2011/08/11

Klub Five Star

1. Wyczyść historię przeglądania i zmień proxy na 165.193.102.220 Port: 80
3. Wejdź na www.stardoll.com/es/clubs/home.php?id=2947479
4. Zaloguj się i dołącz do klubu
5. Zmień na "bez serwera proxy"
6. Gotowe! Na razie dostaliśmy sam zeszyt, ale z czasem otrzymamy więcej rzeczy. Zależy to od ilości członków w klubie.

Możecie także spróbować przez stronę www.myproxy.ca. Na niektórych przeglądarkach z niej się nie da zapisać do klubu. Ja próbowałam z Google Chrome i Mozilla Firefox - na pierwszej przeglądarce nie działało, zaś na drugiej tak.

63 komentarze:

  1. nie lubię zmieniać proxy ,więc nie robię .

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się zapiszę do tego klubu.. ze względu na prezenty za 60,000 75,000 i 100,000.. świetne są!!!


    izabella4731

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapiszę się.

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się zapisze, fajne te rzeczy ;3.

    OdpowiedzUsuń
  5. yeah! znalazła sposób bez proxy!
    1. trzeba wejść na myproxy.ca
    2. w okienko wpisać stardoll.com
    3. zalogować się
    4. wpisać w okienko na górze www.stardoll.com/es/clubs/home.php?id=2947479
    5.zapisać się do klubu ;)
    mi to zadziałało.
    Zawsze jak jest coś z proxy to prubuję przez bramki proxy; czasem działa...

    izabella4731

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało mi sie ^^ Przez ręczne proxy. Fajne te kolczyki. To jest chyba nowy klub bo jest dopiero 175 członków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm... Ja wole nie zmieniać proxy, bo mój komputer to prawie trup, ma ponad 5 lat ^^
    Ale dzięki, że napisalaś o myproxy.ca, spróbuję, może się uda ;*
    Kate980

    OdpowiedzUsuń
  8. zapisałam się już :) przez myproxy.ca

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest! Zapisałam się do klubu bez proxy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Udało mi się zapisaać bez zmiany proxy na Explorerze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Udało mi się z mozilli zapisać bez proxy ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisałam się przez bramkę. :D
    Muszę przyznać, że nagrody są naprawdę świetne, nawet ta zielona bluza! ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Spróbuje na Mozilli. ;)

    Martyna.Cel

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja spróbuję , ale jutro , bo jestem u babci i jeszcze coś spieprzę x D

    OdpowiedzUsuń
  15. to prawda z mozili działa!!! zrobiłam bez proxy! :) Fajne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie umiem przez proxy :(

    CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie udaje mi się ;/

    Kate980

    OdpowiedzUsuń
  18. zapisalam sie przez ta stronke a mam internet explorer ;p

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze! Fajne rzeczy są i szkoda, że trzeba się zapisywać z proxy, ale może jeszcze spróbuję pokombinować ;)
    BellaQul

    OdpowiedzUsuń
  20. nie robię rzeczy nawet nawet

    adriannagore111

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie robię rzeczy, gdy trzeba zmieniać proxy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisałam się przez www.myproxy.ca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie udało mi się zrobić ;(( Szkoda, no ale co zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam Mozillę Firefox.Nie umiem zmieniać proxy więc zrobiłam przez stronę www.myproxy.ca i UDAŁO SIĘ!!!!!!!!
    na stardoll magi2645

    OdpowiedzUsuń
  25. Spróbuję przez myproxy.ca ale raczej się nie uda :(

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  26. Próbowałam zrobić przez myproxy i prze Chrome, i przez Mozillę, ale nie udało się. :( Spróbuję jeszcze może przez Internet Explorer, może się uda ;)
    Kate980

    OdpowiedzUsuń
  27. No, w końcu udało mi się jednak przez Mozillę ;) Mam poradę: jeśli też otwieracie myproxy z tej przeglądarki, zaznaczcie opcję "zablokuj kolejne okna dialogowe, jeśli pojawia się wam taki biały prostokąt na szarym tle ;) Ale ta opcja pojawia się dopiero, kiedy to się 2-gi raz automatycznie otwiera ;) Wiem, może niektórzy nic nie rozumieją, ale jeśli ktoś miał ten problem, co ja to na pewno załapie ;P
    3majcie się
    Kate980

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi zadziałało bez zmiany proxy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Patrzałam sobie na komentarze i znalazłam taki posty bez proxy ! to ten przepis ;p

    yeah! znalazła sposób bez proxy!
    1. trzeba wejść na myproxy.ca
    2. w okienko wpisać stardoll.com
    3. zalogować się
    4. wpisać w okienko na górze www.stardoll.com/es/clubs/home.php?id=2947479
    5.zapisać się do klubu ;)
    mi to zadziałało.
    Zawsze jak jest coś z proxy to prubuję przez bramki proxy; czasem działa...

    OdpowiedzUsuń
  30. Udało sie! Dostałam też plakat :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mi się udało z myproxy , ale się długo ładuje
    no świetne są darmówki z tego klubu
    cieszę się , że mi się udało

    OdpowiedzUsuń
  32. mi się udało z myproxy.ca ;p


    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  33. Rzeczy fajne, ale nie umiem proxy

    OdpowiedzUsuń
  34. Nawet tego nie robię, nie ciekawe i nie interesujące...

    OdpowiedzUsuń
  35. zrobiłam przez myproxy ^^

    Paulga

    OdpowiedzUsuń
  36. zapisalam sie sama z myproxy i dostalam tylko plakat -.- ;(

    OdpowiedzUsuń
  37. Udało mi się na Mozilli przez myproxy.ca

    OdpowiedzUsuń
  38. nagrody piękne nie są , ale ... zapisałam się tylko ze względu na tą różową chustę , jest śliczna . :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się torba, ale jej już nie dostanę.
    ^^ Ave.

    OdpowiedzUsuń