2011/08/15

Klub Disney Fashion Lounge


SPOSÓB PIERWSZY - tylko na niektóre przeglądarki
1. Wejdź na myproxy.ca
2. W okienko wpisz www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2961280
3. Zaloguj się i dołącz do klubu
4. Gotowe :) Na razie dostaliśmy samą "scenę", ale z czasem otrzymamy więcej rzeczy. Zależy to od ilości członków w klubie.

SPOSÓB DRUGI
1. Wyczyść historię przeglądania i zmień proxy na 165.193.102.220 Port: 80
4. Zaloguj się i dołącz do klubu
5. Zmień na "bez serwera proxy"
6. Gotowe :) Na razie dostaliśmy samą "scenę", ale z czasem otrzymamy więcej rzeczy. Zależy to od ilości członków w klubie.

44 komentarze:

  1. Zapisałam się pierwszym sposobem, w przeglądarce Mozilla. ;D

    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapiszę się.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 sposób zadziałał mi na mozillę. ;)

    olenka159

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie za ciekawe nagrody .. ale zapiszę się.

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobiłam pierwszym sposobem w mozilli :D


    madzik9666

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo tych klubów ! Zapiszę się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączylam, mam nadzieję, ze te ostatnie darmówki okazą się ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi działa sposób z myproxy. Mam przeglądarkę Google Chrome. Fajne są słuchawki, radio i różowe tło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta strona mi wirusa właśnie ściągła -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. super nie mósiałam nic zmieniać samo weszło

    OdpowiedzUsuń
  11. kurde ! a mi sie nie ściągnęłio próbowałam 2 sposobami. nie udało sie na operze i internet explorer

    OdpowiedzUsuń
  12. zrobiłam pierwszym sposobem ^^

    Arli12

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisalam sie przegladarka internet explorer , i dziala :) .

    OliviaDool

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapiszę się. Rzeczy może kiedyś się przydadzą...
    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  16. AA! Radio jest zajebistee!
    Jasne ze się zapiszę!

    Veronikaaa.

    OdpowiedzUsuń
  17. MUSZĘ TO MIEĆ! czy KTOŚ MI POWIE CZY NA chrome drugi sposób też działa?

    OdpowiedzUsuń
  18. ja zrobie w mozilli w google chrome ni dziala :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Dołączę, parę rzeczy mnie urzekło :)

    MissMesina

    OdpowiedzUsuń
  20. P.S. Ja mam Explorer'a i pierwszy sposób zadziałał. ;-)
    sweetasna3

    OdpowiedzUsuń
  21. Veronika
    na chromie nie działa ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. zapiszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Potem spróbuję to z proxy bo bez mi nie działa

    OdpowiedzUsuń
  24. strona strasznie długo się ładuje..

    OdpowiedzUsuń
  25. słuchawki fajne ale nieprzydatne.

    OdpowiedzUsuń
  26. : D Niestety nie jestem zapisana xd

    OdpowiedzUsuń