2010/12/01

Kopiara...

Gdy zobaczyłam blog Hannah34890, zatkało mnie... Wiecie czemu?


Skopiowała nagłówek i tytuł bloga z Stardoll's Most Wanted. Napisała głupotę na nagłówku; Gabi nie prowadzi żadnego bloga poza tym. Hannah34890 ma czelność wypisywać takie kłamstwa. A jeszcze jaki opis bloga; "Nie radze kopiować obrazków,i nagłówka.", "Nie szukam narazie partnerki bo już ją mam to gabisia9." =,=
Publikuje ona także licytacje z Check and Bid...

Ponadto kopiuje nasze obrazki i śmie pisać to samo w postach z nimi, co my;


Kiedy ja chcę o czymś poinformować na blogu, a gdzieś ktoś ma swój blogowy, z podpisem, robię go sama!


Nie wiem jak można być takim, że tak powiem; imbecylem, żeby wszystko kopiować, wypisywać bzdury i jeszcze mówić ludziom "Nie kopiujcie mnie"! Bardzo nieładnie postąpiłaś dziewczynko i jeszcze to się na tobie zemści. Nie wiem czy wiesz, ale poważnie zepsułaś sobie reputację. W moich oczach jesteś kopiarą, teraz zapewne też nie tylko w moich, ale wielu, wielu osób..


Za info dziękuję moll__y. Bardzo dobrze, że są osoby, które informują nas o takich zdarzeniach.

52 komentarze:

  1. Niestety trzeba się liczyć z tym, że blog jest kopiowany i kopiowany będzie, tym bardziej, że jest tak popularny. Wiem coś o tym, bo sama prowadziłam dość znanego bloga i już nie raz spotkałam się z taką sytuacją.

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba być chamskim żeby tak postąpić...

    OdpowiedzUsuń
  3. ee, tam. nie warto o takich ludziach pisać, daje się im tylko reklamę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewn9o jest jeszcze 3oo takich kopiowanych blogów! Jeny ta paniusia Hannusia uważa się chyba za alfę i omegę O.o

    penny135

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, no to już jest chamstwo. Wiem, że Gabisia9 jest super sławna, ale ona dążyła do sławy sama ;P A Hannah tylko Gabisią się wyręcza. Normalnie C H A M S T W O !

    OdpowiedzUsuń
  6. Żal mi jej ^^^^ ale ona to chyba po to zrobila żebyscie napisały ją na blogu^^^

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG jak mnie wkurwiają tacy ludzie, agrr. !

    OdpowiedzUsuń
  8. Nom nie tez tacy ludzie wkurwiaja~!! ;/ Ode mnie tez taka jedna kopiuje .! Ale juz pożałowała

    truskawuska

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaraz jej tak napisze i postawię wszędzie 1 !!! na stardollu !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaki żal mi jej!!!

    MissJul13

    OdpowiedzUsuń
  11. Lol , to tylko świadczy o tym ze nic na necie nie umie .


    gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  12. O żal nie warto o takich ludziach pisać brak słów .! ;x

    OdpowiedzUsuń
  13. W moich oczach jest już stracona. Niektórzy się starają jak wy, żeby na blogu było miło, i były nowaści, a tacy ludzie mają czelność przywłaszczać to sobie!
    Majkelka

    OdpowiedzUsuń
  14. Żal mi jej....;/ Nie wiem jak można aż tak kopiować???
    anusia12_10

    OdpowiedzUsuń
  15. hahaha. Dla 'sławy' ludzie nie takie rzeczy robią... Nie chcą być lubiani tylko znani.

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  16. zawsze tak jest za tymi najlepszymi blogami :(

    lejdsi079

    OdpowiedzUsuń
  17. Jey. Jeżeli ona nie potrafi sama pisać bloga tylko kopiować - wogóle niech się do tego nie zabiera.
    Pewnie sb myślała, że nikt się nie dowie, lol .

    OdpowiedzUsuń
  18. brak słów... PPewnie od niej byly te komentarze wczesniej

    OdpowiedzUsuń
  19. zawsze ten blog będzie kopiowany

    OdpowiedzUsuń
  20. a możesz podać adres tego bloga?
    ciekawa jestem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale.. hamstwo.. bo nie wiem co napisac... =/
    Ja owszem prowadze swojego bloga razem z przyjaciółką i czasem patrzymy na innych blogach o strdl ale.. żeby tak beszczelnie skopiowac zdjecie!! i to w dodatku z podpisem.. nigdy w życiu nie zrobilabym czegos takiego nawet jeżeli nie wiem jak bardz bym tego potrzebowala... >SZCZYT<

    OdpowiedzUsuń
  22. ... ludzie są po prostu zazdrośni

    bo wy macie takiego fajnego bloga

    a oni ...

    trzeba to rozwiązać
    __________________________________
    Fallen_love

    OdpowiedzUsuń
  23. Po prostu to samo co kradzież . I niby ktoś jej uwierzy, że to wszystko to jej robota ? Przecież macie podpisane obrazki i jesteście tak znane, że każdy wie, że to wy macie orginalne .
    Ale poza tym to andrzelikag ma rację, że nie warta o takich ludziach pisać .

