2011/11/01

GŁOSOWANIE NA NAGŁÓWEK

Ja nie potrafię wybrać najlepszego nagłówka, więc wy musicie mi pomóc. Pod uwagę wezmę wasze głosy oraz osobno moje typy i innych redaktorek. Zagłosować możecie na 3 najlepsze nagłówki. Oto prace do wyboru:
http://1.bp.blogspot.com/-5ogUFZpQiaU/Tq6f_VECZ1I/AAAAAAAAATg/3zlKsRL9NeA/s1600/dlastardollimy.png
http://fotofotki.pl/pliki_img/z1l092ky97gtfy0j09i2.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhOart1pbsnzGoIkv3DQWtm4gBPAO-bJJ0Aq68imyUAmt_gBeqHj_pVu6XZZk2EkoKjaao_1i603yc1haticwW9c6m5rhXb5MYi4ibEgRQzfIYLIcQaGqBx4Mi9KVFNWdD9ITTWdarXpDgT/s1600/sdimymy.pnghttp://img265.imageshack.us/img265/954/stardollimynawekkonkurs.pnghttp://img11.imageshack.us/img11/1281/nag1.jpghttp://i42.tinypic.com/72vkhl.jpghttp://img213.imageshack.us/img213/3929/naglsdimy2napisy.pnghttp://i41.tinypic.com/2edwdgg.pnghttp://img40.imageshack.us/img40/3593/naglowekstardollimy2.pnghttp://i51.tinypic.com/o5c4zm.jpghttp://i51.tinypic.com/29bld78.jpghttp://img823.imageshack.us/img823/1096/stardollimyy.jpghttp://img542.imageshack.us/img542/7872/stardollimy.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhQ5lA4-d3mMlzR8avvOhl9tRF1fzHirhxkJmyuJF7H_j1xs7UBEd1CjZW_dUqJLJo1IRYss9uZQXFKvcn10qNxnCtV0LBJOY4N_Pi_-fNP7fD4tSjQ06MvNKXbUTnW5vjYZ8wSSOVGxco/s1600/ffffff.jpghttp://img716.imageshack.us/img716/7278/naglowekstardollimy.png


82 komentarze:

  1. 1, 3, 5 najlepsze - na nie głosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam.:>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma w ankiecie Fallen_love

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że się nie dostałem, wg. mnie 3/4 nich to badziewia, ale cóż. Głosuje na LadyMiszel12, Paula5959 i Vistix...

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG nie mogę w to uwierzyć ! ;o

    aaa !
    super !

    Ale i tak wiem,że nie wygram.. :p
    może dostane wyróżnienie ...

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace ;* Zagłosowałam na: Vistix,Fallen_love i LadyMiszel12 (to są najlepsze)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję C:

    Mój nagłówek, jest przezroczysty, dorzuciłam tło.
    Razem wygląda to tak:
    testnagl.blogspot.com

    MissOlivia2804 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję. Pierwszy raz brałam udział.:)

    Trzymam kciuki m.in. za Coccinellę (vistix).

    OdpowiedzUsuń
  10. Najładniejszy nagłówek zrobiła Vistix . Bardzo mi się podoba , reszta taka jakaś ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Vistix, Roksetka, Fallen_love i Ladymishel12 są najlepsi, jednak musiałam kogoś wykluczyć - Vistix :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest o wiele więcej świetnych prac, niż się spodziewałam. Wg mnie wybór bardzo trudny, jestem ciekawa który wybierzecie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję serdecznie. To już dla mnie wygrana, wygrana dla samej siebie, dla swojej świadomości, że nie muszę tworzyć tylko do szuflady, jak to ktoś ostatnio powiedział. Dziękuję c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Vistix, Fallen_love, wieczko6.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie żadna praca nie zaskoczyła, ale głosuję na Ewelinę i Agnieszkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. znając życie wygra beznadziejna praca wieczko6 pff

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję, choć moim zdaniem praca Eweliny, tamta pierwsza była kapitalna, do tego tylko złote tło i mniaam.

