2010/12/26

Loteria

LOTERIA ZAKOŃCZONA

http://img535.imageshack.us/img535/8664/loteriac.png

395 komentarzy:

  1. Kliknęłam i zgłaszam się. :)

    xXSyla518Xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Kliknęłam..;D
    ______
    blanka012a

    OdpowiedzUsuń
  3. kliknęłam i zg się
    Stjetlana1996

    OdpowiedzUsuń
  4. Kliknęłam


    hannahmotana129

    OdpowiedzUsuń
  5. kliknęłam i się zgłaszam :)
    CrazyCandySmile

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście KLIKNĘŁAM :)

    bertaa.96

    OdpowiedzUsuń
  7. kliknęłam :)
    zgłaszam się :***


    ....Jess10....

    OdpowiedzUsuń
  8. kliknełam i zgłaszam się!♥

    kasia12313pink

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się


    kliht

    OdpowiedzUsuń
  10. Kliknełam !! , proszę cię bardzo chciałabym wygrać nie tylko chodzi o to że dostane stardolary ale też oto że biorę udział w każdym Mk czy loteri i nie wygrywam ;/ Z tego powodu bardzo jest mi przykro . Chcę chociaz raz wygrać , bardzo cię proszę !


    HappyFiolet

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście kliknęłam ;)

    Misia79

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kliknęłam :)

    Dominikaxxxd

    OdpowiedzUsuń
  13. klik Zg się (obserwatorka bloga)
    Gerl56

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też kliknęłam :)

    LaDarcia1997

    OdpowiedzUsuń
  15. Kliknęłam i Zgłaszam się

    Karina5544

    OdpowiedzUsuń
  16. Klik,Klik
    Zgłaszam się;)


    Beyonce1040

    OdpowiedzUsuń
  17. Kliknełam i zgłaszam sie

    weronika_kotela

    OdpowiedzUsuń
  18. Kliknęłam i zgłaszam się :))

    olcia21031

    OdpowiedzUsuń
  19. Kliknęłam
    zgłaszam się
    ania_diwa

    OdpowiedzUsuń
  20. Kliknęłam
    zgłaszam się
    aniorkaa

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się. Kliknęłam :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Kliknęłam i Zgłaszam Się !
    Amorettka

    OdpowiedzUsuń
  23. Kliknęłam i zgłazam się :)
    wika_van

    OdpowiedzUsuń
  24. Kliknęłam.

    the.zuziaQ

    OdpowiedzUsuń
  25. kliknęłam
    niunia1301

    OdpowiedzUsuń
  26. kliku , kliku i po krzyku : >

    honia122honia

    Oczywiście kliknęłam i zgłaszam się !

    OdpowiedzUsuń
  27. Heeey, kliknelam i sie zglaszam! :D

    PolaTh14

    OdpowiedzUsuń
  28. kliknęła.
    irish_girl69

    no i zgłaszam się ! XD

    OdpowiedzUsuń
  29. Kliknęłam . Zgłaszam się ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  30. Zglaszam się, kliknęlam - SkaterGirl_xD

    OdpowiedzUsuń
  31. kliknęłam ;]]
    zgłaszam się ;]]
    LadyMisia65

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja tez juz kliknęłam ;))

    zuzia12

    a przy okazji..zapraszam do sb..za zakup czegos sie odwdzieczam ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Kliknęłam! I się zgłaszam :)

    Pozdrawiam! I życzę wesołych świąt! :D



    olcia12200

    OdpowiedzUsuń
  34. Kliknęłam i się zgłaszam. Mój nick : 0ptymalna.

    OdpowiedzUsuń
  35. kliknęłam;P
    __________
    blanka012a

    OdpowiedzUsuń
  36. ja już kliknełam i muwiłąm ale zamiast anula-101 to wampire.love

    OdpowiedzUsuń
  37. Kliknęłam
    Zgłaszam się :)
    _Patrysia14_ ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Klickłam :) Zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  39. kliknełam :))

    zgłaszam sie !! maja11223344

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się i kliknęłam, bardzo bym chciała wygrać, gdyż jutro są moje urodziny :)

    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  41. kliknęłam i zgłaszam się:P lemongirll

    OdpowiedzUsuń
  42. Klik ;* Kliknęłam i zgłaszam się, chodziarz zawsze mam pecha :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Kliknęłam jak zawsze :)
    kamila252329

    OdpowiedzUsuń
  44. KLIK zrobione!
    Jagoda33334

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam sie
    mychorek1

    OdpowiedzUsuń
  46. Już kliknęłam :)
    Zgłaszam Się :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kliknęłam :PPPPPPP
    madzia_lyskawa9

    OdpowiedzUsuń
  48. kliknęłam i zgłaszam się
    puszeczek16

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam się i już kliknęłam :)
    pinkaa13

    OdpowiedzUsuń
  50. Kliknęłam. Zgłaszam się .

