2010/12/27

Wyniki loterii

Po nagrody zgłaszać się proszę na konto dyaxx


100 stardollarów - Edzia56


40 stardollarów - papcia1998, Nicolee7


10 stardollarów - MartynaMimi2009, Olcia-Princess, zuzia12, SkaterGirl_xD, PolaTh14, ania_diwa, Beyonce1040, LaDarcia1997, HappyFiolet, Tinkaa20


5 stardollarów - Savin07, miley_cyrus_bas, Rosalie_9899, asiolkaa, Kajaxdd144, Ashia434, karirara, Mmiss16, missmartysia98, Madziusin1995, justyna_98, Witusia51, SmileFunLove, natalia1999xx, _EmO_ReTrO_, portafortuna83, malmonkinga, Kari2842, 12jula12_1997, Aszlei10

reklama pod postem - gabisia97, MileyStarxD

52 komentarze:

  1. beznadzieja jest ten blog stardolli my bo wszystko ściągają za stardoll.pl i nawet konkursy
    bez na dzieja!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, mój login to Rosalie_989 a nie 9899. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gabi kiedy beda wyniki konkursu na kolorowadusza?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde raz wygrałam to już nie wygrywam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Wam dziewczyny Wygranej ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwaga, na SD koszulka z podobnym nadrukiem!

    Admini mają brak pomysłów?

    Przeczytajcie!

    http://stardoll-shibuuya.blogspot.com/2010/12/podobny-nadruk.html

    OdpowiedzUsuń
  7. gratkii;* ja oczywiscie nie wygralam ale sie ciesze ze wygralam w poprzedniej loterii- 10 sd. czekam na następną loterię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nie wygrałam.Szkoda ; f Ale gratulację ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie wygrałam.Szkoda ; f Ale gratulację ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :) Ja nie mam tyle szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy wyniki z bloga zycie na kolorowo...???????!

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratuluję :D
    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje
    Co do komentarza :
    beznadzieja jest ten blog stardolli my bo wszystko ściągają za stardoll.pl i nawet konkursy
    bez na dzieja!!!

    To tylko twoje sądy i tylko ci się zdaje!
    Ten blog jest boski i nic tego nie zmieni!
    Demi_978

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś dziwnie losujesz, że niektóre osoby już wygrały po parę razy, a ja jeszcze nigdy. No cóż, trudno.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratki, jak zwykle mnie nie ma ;((

    OdpowiedzUsuń
  16. raz wygrałam, to huż nie wygram:)
    lina199912

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle, eee...mam dosyć! Nigdy nie wygrałam!

    Gratki wygranym! ;(

    magdalenaSilver

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję. szkoda, bo już miałam nadzieję, ale to mój zyciowy pech :c

    OdpowiedzUsuń
  19. dziewczyny ! głowy do góry ; D
    przecież mnóstwo osób wzięło udział w loterii, nie sposób każdego nagrodzić. Jak nie teraz to może następnym razem coś wygracie ;>
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. heh znow to samo. :D
    Gratulejszyns.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie ma co sie grzac . x d
    bedzie nastepna ... ... ...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo, jeszcze nic nigdy nie wygrałam na tym blogu :) Dzięki, może to drobnostka (5sd) ale b. dzięki. Mam zamiar doładować ss to wystawie coś :) Aszlei10

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz wygrałam coś na tym blogu! Zaraz się zgłoszę :)

    LaDarcia1997

    OdpowiedzUsuń
  24. strasznie dziękuję i gratuluję innym :)

    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  25. w żadnej loteri jeszcze nie wygrałam :{ ale gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  26. oh nonic nie zawsze sie wygrywa
    gratulacje :)

    missbaybe07

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki że mnie wylosowałaś i wygrałam 100sd i oczywiście gratuluje wszystkim innym zwycięscom
    Edzia56

    OdpowiedzUsuń
  28. No i znowu nic. ;/
    Ale i tak gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki , już się zgłaszam : )

    OdpowiedzUsuń