    OdpowiedzUsuń
  18. O.o Nie wierzę ,że tutaj jestem . Jak czytam komentarze się zarumieniłam. Dzięki za głosy :) Trzymam kciuki za innych.

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie fajnie było startować super się robiło nagłówek. E tam nie dostałam się to nicc ;) trzeba iść dalej. Nie które nagłówki są świetne jeszcze pomyślę na kogo zagłosuje ;D

    nicolla02

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja powiem tylko jedno. Głosowałam na jesienny nagłówek. Halloween to nie jest polskie święto i ten okres raczej się skończył.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się nagłówki :
    Vistix,diamentova,marlesia111 .
    Jeżeli chodzi o wieczko6 to myślałam,że zrobi lepszy nagłówek,ponieważ ten co zrobiła na wielkanoc był przecudny,a ten co zrobiła teraz to te lalki wyglądają tak sztucznie,że nie wiadomo która medoll to która ...

    Głosuję na grafiki które wymieniłam powyżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. mi sie podoba . 1 , 3 , 4 ,5 ale zagłosowałam na 3 . :D

    preety.julka

    OdpowiedzUsuń
  23. To był wgl jakiś konkurs na nagłówek ? o.O

    Głosowałam na pierwszy :3

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja jako, że uczę się na błędach moglkabym wiedzieć co jest złego w moim ? : http://tinypic.pl/ju8go4fyjy56
    Chcę na przyszłość unikać błędów.
    Głosowałam na Visitix, Ewelinę i Paulę.

    Pozdrawiam,
    Agnieszka :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój typ to wieczko i diamentova. Perfekcja wykonania i styl zdumiewający . Wielki plus dla Paula5959 widać, że praca jest naprawdę dopracowana. Gdyby pojawiło się jakieś fajne tło mogłabyś mieć na prawdę bardzo duże szanse na wygraną.

    OdpowiedzUsuń
  26. Coraz fajniejsze te nagłówki :)
    Gratuluję i życzę powodzenia ;)

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  27. Gabi, mogłabyś zamienić na ten?

    http://tinypic.pl/zm9phol6n3i2

    Bo dorzuciłam tło już wcześniej i było ono oddzielnie, z racji, że nagłówek jest przezroczysty i chciałabym, żebyś zamieściła ten, bo się dużo lepiej prezentuje niż takie zwykłe, białe tło ;)

    Z góry dziękuję.

    MissOlivia2804

    OdpowiedzUsuń
  28. Jej, bardzo dziękuje za wyróżnienie mnie!c Pierwszy raz się dostałem do nawet tych kilku prac z których trzeba wybrać. Już się ciesze. Wiem, że nie wygram bo widzę po komentarzach, ale to nie ważne i tak już jestem najszczęśliwszy na świecie~! Dziękuje Wam!Życze wszystkim powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi sie podobają niekóre prace. Zagłoowłąm jednak na pierwszy nagłwoek :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam vistix i na nia głosuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Głosuję na Paula5959, Marlesia111 & Fallen_love . Moim zdaniem te prace są naj :DD

    OdpowiedzUsuń
  32. kurcze, dziewcyzny... dziekuje za mile slowa! :) mi sie tez prace wieczko bardzo podobaja, sa perfekcyjne, czyste prace - to wlasnie jest tez moj typ :D

    DiamentOva dokladnie moj nick ale co tam, wazne ze nie "Diamentowa" :)

    powodzenia wszystkim i ciesze sie ze moja praca wam sie podoba :)
    milego wieczoru wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiele jest ślicznych, głosowałam na Przefasfm, Paula5959 i Fallen_love.
    Było jeszcze parę, ale te najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. aha no i oczywiscie Patryk - bo nie kazdy jest tu dziewczyna przepraszam ;) zdecydowanie wiekszosc grupy zenskiej ma konta na stardoll xD ok juz nie przynudzam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Vistix, Przemasfm i VeraDolls13 to moje typy. Ich prace są przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie się osobiście praca od Vistix średnio podoba. Jak dla mnie nagłówek wieczko6 i DiamentOvej są najlepsze. Trzymam za was kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mój fav to DiamentOva - niesamowity nagłówek!