    majeczka2009.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. oczywiście kliknełam

    Bardzo fajny pomysł ;)

    Zgłaszam się

    cios.mocny

    OdpowiedzUsuń
  52. klik ( kliknęłam ) Zosia_114

    OdpowiedzUsuń
  53. Kliknęłam i zgłaszam się. ;)

    Na Stardoll.com: Kinczka

    OdpowiedzUsuń
  54. Już kliknęłam!
    Fruzia_x3
    Może teraz wygram -.-

    OdpowiedzUsuń
  55. Kliknęłam :)

    StardollPunkPl

    OdpowiedzUsuń
  56. kliknęłam i zgłaszam się
    Julka0102 na sd

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. już kliknęłam :)

    LadyMary2642

    OdpowiedzUsuń
  59. kliknełąm kliknełam na garnier i pusta miska nie wiedziałam na który

    papcia1998

    OdpowiedzUsuń
  60. Kliknęłam :)

    julacz

    OdpowiedzUsuń
  61. hura ! znów loteria :D może w tej coś wygram ; ) kliknęłam

    3Wikusia3

    OdpowiedzUsuń
  62. Kliknęłam i zgłaszam się c(-:

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się ;)

    Elegance_Cat

    OdpowiedzUsuń
  64. Zapewne nie wygram, ale zgłaszam się i kliknełam. ; ))
    hela456

    OdpowiedzUsuń
  65. kliknęłam, zgłaszam się
    _Krysztal_

    OdpowiedzUsuń
  66. kliknęłam

    weronia_10

    OdpowiedzUsuń
  67. http://tnij.com/nrV7e

    zapraszam :)

    darmowe SS ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Kliknełam xD i sie zgłaszam ;D
    ancurek33

    OdpowiedzUsuń
  69. kliknęłam.

    Mishayla13

    OdpowiedzUsuń
  70. Kliknęłam.!
    _______
    blanka012a

    OdpowiedzUsuń
  71. Kliknęłam :)
    Mila-Nikotyna

    OdpowiedzUsuń
  72. już ;]
    zgłaszam się

    ewa_farna_xd

    OdpowiedzUsuń
  73. klik.
    zgłaszam się.
    defenestracja_

    OdpowiedzUsuń
  74. kliknęłam i zgłaszam się

    melmana96

    OdpowiedzUsuń
  75. Załatwione - WESZŁAM
    - Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  76. kliknęłam i zgłaszam się ;)
    Lady_majusia_xD

    OdpowiedzUsuń
  77. kliknełam .
    zg się ;)
    misniki777

    OdpowiedzUsuń
  78. klikęłam :p
    i zg siem xD
    Lauraa122

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  81. Kliknęłam i się zgłaszam

    andzel.szromek

    OdpowiedzUsuń
  82. kliknełam,zgłąszam sie - było by super wygrać
    cccleo

    OdpowiedzUsuń
  83. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  84. Kliknęłam, zgłaszam się... :)
    Jak mijają Wam święta?

    Nicolee7

    OdpowiedzUsuń
  85. No oczywiście, że kliknęłam ;]

    PrincesSsEmo089

    OdpowiedzUsuń
  86. kliknęłam na reklamę iphona
    no i oczywiście zgłaszam się
    majka025

    OdpowiedzUsuń
  87. już ładnie kliknęłam..
    Olgenka

    OdpowiedzUsuń
  88. kliknęłam :)
    i zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  89. kliknęłam i oczywiście zgłaszam się ^^
    amelia1oo

    OdpowiedzUsuń
  90. Kliknęłam.
    Pozdrawiam, Lissianne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. zgłaszam się! ;D
    + kliknęłam! ;]

    OdpowiedzUsuń
  92. Kliknęłam, zgłaszam się ;)
    judi-boska9

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się i również kliknęłam.
    Chipsella

    OdpowiedzUsuń
  94. Kliknęłam, zgłaszam się! '')

    magdalenaSilver

    OdpowiedzUsuń
  95. zg się
    kliknełam kilka razy ; ***

    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  96. kliknęłam i zgłaszam się. ;d

    niecierpliwa

    OdpowiedzUsuń
  97. Kliknęłam :):)

    zgłaszam się

    Carolina132132

    OdpowiedzUsuń
  98. zgłaszam się . kliknęłam .

    MissMC2305

    OdpowiedzUsuń
  99. Kliknęłam, więc zgłaszam się =)

    Cullenka123

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam się do loteri . Jeśli liczysz według numerkó to olicze za ciebie jestem 200 komentarzem. Komentarz dodałam w tym linku :

    http://metamo-stardoll.blogspot.com/2010/12/bustwo-chanel.html

    z życzeniami : WESOŁYCH ŚWIĄT ISZCZĘŚLIWEGO NOEWGO ROKU

    Nicolla02

    uwielbiam być miłą :)

    OdpowiedzUsuń