    OdpowiedzUsuń
  24. WIELKIE CHAMSTWO ! Jak można być tak ,, debilnym " Igłupim, aby zrobić coś tak złego ? Znajdźmy na to odpowiedź, chociaż nie wiem czy to możeliwe to jest nie do pomyslenia ! Normalnie nie wiem co bym zrobiła takim wrednym osobom, które mają czelność podawać się za kogoś lub coś czego nie mają na własność. A i jeszcze jedno : ONA KRADNIE WASZE PRAWA AUTORSKIE. Niekt nie ma prawa, aby wykożystać cziś nick lub pomsł i napisać, że to jego !
    UIff.. wyżyłam się.

    OdpowiedzUsuń
  25. Popatrz jaką sławną osobę z niej teraz zrobiłaś.

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  26. ej, to na serio jest chamskie.... ja bym nei chcia nikogo kpiować i zęby ktos kpiował mnei... dobzre ze piszecie o tym , mozę ta soba sie uspokoi, choc wątpię ;;/////


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  27. Eeee zal ja kiedyś tak zrobiłam jak nie umiałam dodawac foto to z takiego innego bloga ale teaz to zdiecinnie proste a nagłówek byłby epszy bez kopia:P

    OdpowiedzUsuń
  28. żal mi jej wg. jej apartamęt to prawie same darmówki :P
    Miss.Monka

    OdpowiedzUsuń
  29. O jezu, aż szkoda na tego bloga patrzeć. Nic, tylko wam zazdrości. Ale żeby dopuścić się do czegoś takiego... jakbyście ją podały do sądu to by poniosła karę w postaci grzywny.

    krytyczna

    OdpowiedzUsuń
  30. nie wiem dokładnie, bo nie wchodzę na tamtego bloga, z którego skopiowała nagłówek, ale pewnie właścicielka za niego zapłaciła, a ona teraz kopiuje. Ale nie wiem, nawet jeżeli właścicielka zrobiła go sama to i tak frędzel z tej Hannah. Przecież się napracowała nad nagłówkiem, bo widać, jest perfekcyjny, niesamowity i wgl takie beztalencia jak ja nie mogą pojąć jak to takie cudo wytworzyć ! xD Ja jak kiedyś zrobiłam prezentacje to ode mnie też skopiowała i nawet napis `Don't kopy !` ! Wszystko kropka w kropkę identyczne. Ale z drugiej strony to zrobiliście jej reklamę. Tylko to jest właśnie głupie, że jak się napisze o niej dla takim popularnym blogu jak wasz to z jednej strony zrobicie z niej złodziejkę, a z drugiej strony zrobicie wokół niej zamieszanie, wiecie, odwiedziny 100 na minutę, 10000000000000 komentarzy do jednego postu i wgl. Dobra, ale się wyprodukowałam. xD Koniec. Wszystkie kopiary to złodziejki, a złodziejki to kopiary i ogólnie konkretnie buraki, a wy jesteście fajne, tak samo jak Stardoll's Most Wanted i parę innych blogów i ogólnie konkretnie... no. xD ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. może ja zgłosimy do admina?
    Miss.Monka

    OdpowiedzUsuń
  32. Widoczne cię bardzo lubi,ale deb.l z niej kompletny

    OdpowiedzUsuń
  33. FACEPALM. No ale daj spokój, to dziecko, kiedyś jej będzie za to wstyd :P

    OdpowiedzUsuń
  34. ... niestety są tacy ludzie...

    OdpowiedzUsuń
  35. to jest jakaś debilka co sie nie zna i tyle :// . A apartament i doll to ma bez stylu ;/
    Zrobiła tak, bo chciała być sławna .
    No i muszę przyznać że się jej to udało .

    OdpowiedzUsuń
  36. O lol. No tacy ludzie są idiotyczni =,=

    OdpowiedzUsuń
  37. pewna osoba z komentarzy też was kopiowała, ale nie wymienię jej nicku;/

    OdpowiedzUsuń
  38. a ogólnie to szczyt chamstwa...

    OdpowiedzUsuń
  39. próbuje stać się sławna przez kłamstwa , kopiowanie i oszustwa . bez komentarza o takich osobach .

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta dziewczyna jest potworna!
    Żal mi jej.

    Pewnie teraz jest w dołku, wystarczy spojrzeć tylko na jej KG.

    Melody5Miss5

    OdpowiedzUsuń
  41. Yyy.. to bezczelność! Naprawdę.. A tak przy okazji.. ładny makijaż dollki xD

    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  42. Pisząc to, popełniłaś wielki błąd!! Dałaś im reklamę! Co z tego, że kopiują to?Jakbyś nie zwróciła na to uwagi, to może by im się znudziło. Mogłaś być mniej głupia i np. Zrobić głupi nagłówek i zobaczyć, czy by go skopiowały!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Haha! takie osoby mnie już śmieszą. Są żałosne ;/

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń