2010/12/30

Otto nadchodzi

W spoilerach już ukazał się sklep Otto, lubicie go?

ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

62 komentarze:

  1. średnio ;/
    ale z tej kolekcji są nawet fajne rzeczy! :)
    Demi_978

    OdpowiedzUsuń
  2. mi nic się nie podoba, ale napewno coś kupię ;33

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet, nawet zawsze znajdzie się coś dla sb ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. a sklepu nie lubię xd
    kojarzy mi się z NSS.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm . nic mi się zbytnio nie podoba , nie mój gust ..

    gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  6. niektore rzeczy sa ładne
    wszytsko zalezyec bedzie od ceny

    missbaybe07

    OdpowiedzUsuń
  7. Ouu uwielbiam otto <!
    CuKiErEcZeK1221

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten sklep ale ywdaje mi się że pare rzeczy juz gdzieś widziałam

    OdpowiedzUsuń
  9. No trochę Lubuię. ;d

    Cikeawa jestem ile będzie kosztowłą ta Biała suknia ;O

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kalekcja naweet mi się podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. No i wreszcie sie doczekałam ajć uwielbiam ten sklep
    Arletusa
    http://wszystkoostardoll-arlecia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. dupy nie urywają, ale niektóre są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepadam za tą markę jestem już zakochana w czarnej spódniczce i leginsach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. niektóre rzeczy są śliczne ;) na pewno coś zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kocham OTTO! Wykupuje zawsze prawie całą kolekcje!! : )))))

    OdpowiedzUsuń
  16. ja lubie... ale u mn nie ma go jeszcze w starpkazie... :<

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ta sukienka,szara w kratkę różową na 2 piętrze i z 3 piętra parę rzeczy. ; 3

    OdpowiedzUsuń
  18. parę rzeczy kupię na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super sklep i śliczne rzeczy ;)

    Martula1313

    OdpowiedzUsuń
  20. ja uwielbiam ten sklep , ale ta kolekcja mogłaby być fajniejsza. a dziwne jest to że właśnie dzisiaj kupiłam tą brązową kurteczkę ... :/ nie wiem czy dokładnie ta , ale jest b. podobna

    OdpowiedzUsuń
  21. ja lubię ten sklep :)
    czasami znajdzie sie coś tam na prawdę fajnego ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie za bardzo mi się podoba.... wątpie czy coś kupię :)

    LaDarcia1997

    OdpowiedzUsuń
  23. na ostatnim obrazku ten manekin z czarnym kapelusikiem podoba mi się najbardziej ;)
    a co tobie Gabrysiu się podoba?

    OdpowiedzUsuń
  24. mi się bluzka i sukienka podoba, a sklep tak ogółem to bardzo lubie xd

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię ten sklep ale ta kolekcja nie za bardzo do mnie przemawia :/

    OdpowiedzUsuń
  26. To zależy jak rzeczy wyglądają na dollce, po spoilerach trudno mi stwierdzić czy rzeczy są fajne czy nie, ale wiem na pewno, że nic nie przykuło zbytnio mojej uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mojej tez nie. W stu procentach zgadzam sie z krytyczną. Ale i tak pewnie cos kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne rzeczy ma czasami ten sklep ;p
    Widac ze zapowiada sie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubie bo nie jest dla superstar ;D i tani ;) kasia0

    OdpowiedzUsuń
  30. hmm czy ja wiem :D to zależy od gustu :P

    manson41

    OdpowiedzUsuń
  31. super! kocham ten sklep

    rikki282

    OdpowiedzUsuń
  32. Niektóre rzeczy fajne są :)
    princess_asch

    OdpowiedzUsuń
  33. ta spódniczka przypomina mi ruffelkę i na pewno ją kupię jak i legginsy ;P

    OdpowiedzUsuń
  34. super a normalnie loffciam otto

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię OTTO, chyba dlatego że są tam fajne rzeczy też dla nie ss.

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię OTTO:)
    Są fajne i tanie rzeczy:D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  37. zakochałam się w białej sukni! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Suknia ślubna jest nawet nawet :)
    Nata-ooo

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja lubię OTTO , zawsze znajdę coś dla siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  40. Oczywiście , że coś kupię x D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja ten sklep ubóstwiam !!!
    Uwielbiam go !!! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  42. czekałam na tą chwile ;)
    olciah33

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię ten sklep, czasem są super rzeczy. Będę zbierać stardolary i zobaczę czy będzie coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  44. z otto zawsze są fajne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  45. Coś tam znalazłam :) Może kupię :))

    OdpowiedzUsuń
  46. już się nie mogę doczekać tej kolekcji ^^.

    OdpowiedzUsuń
  47. tak kocham :***
    nie mogę się doczekać kiedy będzie w starplazie :)
    Rajmana

    OdpowiedzUsuń