę w inny sposób, ale bardzo przydatne.
    Wkurzają mnie osoby, które zakładają blogi o stardoll i nie umieją screenów robić. o_O

    OdpowiedzUsuń
  41. :)
    ja nie korzystam z tej opcji ;P
    mam specjalny program do przeróbki zdjęć :) ( w tym zawarty jest zrzut z ekranu )
    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  42. Umiem robić, ale na pewno niektórym się przyda xd

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak to prwda blog jest najlepszy. A JA TO UMIEM ALE ZAPEWNE WIELU SIE PRZYDA ;)

    OdpowiedzUsuń