    xkeylimex

    OdpowiedzUsuń
  38. Szczerze nie spodziewałam się tego że uda mi się zwrócić waszą uwagę .. dziękuję za dodanie. Moim zdaniem żaden nagłówek nie jest ładny .. żaden. No cóż dziękuję za wyróżnienie i oczywiście miło by było gdyby ktoś na mnie zagłosował :) z góry dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem w szoku...;)
    Bardzo dziękuje za wyróżnienie mojej pracy.Bardzo fajnie że piszecie co myślicie o pracach.Może moja praca nie jest perfekcyjna , ale myślę że wam się podoba (po komentarzach).
    Trzymam kciuki za innych , ponieważ wiem że włożyli w grafiki dużo cierpliwości i czasu.Najbardziej podobają mi się prace 98mika98,przemasfm,paula5959 i MissOlivia2804.
    Widać że macie dużo talentu.
    Jeszcze raz dziękuje i trzymam kciuki za resztę.

    Ladymiszel12

    OdpowiedzUsuń
  40. Dostałam się !!!! :)
    Dziękuje za wszystkie głosy , jest to dla mnie wielkie wyróżnienie ( pierwszy raz ktoś docenia moją grafikę )
    Bardzo dziękuje, że wypowiadacie się na temat prac

    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  41. zagłosowałam,ale dużo fajnych

    OdpowiedzUsuń
  42. pierwszy nagłówek wg. mnie najlepszy... dużo z nich nie jest funkcjonalnych, bo Halloween już było. z resztą wiele z nich jest beznadziejnych. no i jest kilka ciekawych, ale niestety źle wykończonych... niech wygra najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  43. jak dla mnie ten konkurs powinien zostać wznowiony ... prace serio fatalne, jak patrzę to się załamuję ... ;(

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja oddaję głos na Diamentova, w jej pracy coś jest..

    Maatinaa

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja tutaj? Kompletnie się tego nie spodziewałam ...
    @ Haaniutkaaa♥ - Masz rację jak powiedziałaś "Słabe cieniowanie. Ja bym powiedziała beznadziejne a szczególnie ubrań. Mam bardzo ciemny monitor ponieważ coś mi się popsuło(mam kupować nowy) i nawet nie wiem po co wzięłam się za czarne ubrania (i całą taką tematykę) Szczerze to widziałam tylko czarny kolor. Ale czego można się po mnie spodziewać jak zajmuję się tym ok. 2 miesięcy ( chociaż nie całe bo długo nic nie robiłam) i jestem samoukiem. Gdybym teraz miała go zrobić jeszcze raz na pewno wyglądałby inaczej ;)

    Samo to ,że tutaj jestem jest przeogromnym osiągnięciem dla mnie ;P Bardzo dziękuję za szanse ale mam marne szanse ,żeby zająć jakieś przyzwoite miejsce nie myślę już nawet o pierwszym bo przy takiej konkurencji trudno by było.

    Ja swój głos oddałam na wieczko6. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. O napisie już nawet nie wspominałam bo to jest "pase". ;P

    OdpowiedzUsuń
  47. niby fajne ,ale żaden tak naprawdę mnie nie zachwycił. Jak postać w ciekawej pozie to tło nie pasuje, jak fajna grafika to lalka brzydka, itd. Oddałam głos na przedostatni.

    OdpowiedzUsuń
  48. Już zagłosowałam bardzo trudny wybór ;)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  49. A ja się zawiodłam na wieczko :( wszystko super ale twarz lalki z lewej ... patrzeć się nie da.
    Zagłosowałam na Roksetkę, Fallen_Love i kogoś tam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam 1 proźbe,proszę was powiedzcie mi w jakim programie wy robicie takie przeprzepiękne nagłówki,a co do głosowania to zagłosowałam na Diamentovą

    OdpowiedzUsuń
  51. Fallen_Love :) zaglosowalam na nia :)

    OdpowiedzUsuń
  52. marlesia111 - pierniczysz oczywistości. Każdy grafik na sd jest samoukiem, nie ma tu nikogo po jakiś bóg-wie-jakich profesjonalnych kursach digital paintingu. -_-

    OdpowiedzUsuń
  53. Są śliczne, mają talent! Według mnie najlepsze to nr.4,7,13 :D Niech wygra najlepszy ! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  54. ja zagłosowałam na 1 , 3 , 5 , :D

    najbardziej utalentowane. według mnie.

    preety.julka

    OdpowiedzUsuń
  55. wiktoria - dziekuje ;)

    ja robie w Photoshopie CS3 Extended. ale to sie trzeba bardzo dlugo uczyc. ja juz ponad 2 lata a wszystkiego itak nie odkrylam. kazdy ma swoj styl, sposob i typ robienia grafiki, przerabiania fot (to moja dzialka). tymbardziej zalezy od czego zaczynasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. a tak pozatym to ja grafika zajmuje sie od 4 miesiecy jakby ktos pytal xD

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja w czerwcu zaczynałam ,a;p Nie wiedziałam wtedy nawet ,że rysuje się na obrazku ,mój związek z Gimpem szybko się skończył xd Lepiej szło mi w AP ,a poza tym kiedy wyniki ?xd

    OdpowiedzUsuń
  59. Ciężko mi wybrać bo wszystkie są naprawdę piękne, ale zaryzykuję i zagłosuję na 1 . :)

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja używam gipma
    Nie rysuje długo , nie mam tableta graficznego ale planuje kupić .
    Wszystkiego uczę się sama na podstawie prób i błędów ;)

    Fallen_Love

    Ps. Bardzo dziękuje za wszystkie głosy oddane na mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  61. hm... ciekawe,że vistix poprawiła się tak dość krótkim czasie,bo ostatnio jak był konkurs na nagłówek co wygrała wiwerna to widziałam jej prace i tam w ogóle chyba nie umiała cieniować ,bo nagłówek był nie pocieniowany a teraz,proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Vistix ,Roksetka i Przemasfm to moje typy . Uważam ,że te prace są chyba najlepsze. Bo te prace co są związane z Halloween to jak dla mnie to bez sensu ,bo już " po" Halloween

    OdpowiedzUsuń
  63. mamamonik - coraz lepiej mi idzie ,lecz nie sądzę ,aby było idealnie.^^ Ogółem z garfiką komputerową to mam do czynienia od 1 kl. podstawówki. Może wtedy nie używałam jeszcze PFS lub AP ,ale zawsze coś. Jakoś od 4 kl. robiłam blendy ,nagłówki i wszystko tylko ,że bardziej profesjonalnie. Ze stardollową garfiką już pisałam. Możesz zobaczyć moje poczynania na coccinella-graphics.blogspot.com ,a poza tym wiem. Wstydzę się tamtych prac ,ale każdy ma swoje początki.

    OdpowiedzUsuń
  64. zagłosowałam na 4 od dołu on jest super ;) i wszystkie inne tez.

    OdpowiedzUsuń
  65. łaał nie możliwe ,że ktoś na mnie zagłosował xD

    OdpowiedzUsuń
  66. zagłosowałam na pirwsza prace,jest najlepsza,reszta katastrofa!!! nie ma na co patrzeć.a poza tym nieaktualne sa juz dynie i wampiry

    OdpowiedzUsuń
  67. bardzo ładne i starannie wykonane

    OdpowiedzUsuń