2010/12/31

Sylwester

Dzisiaj ostatni dzień tego roku!
Jak wam minął? Mi całkiem dobrze, ale mogło być lepiej :)

Chciałabym wam życzyć przede wszystkim udanej zabawy, oczywiście z szampanem (dla tych trochę większych :P )
i udanego wejścia do nowego, 2011 roku :)

http://www.gohel.pl/innova/assets/Katarzyna/szampan_strzal.jpg

Jakie macie plany na dzisiejszy wieczór? :)
Ja zamierzam iść z kuzynką do koleżanek a później świętować pod ratuszem :)

http://images.eblog.pl/zdjecia_temp/admingrafgw/gwiazdor/fajerwerki5_fotolog.1262301613.gj7u3e7mrjhd0mt7g5a51sveo3.jpg

62 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, Gabi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ;)
    Happy new year!
    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w domu z koleżanką xd
    olina31

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki i wzajemnie udanego sylwkaa:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    Ja sylwestra spędzę raczej w domu z kuzynką... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego.! ;)
    Ja robię imprezę w domu ze znajomymi ;***
    LoveBloom3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj najlepszego w Nowym Roku,wszystkim stardollowiczom :)
    Ja ide do kuzyna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnje kol. przychodzi i będziemy we 2.
    A mi minął tak ;że pies mi zachorował ;C!

    gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bede siedziec w domu jak co roku. Nie znosze sylwestra! Ale mimo to Szczesliwego Nowego Roku ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki i wszystkim życzę tego samego:D
    Mi minął całkiem nieźle.
    Ja jadę z siostrą do jej znajomych:D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  11. z rodzink.ą
    szczęśliwego nowego rooku `1

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z rodzinką . ; )
    Dzięki , Gabi i nawzajem ; *

    OdpowiedzUsuń
  13. Taa - ja też mam szampana - Picollo , haha x D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja siedzieć cały dzień przed kompem, ahahahha xd ciekawe mma zajęcie ;33

    OdpowiedzUsuń
  16. ja miałam robić imprezę u siebie w domu, ale jak pech to pech-jestem chora, wię c raczej Nowy Rok przywitam w kapciach i piżamie hahaha
    lina199912

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie wiem ;D
    ale raczej jak co roku w domu z rodzicami ;)
    może moja starsza siostra przyjedzie, a jak nie to przez całą noc będę gadała z moim kuzynem z Nowego Yorku na facebooku xD


    Wszystkim czytelniczkom i czytelnikom tego bloga chciałabym życzyć szczęśliwego nowego roku! A szczególnie 2 autorkom bloga!


    kulotacio

    OdpowiedzUsuń
  18. ja z koleżankami robię impreze tematyczną : hippie ;-)

    Szczęśliwego nowego roku ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jak zwykle siedzę w domu z rodziną:(. Ty to masz fajnie:p.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nigdzie nie idę przed kompem będę siedzieć hahaha :33 I kumpela do mnie przychodzi horror sb wypożyczymy ^ ^ z VoD

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja spędzam z babcią, moja mama jedzie na zabawe :/A ja z babcią w domu i upijemy się(picolo)Hehe xD

    OdpowiedzUsuń
  22. No ja organizuje domówkę, :) Trochę się stresuję bo nie wiem w jakim stanie dom zostanie ale będzie spoko. Wszystkim życzę udanego sylwestra i wszystkiego najlepszego oraz szczęsia w nowym 2011 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego naj! udanego sylwka :)

    A ten rok minął mi całkiem dobrze :)

    Ladarcia1997

    OdpowiedzUsuń
  24. dziewczyny - wszystkiego najlepszego! żebyście tylko do domu wróciły, a nie pijane się po ulicach krzątały :P

    OdpowiedzUsuń
  25. wszytkim wszystkiego najlepszego. ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję, wzajemnie :)
    Ja idę do przyjaciółek ;d.

    OdpowiedzUsuń
  27. wystrzałowego sylwestra i szczęśliwego nowego roku życzę wam wszystkim i toobie Gabi ;) ja idę do przyjaciółki na imprezke xDD

    OdpowiedzUsuń
  28. kiki652 - ja właśnie chcę się upić xD

    kociaq13 - ja organizowałam rok temu u mnie i na szczęście nie było żadnych zniszczeń :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja idę do koleżanki, oo masakro, będzie .. zabawa. XDD Oczywiście nie ma to jak piciu dobre. ^^

    Szczęśliwego nowego roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Do mnie przychodzi 5 koleżanek.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gaba jeżeli chcesz się upić to życzę - upicia się pikolem ! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Happy New Year everyone !

    Ja idę na domówkę, do mojej koleżanki. Będzie picie na MAXA. Zgon nie jeden będzie zaliczony. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. No a umnie w tym roku wlasnie rozroba. :D :P impra i hlanie. xd

    OdpowiedzUsuń
  34. ja właśnie pomagam mamie przygotowywać poczęstunek . Zostaję w domu , ale przyjeżdża do mnie stara kumpela :)

    Życzę wam Gabi i Olu spełnienia wszystkich marzeń w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  35. szczesliwego nowe roku
    ja jaden do rodzinki a dokladniej do ciotecznej siostry

    missbaybe07

    OdpowiedzUsuń
  36. JA jeszcze niewiem..
    w domku z rodzinką ,, albo na impreze .. bo jakas w mojej miejscowości jest ;d

    OdpowiedzUsuń
  37. I Wesołego NOWEGO ROKU ; * ^^ xd

    OdpowiedzUsuń
  38. ja Nowy Rok spędzę z MEGA nudnymi znajomymi i rodzicami....help!


    Szczęśliwego wszystkim życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. :D Szczęśliwego Nowego Roku .!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja spędzę przed kompem ;(
    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  41. ja nocowałam u koleżanki.
    HAPPY NEW YEAR! <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja z kolezankami . I najlepszego w nowym roku :D

    Martula1313

    OdpowiedzUsuń
  43. ja byłam w górach na Sylwka :) I trochę spóźnione ale Szczęśliwego Nowego Roku dla wszystkich !@
    życzy Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  44. ja sylwestra musiałam spędzić z rodziną ale nie było źle .

    OdpowiedzUsuń